1. leht 1-st
2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 19 Apr 2009, 11:53
Postitas null
nüüd lumi läinud teed head, aga sierra joob ikka mehiselt. 15 sajale ja vahel ka üle selle.
üks vaakum vooliku ots oli katki, sai see ära parandatud, aga vaevalt viga selles oli.
auto siis 2.0 karpa. 74 kw. milles võib viga olla?
teine probleem veel. vahel ei lähe auto võtmest käima, ei luba ka. siis aku pealt otse voolu andes saab käima.
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 20 Apr 2009, 11:29
Postitas juss412
null kirjutas:nüüd lumi läinud teed head, aga sierra joob ikka mehiselt. 15 sajale ja vahel ka üle selle.
üks vaakum vooliku ots oli katki, sai see ära parandatud, aga vaevalt viga selles oli.
auto siis 2.0 karpa. 74 kw. milles võib viga olla?
teine probleem veel. vahel ei lähe auto võtmest käima, ei luba ka. siis aku pealt otse voolu andes saab käima.
mul ka joob jubedalt, muidugi kui sellega sõidan siis alla põhjagaasi eriti ei sõida ka.
ühe korra olen pika otsa teind siis sain 7-8L/100km
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 20 Apr 2009, 17:03
Postitas Tarmo
kasuta otsingut, minu arust on siin taoline teema kuskil juba olnud, nüüd vaja sul vaid otsingu sõna välja mõelda
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 22 Apr 2009, 19:35
Postitas null
otsingust väga midagi ei leidnud, aga küsimus. kas sellel mootoril lamda andur ka on?
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 23 Apr 2009, 00:01
Postitas Tarmo
karpal ei tohiks olla, kui "pükste" küljes pole siis pole
sul peaks olema seal karpas midagi kinni jäänud vast, või siis äärmisel juhul kulunud. Esialgu puhastada vaja. Dexter vist õpetas mingis teemas midagi selle laadset
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 24 Apr 2009, 22:58
Postitas Teet01
Tervist kaaskannataja, kõigepealt küsiks natuke infot. Kuidas auto käivitumisega lood on? Kas käivitub hästi nii soojalt kui ka külmalt? Kas sooja mootoriga sumpast põlemata kütte haisu ka tuleb? Kas ja kui kiiresti mootor soojaks läheb?
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 25 Apr 2009, 22:47
Postitas juss412
mul on küll nii et mootor ei tööta ühtlaselt ja viskab "toorest" välja sumpast...muidu käima läheb paremini kui uus auto
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 26 Apr 2009, 11:56
Postitas null
Teet01 kirjutas:Tervist kaaskannataja, kõigepealt küsiks natuke infot. Kuidas auto käivitumisega lood on? Kas käivitub hästi nii soojalt kui ka külmalt? Kas sooja mootoriga sumpast põlemata kütte haisu ka tuleb? Kas ja kui kiiresti mootor soojaks läheb?
kui võtmest käima läheb siis üsna hästi, kuigi mõnikord peab veidi gaasi andma, et korralikult tööle mootor hakkaks. sumpast tuleb bensiinihaisu kül. mootori soojenemisega probleeme ei ole olnd. nii nagu algusest peale. sela muutusi pole näinud seega.
karburaator sai ka är apuhastatud.
üks asi veel. karpast viskas väljasuretades bensiini üles, kui õhupuhastit peal ei olnd.
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 28 Apr 2009, 11:47
Postitas Teet01
Tahaks just teada, et kas ka sooja mootoriga läheb ilusti käima. Kui "toore" haisu tuleb ka sooja mootoriga, siis segu liiga rikas või ei põle mingil põhjusel heitgaasid korralikult ära. Rikast segu võivad põhjustada mitmed asjaolud. Alustuseks keera maha õhufilter ja vaata, et kas õhuklapp sooja mootoriga ikka lahti on. 2.0 karpal peaks õhuklappi avama steppermootor, mille juhtimist peaks korraldama üks elektroonikat täis plokk, mis peaks asuma kapoti all koopa küljes. 1.6 karpadel toimub õhuklapi avanemine kas dosooli soojuse abil või küttekeha abil, mis soojendavad bimetallist vedru. Seda küttekehaga varianti esines ka 2.0 karpadel. Tasuks kontrollida ka küünalde ja juhtmete olukorda. Kehvas olukorras küünlad ja juhtmed ´võivad põhjustada mootori ebaühtlast tööd(nn puterdamist) ja gaaside mittetäielikku põlemist.
Igaksjuhuks võiks veenduda, et mõnel rattal pidur peale ei ole jäänud.
Re: 2.0 karpa, liialt janune
Postitatud: 26 Mai 2009, 12:03
Postitas m@n
Omal sama mure, võtab maanteel 10 sajale. Kiskusin laiali ja leidsin mõne vead.
Karpa on Weber DFTH 30/34
1. ühe pudeda kummipinnaga diafragma- rikastusklapi(ekonostaadi) oma, korpus on kolme kruviga
2. karpa ja kollektori vahelised tihendid olid pudedad ja osaliselt kadunud
3. vee oksüdeerimise jäägid
Tihendid tegin ise, cleaneriga puhastasin kanalid. Diafgragmaga on lood keerulisemad. Diafragma ülessanne on avada kütuse liikumine siis, kui hõrendus langeb. Kui diafragma on hõre, siis kütus tuleb pidevalt sest vedru surub klapi lahti.
Kust saada uus diafragma? Kas oskab keegi nõu anda?
Täis remondikomplekti pakutakse ebay.de oksjonilt. Mulle vajalik detail on keskel ja kolmekülgne.
http://cgi.ebay.de/Ford-Sierra-Scorpio- ... 1|294%3A50