1. leht 1-st
2,3 diisel
Postitatud: 07 Mai 2009, 21:19
Postitas motohead
probleem järgmine sai pihustid stendis korda tehtud ja koos uute tihenditega tagasi peale pandud. algusel kõikk nagu filigraano aga oh häda järsku jõi plagina sisse kui pöörded paigal hoida sellise terava nagu metalli kolina või nagu laseks keegi eetrit lisaks.
Nno ja siis hakkasid pöörded ka jamama ei tulnud kohe alla.
no ja nüüd ei lähe käimagi enam
üks tegelane arvas et pump andis saba et lõhkus midagi seest ära
väga väga tänan neid kes head nõu annavad ja võin ka õlle välja teha
sest häda on suur auto igapäevases kasutuses
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 09 Mai 2009, 15:55
Postitas motohead
no paistab et abi pole siit loota

järelikult tuleb ise hakkama saada...
kuna pump kohe käes siis tuleb pulkadeks võtta ja vaadata mis siis juhtus
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 10 Mai 2009, 08:15
Postitas fordsi
arvata võib et pump, aga ise pole seal lammutada midagi minu arust , soovitan viia spetsialisti kätte.
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 11 Mai 2009, 17:26
Postitas motohead
noo pumbas pole tõesti otseselt aga vaadata ikka ju võib

Re: 2,3 diisel
Postitatud: 30 Mai 2009, 13:00
Postitas AlarT
Mina kahtlustaks kah kõrgsurve pumbaga midagi, aga see on nii peen ja teadmisi nõudev asi ,et selleks oleks vaja viia asjatundja juurde.
Isiklikult soovitan oisu diislit, minugi auto käis seal ja tehti korda.
On muidugi veel mingi võimalus, et tehti pihustitega midagi valesti, aga seda ei oska pikemalt kommenteerida ja seda varianti väga ei usu.
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 02 Juun 2009, 12:20
Postitas motohead
asi juba ammu kooras nimelt lendas eelmisel pumbal ette ande pump
sain järgmise lammaris sest vana oli vett ka saanud aga nüüd hakkab ka uus jebima ei tea kas jälle etteandepump
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 29 Okt 2009, 22:11
Postitas motohead
nii probleem selline hommikuti on kütus ära vajunud käiad käiad kuni käima läheb.
Kusagil on miskit ebatihe,oleks vaja teada mille pärast see kütus võib alla vajuda.
ette tänades taas.
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 29 Okt 2009, 22:54
Postitas nustu826
Kütus võib lekkida suretusklapi vahelt, samuti on üks koht käsipumba korpus, kus siis O tihendid ära väsivad ajapikku
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 30 Okt 2009, 20:32
Postitas motohead
kontrollitud see juba käsipump korras äsja vahetatud ja peab kui hommikul käsipumpa katsuda siis see kange.magnetklapp ka kontrollitud.
aga kas pihusti tagasivooludes saaks asi olla?
Re: 2,3 diisel
Postitatud: 04 Nov 2009, 21:05
Postitas Hulkur
Pihustite tagasivoolu voolikud peavad olema väga tihedad. Kui sealt õhku tõmbab siis vajubki küttus alla.