M: Ford Sierra 2,0 V6 1982a 4500.-(Lukku, MÜÜDUD!)
Postitatud: 13 Mai 2009, 01:33
Nii, kuna mul on jäänud veel järgi 6 nädalat, enne kui 11ks kuuks EW auks püssi alla minna tuleb, siis ma mõtlesin, et peaks oma sõiduki müüki panema.
Auto on üks esimesi Sierrasi, passis väljalaskeks märgitud 01.01.82, kuigi tegelikult hakati sirtse tootma vist 09.82.
Mootor on tal vanakooli ilma rihma ja ketita 2,0 V6 Cologne oma 66kw'ga. Käigukastiks on tal neljane manuaal. Käike aitab vahetata autogauge'i suur tahhomeeter armatuuri peal.
Kere poolest on ta võrreldes teiste sirjedega ideaalne, läbivat roostet leidub ainult ühel tagumisel tiivakaarel ja sedagi ümbes pöidlaotsa suurusel tükil. Ülejäänud rooste on kõik pindmine. Kõik roostekohad on piltidel ilusasti välja toodud. Põhi on autol praktiliselt ideaalne, põhjapeal erilist roostet ei ole, samuti on karbid kõvad ja praktiliselt roostevabad (nagu põhjaalustelt piltidelt selgub, siis natukene pindmist roostet karbi põhjapoolsel küljel ikka leidub ). Poolraamid ja kõik muu on ka täiesti OK.
Kõik tuled ja viled töötavad autol ideaalselt, ülevaatuse läbis ta ka täiesti ausalt. Autol on armatuuris olemas isegi economaiser, mis töötab. Veermik on kolina ja loginavaba, pidurid on kah kõik täiesti olemas (isegi käsipidur töötab täiesti korralikult). Veel on keegi kunagi talle ise peale toppinud katuseluugi, mis küll silikooniga kinni tõmmatud on (ei leki, vett pähe ei saja), kuid neiuga romantikat tehes kannatab läbi selle ikka tähti vaadata. Romantikameeleolu aitab suurendada ka 1 armatuuris asuv gasi kõlar ning taga aknalaual olevad 2 6x9 nöuneim kolmeribalist kõlarit. Ja kui ainult kõlaritest ei piisa, siis muusikat teeb kenwoodi korralik kassetikas, millel kuuene cd box taga on (hetkel asub ta veel autost väljas, seega soovi korral võib ka midagi muud sisse paigaldada )
Kuna auto on hetkel juba 27 aastat vana, siis otseloomulikult on tal peale rooste ka veel paar muud viga...armatuur on nagu sirradele kohane pragunenud (pragudeta armatuurid maksavad vast paarsada krooni ehk) ja külmalt käivitades ei taha auto hoida tühikäiku (kaasa saab ka weberi 2lõõrilise asenduskarburaatori, kui keegi peaks tahtma). Varvast gaasil hoides on kõik aga OK. Karburaator on ise vastavate diagnostikaseadmetega muidu kunagi paika kah pandud, et kütusekulu ja heitgaasid paigas oleksid. Samuti olen ma talle paigaldanud kõik 6 uut motocrafti küünalt, et mootori töö veelgi parem oleks.
Auto ajaloost oskan ma öelda niipalju, et mina sain ta enda kätte aasta tagasi ning enne seda kuulus ta 34a sündinud pensionärile vist 94ndast aastast alates, kui see auto Eestisse toodi. Penskar on hiljuti vahetanud pool väljalaset kah Walkeri oma vastu välja, hindki 2691 eeki seisab veel markeriga kirjutatuna peal.
Ülevaatus on autol 06.2009ni, kindlustus hetkel puudub, kuna mina temaga lume lahkumisest saadik sõitnud ei ole. Hetkel on veel talverehvidki autol all (esimesed on naelad, tagumised naeladeta M+S'd ) Suverehvid 13" plekkidel saab kah kaasa.
Pilte näeb siit:
http://www.janweb.planet.ee/sirts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niiet, kui keegi tahab omale Cossu tehnikat peale tõsta, siis siit saaks korraliku kere ning hea aastaarvuga doonori.
Auto asub Kehras, hind 4500 eek.
Kontakt: ps, see teema, jan6_16@hotmail.com või 55924191.
Auto on üks esimesi Sierrasi, passis väljalaskeks märgitud 01.01.82, kuigi tegelikult hakati sirtse tootma vist 09.82.
Mootor on tal vanakooli ilma rihma ja ketita 2,0 V6 Cologne oma 66kw'ga. Käigukastiks on tal neljane manuaal. Käike aitab vahetata autogauge'i suur tahhomeeter armatuuri peal.
Kere poolest on ta võrreldes teiste sirjedega ideaalne, läbivat roostet leidub ainult ühel tagumisel tiivakaarel ja sedagi ümbes pöidlaotsa suurusel tükil. Ülejäänud rooste on kõik pindmine. Kõik roostekohad on piltidel ilusasti välja toodud. Põhi on autol praktiliselt ideaalne, põhjapeal erilist roostet ei ole, samuti on karbid kõvad ja praktiliselt roostevabad (nagu põhjaalustelt piltidelt selgub, siis natukene pindmist roostet karbi põhjapoolsel küljel ikka leidub ). Poolraamid ja kõik muu on ka täiesti OK.
Kõik tuled ja viled töötavad autol ideaalselt, ülevaatuse läbis ta ka täiesti ausalt. Autol on armatuuris olemas isegi economaiser, mis töötab. Veermik on kolina ja loginavaba, pidurid on kah kõik täiesti olemas (isegi käsipidur töötab täiesti korralikult). Veel on keegi kunagi talle ise peale toppinud katuseluugi, mis küll silikooniga kinni tõmmatud on (ei leki, vett pähe ei saja), kuid neiuga romantikat tehes kannatab läbi selle ikka tähti vaadata. Romantikameeleolu aitab suurendada ka 1 armatuuris asuv gasi kõlar ning taga aknalaual olevad 2 6x9 nöuneim kolmeribalist kõlarit. Ja kui ainult kõlaritest ei piisa, siis muusikat teeb kenwoodi korralik kassetikas, millel kuuene cd box taga on (hetkel asub ta veel autost väljas, seega soovi korral võib ka midagi muud sisse paigaldada )
Kuna auto on hetkel juba 27 aastat vana, siis otseloomulikult on tal peale rooste ka veel paar muud viga...armatuur on nagu sirradele kohane pragunenud (pragudeta armatuurid maksavad vast paarsada krooni ehk) ja külmalt käivitades ei taha auto hoida tühikäiku (kaasa saab ka weberi 2lõõrilise asenduskarburaatori, kui keegi peaks tahtma). Varvast gaasil hoides on kõik aga OK. Karburaator on ise vastavate diagnostikaseadmetega muidu kunagi paika kah pandud, et kütusekulu ja heitgaasid paigas oleksid. Samuti olen ma talle paigaldanud kõik 6 uut motocrafti küünalt, et mootori töö veelgi parem oleks.
Auto ajaloost oskan ma öelda niipalju, et mina sain ta enda kätte aasta tagasi ning enne seda kuulus ta 34a sündinud pensionärile vist 94ndast aastast alates, kui see auto Eestisse toodi. Penskar on hiljuti vahetanud pool väljalaset kah Walkeri oma vastu välja, hindki 2691 eeki seisab veel markeriga kirjutatuna peal.
Ülevaatus on autol 06.2009ni, kindlustus hetkel puudub, kuna mina temaga lume lahkumisest saadik sõitnud ei ole. Hetkel on veel talverehvidki autol all (esimesed on naelad, tagumised naeladeta M+S'd ) Suverehvid 13" plekkidel saab kah kaasa.
Pilte näeb siit:
http://www.janweb.planet.ee/sirts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niiet, kui keegi tahab omale Cossu tehnikat peale tõsta, siis siit saaks korraliku kere ning hea aastaarvuga doonori.
Auto asub Kehras, hind 4500 eek.
Kontakt: ps, see teema, jan6_16@hotmail.com või 55924191.