mootori temperatuur.
Postitatud: 22 Mai 2009, 10:47
Tere.
Eile sai vahetatud jahutusradiaator ning vahetatud ka jahutusvedelik. Pärast seda õhutasin ka korralikult. Sain mullid kätte ning salongis puhub kuuma õhku seega kõik nagu okei. Täna hommikul hakkasin sõitma ning suuremal kiirendamisel on kuulda natuke mulinat. Seega ilmselt õhk sees. Olen lugenud, et seda kätte saada peaks esiosa kõrgemale kohale parkima ning kõvasti pöördeid lisama, et saada viimanegi õhk välja? Väga loll küsimus, aga kas paisupaagi kork sel ajal peab olema kinni või lahti?
Samas natuke häiriv probleem on, et mootori temperatuur on keskel (NORM - O ja R keskel, minimaalselt liigub üless kuid mitte kunagi üle O- tähe. Kui panen sundventid peale siis linnavahel on temperatuur R tähel). Eelmistel DOHC sierradel on temp. näidik olnud M tähel ja ei kõigu üless ega alla). Inimene kellelt auto ostsin ütles, et lasi teha plokikaane tihendi vahetuse jms.
Mis oli eile veel kummaline, kui lasin jahutusvedeliku (või tosooli midaiganes seal eelnevalt kasutati) välja, siis oli see musta värvi.. Nagu õliga segamini. Samas masin praegu üle ei kuumene ning tagant sinist ei tule. Jahutusvedeliku tase ka ei alane.
Käivitamisel ja külmemal ajal tuleb valget tossu summutist, kuid see võib olla tingitud katalüsaatorist.
Klapikambrikaane vahelt immitiseb väheke (minimaalne) õli lasen selle ära vahetada, kuid see ei tohiks ju mõjutada temperatuuri tööd.
Termostaadi vahetusest ma ei tea, kuidas kas on mõtet see lüke ära teha? Veepump peaks ka nagu okei olema.
Kui küsimusi on katsun vastata..
Tänud ette
Masinaks siis 2.0 DOHC 1991 aasta. Kui masina korda saan siis teen ka minu auto teema
Eile sai vahetatud jahutusradiaator ning vahetatud ka jahutusvedelik. Pärast seda õhutasin ka korralikult. Sain mullid kätte ning salongis puhub kuuma õhku seega kõik nagu okei. Täna hommikul hakkasin sõitma ning suuremal kiirendamisel on kuulda natuke mulinat. Seega ilmselt õhk sees. Olen lugenud, et seda kätte saada peaks esiosa kõrgemale kohale parkima ning kõvasti pöördeid lisama, et saada viimanegi õhk välja? Väga loll küsimus, aga kas paisupaagi kork sel ajal peab olema kinni või lahti?
Samas natuke häiriv probleem on, et mootori temperatuur on keskel (NORM - O ja R keskel, minimaalselt liigub üless kuid mitte kunagi üle O- tähe. Kui panen sundventid peale siis linnavahel on temperatuur R tähel). Eelmistel DOHC sierradel on temp. näidik olnud M tähel ja ei kõigu üless ega alla). Inimene kellelt auto ostsin ütles, et lasi teha plokikaane tihendi vahetuse jms.
Mis oli eile veel kummaline, kui lasin jahutusvedeliku (või tosooli midaiganes seal eelnevalt kasutati) välja, siis oli see musta värvi.. Nagu õliga segamini. Samas masin praegu üle ei kuumene ning tagant sinist ei tule. Jahutusvedeliku tase ka ei alane.
Käivitamisel ja külmemal ajal tuleb valget tossu summutist, kuid see võib olla tingitud katalüsaatorist.
Klapikambrikaane vahelt immitiseb väheke (minimaalne) õli lasen selle ära vahetada, kuid see ei tohiks ju mõjutada temperatuuri tööd.
Termostaadi vahetusest ma ei tea, kuidas kas on mõtet see lüke ära teha? Veepump peaks ka nagu okei olema.
Kui küsimusi on katsun vastata..
Tänud ette

Masinaks siis 2.0 DOHC 1991 aasta. Kui masina korda saan siis teen ka minu auto teema
