1. leht 1-st
Mootori vahetus
Postitatud: 25 Mai 2009, 17:21
Postitas Markus21
Nii. Mul siis hetkel 1.6 mootor ning 4-käiguline manuaal kast. Ning kui mul oleks sinna soov sobitada EFI 2.0 pritsung ning 5-käiguline manuaal. Siis mis seal täpselt tegema peaks.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 25 Mai 2009, 18:05
Postitas Tarmo
milline efi?
EFI = Electronical Fuel Infection
enamus sissepritsega mootoreid on efi'd
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 25 Mai 2009, 18:34
Postitas tamar
Ehk kas siis OHC või DOHC
Mootor, juhtmestik, radikas, kapotialune temaatika (ala õhupuhasti jne), võimalik et ka käigukast ja kardaan, aga ise lammutand pole seega öelda ei oska 100%.
Lihtsam mõni doonor osta millepealt kõik saab, siis hea järjest ümber laduda.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 16 Nov 2009, 00:48
Postitas simp
mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema.
ühesõnaga otsiksin vähet abi.
Ehk on kellegil Tallinnas piisavalt suur koht piisava tööriistakoguga, et saaks mootori ja käigukasti ära vahetada.
Lootus oleks leida keegi kellel on ka piisav "know-how" olemas ja oskaks nõu ja jõuga aidata. Endal esimene kord neljarattalisel mootorit+käigukasti vahetada.
Esialgu oli küll idee asi kodugaraazhis lahendada, kuid mõttetöö näitas, et see on pea võimatu.
muidugi ootaks abistajat kast õlut või vähet eeku, sõltub kuidas inimene ise arvab.
vahetus ise: tavaline ohc-to-is
elektriga saan ise pärast kodugaraazhis hakkama.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 16 Nov 2009, 06:17
Postitas contact
mina just lõpetasin -dohc- vahetuse, aga lihtsam on teha seda kui sul kogu kupatus olemas on. juhtmed, aju ja mootorkoos kastiga.
Et mootor masinale tõsta pole eriline kunst. mootor läks maha ja peale 2 päevaga ajaliselt küll vähemaga. muud tegemised võtsid rohkem aega kui mootori peale ja maha tõstmine.
ega minulgi. see teab, mis 10 kord old ikka esimene. kui nüüd välja jätta see, et esimese sierra plekini puhtaks näppisin.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 16 Nov 2009, 18:20
Postitas Tarmo
proovi kristjaniga rääkida
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 16 Nov 2009, 19:40
Postitas simp
kõik vajalikud jupid kui sellised on olemas, teise auto peal lihtsalt.
aitäh tarmo, eks uurin kristjanilt vähet:)
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 26 Nov 2009, 19:20
Postitas simp
abistaja olemas. suured tänud kõigile kes kaasa aitasid mõelda.
suured tänud ka ivok-le:)
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 04 Dets 2009, 00:38
Postitas Aris
Kes Tartu kandist oleksid valmis abistama mootori vahetusega OHC - DOHC mootori vastu (kõige enam teeb muret vana mootori kätte saamine ning uue sisse panemine). Kes kui palju raha sellise asja eest kasseeriks?
Parimat.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 04 Dets 2009, 01:04
Postitas contact
miks sa muretsed ega see asi nii keeruline ka ei ole. kõik, mis kinni on tuleb lahti keerata, mis takistavad selle või nende asjade kätte saamist. juhtmed, torud ja poldid lahti ja tõsta maha. ecu juhtmetega on vähe väänamist aga saab ka seda.
mina sind paraku aidata ei saa kuna olen sinust liiga kaugel.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 04 Dets 2009, 01:42
Postitas Aris
Pole kohta ja ilmselt ka kõiki võtmeid, mida vaja võib minna. Kõige enam valmistab peavalu mootori füüsiline eemaldamine ja tõstmine aistevahele.
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 04 Dets 2009, 10:50
Postitas Henn
ma oma vanal sierral mis oli karpaga vahetasin mootori hoovis ära, käigukasti, käpad vist

ja radikas eest ära(mis oli keerulisem kui ma arvasin, et tervelt ära saada) kapott ka maha tugev kõis ja mingi latt 2sõpra ning paari tunni töö. ning erilist võtmekogu pole vaja
Re: Mootori vahetus
Postitatud: 05 Dets 2009, 01:55
Postitas Tauri53
Hetk tagasi lõpetasin ka ise sama tööga, algselt oli vahel siis 1,6 59 kW aga natuke hiljem tiksus aiste vahel juba 2,0 DOHC. Vahetusse läks: Mootori juhtmestik (koos ajuga loomulikult), radiaator, vahetasin ära ka roolilati sest 1,6 ei olnud roolivõimu nüüd ka see peal. Midagi üle jõu käivat ei ole. Mootori vahetus on lihtne aga see juhtmen*ss on suurem mõtisklemine. Mina ei hakanud käigukasti ega kardaani vahetama, alla jäid 1,6 kast ja kardaan, põhjuseks oli see et jätsin külge 1,6 hooratta sest see palju õhem/kergem.. hammustab pöördesse nagu noor kutsikas

ja sellega ei sobinud enam dohlaka kast kokku. Hiljem on plaanis panna 2,0 dohc reduktor et kiirus oleks vähe suurem, 90km/h sõites on 5 käiguga ala 2700rpm ja 100km/h on 3000rpm mida on natuke palju. Hiljem kui olin sõitnud mingi 10..20 km mõistisn et peab ära vahetama ka küttepumba sest see 1,6 oma ei jõua toita

1,6 on surve 3.0bar ja 2,0 dohc on küttepumba surve min 5 bar.
Jõudu tööle!
Tauri