1. leht 2-st
Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 00:11
Postitas tint
Foori all suri välja, ja enam käima ei läinud. Säde kadunud. Any ideas?
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 00:18
Postitas contact
süütepool ?! edasi jagajasse sealt edasi piipu.
sõrmi ära sinna pista.
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 00:29
Postitas tint
contact kirjutas:süütepool ?! edasi jagajasse sealt edasi piipu.
sõrmi ära sinna pista.
Süütpoolist edasi ei tule. Poolile tuleb plus peale.
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 00:57
Postitas contact
sul teist süütepooli pole, et proovida ?
siis oleks pilt kohe selgem.
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 09:28
Postitas tint
Ei ole jaa, kahjuks:S Ja kõik jama juhtus otseloomulikult Soomes:D Täna pidin autoga Eestisse tulema, aga ju siis auto ei tahtnud.
Aga muidgi auto läks korraks käima slepis, käis mingi aeg ja siis suri uuesti välja uuesti proovides natukene jõnksudas, tegi paar pauku, aga siis jällegi ei midagi. Seega üks vend pakkus vända asendi andur peetis. Eks tuleb eestist siis mõlemad igakjuhuks sebida kaasa...
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 12:40
Postitas Dexter
tint kirjutas:Ei ole jaa, kahjuks:S
kas ka mitte ühtegi vanema (vahet pole mis) auto oma kah pole käepärast prooviks võtta?
kunagi minevikus sai vanale (87a) opelile (4 klemmiga) sigla (2 klemmiga) oma peale aretatud ja toimis nagu kella värk. sierral ju kah kahe otsaga mälu järgi ...

Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 17 Juun 2009, 20:25
Postitas Teet01
Kui vänada andur ei tööta või ei ole pistik ühendatud, siis jah sädet ei ole. Aju ei oska süütemoodulile mitte millegi põhjal impulssi anda. Anduri pistik asub kahe nukaga mootoril starteri kohal, kinnituspoltide kõrval. Silmaga hästi näha pole, aga kui kombata, siis leiab ülesse. Kontrolli igaksjuhuks ka süütemooduli juhtmed üle. Kui omad ka testrit, siis võiks ära mõõta, kas mooduli pistikusse ikka vajalikud kibenad kohale jõuavad.
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 18 Juun 2009, 18:40
Postitas XcosworthX
Ole hea ja nüita mulle ka kus süütemoodul on?
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 18 Juun 2009, 18:43
Postitas XcosworthX
Ja kullamehed vända asendiandur on pöörete jaoks(2004a autodata näitab nii)
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 18 Juun 2009, 18:50
Postitas Tehnic
XcosworthX kirjutas:Ja kullamehed vända asendiandur on pöörete jaoks(2004a autodata näitab nii)
vända asendi andur annab ajule süüte impulsi ja see impulss paneb ka tahoka käima seega näitab ka pöördeid
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 19 Juun 2009, 10:10
Postitas tint
Asi juhtus soomes:D hetkel auto soomes, ise Eestis. Mis mul siis kaasa vaja võtta on igaksjuhuks? Süütepool ja asendi andur?
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 19 Juun 2009, 14:00
Postitas Qubik
Täpsusta kohamäärust *Soome* , kui äkki mulle kuskil lähistel, siis saan vast aidata pisut.
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 19 Juun 2009, 23:26
Postitas Teet01
XcosworthX kirjutas:Ole hea ja nüita mulle ka kus süütemoodul on?
Olen hea ja seletan, kus see on ja mille jaoks iga juhe sellel vidinal on. Süütemoodul (electronic ignition module) asub süütepooli all rattakoopa küljes. Selline risküliku kujuline seadeldis, mille pistikusse läheb 4 juhet. Pruun on mass, must saab +12v, kui süüde sees, rohelist mööda annab süütepoolile ja tahhomeetrile impulsi, sinine punasetriibuga läheb ajusse, mis omakorda saab süüteajastuse jaoks vajaliku signaali väntvõlliasendi anduri pealt.Soovitan ära kondrollida, kas süütemoodul saab kõikidesse juhtmetesse vajalikud voolud,impulsid, massi ja samuti vändaandur, juhe ja pistik üle vaadata. Kui need ühendused kõik olemas ja korralikud, siis tõenäoliselt süütepooli viga, sest sädeme jaoks 2.0 dohc mootoril rohkem komponente ei ole.
Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 20 Juun 2009, 23:40
Postitas XcosworthX
Vot seda ma ei teadnud
Aga pole hullu vast

Re: Probleem 2.0 dohc.
Postitatud: 21 Juun 2009, 12:08
Postitas tint
Soomes olen tamperes.