1. leht 2-st

DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 29 Juun 2009, 13:36
Postitas vvallo
Otsides ma ei leidnud sellist varianti mootori vahetusest, kuigi kunagi vist käis läbi.

Igatahes jah ma tahaks teha downgrade vahetust, 2.0 DOHC mootor vahetada 2.0 OHC i karpa vastu

Mootori käigukasti ja kardaani tõstan kõik ümber, sellega probleeme ei tohiks olla, teiselt autolt otse. Aga..kui palju juhtmetega mul probleeme tuleb ?
Sellel ohc il on kapoti all see karbikene ka veel mis veidi häirib mind, mida ta sealt juhib, karpal midagi ja sädet ka ?

starteri saan dohci juhtmetega toimima vist ?

Päris kogu juhtmestikku ei tahaks ümber tõsta, ei tule selline igapäeva auto asi. või elutähtsate organite juhtmed vedada uued ja panna lülitiga salongist, palju neid tal on ? süüde ja starter

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 29 Juun 2009, 18:34
Postitas tann
Hiljuti tegin vastupidi just cvh dohciks. Ühesõnaga vaja vahetada kõik mis ohc juurde kuulub ja mis -dohc- juurde kuulub, ära võtta. Mootori aju juurest hakkad minema ja kapoti alt siis aku tagant 3 pistikut ja muu mootori ümber andurid jms asjad, starteri juhtme pistik kõik samad ja punast värvi. Käigukasti anduri pistik isegi on sama, ainult et dohcil on seal pistiku sees üks keeleke, aga see tuleb sealt näpitsatega ilusti ära.

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 29 Juun 2009, 20:53
Postitas vvallo
ok aga see piirdub kõik kapotialusega, salongi eraldi mingit kimpu juhtmeid uuesti ei vea ?

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 29 Juun 2009, 22:23
Postitas tann
no vaja võtta kindalaegas ja vb ka armatuuri alumine osa ära, et sealt tagant aju pistikust hargnevad juhtmed ära võtta (see siis salongi pool). Ja kapoti all sellest samast aju kimbust lähed edasi(aku alt tuleb läbi luti) ja võtad ära. Ja kui doonorit lammutad, siis võtad ka selle juhtmestiku mis mootori juurde käib(kui on mingi tarkus seda juhtimas). starteril siis paks punane juhe,mis läheb otse aku klemmile ja teine peenem,mille jaoks on pistik olemas(kust ühendad dohci oma lahti). Minul oli cvh-dohc vahetus ja siis oli lihtne. Ehk siis on umbes sama. ABS jäi nii nagu oli, seda ei torkinud ja jäi tööle.
Staretri juhtmed ja aku taga 3 pistikut:
Pilt
kasti pistik(peaks natuke kõrgemal olema, seal serva vahel vb)
Pilt

Ilmselt tuleb jama ka roolivõimendiga, vb aitab, kui doonori pealt teised torud võtta, vast latt on sama. Kui aga tahad ilma roolivõimuta jätta, siis pead lati ka vahetama.

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 30 Juun 2009, 12:18
Postitas vvallo
ok, tänud põhjaliku seletuse eest :P

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 07 Juul 2009, 00:18
Postitas vvallo
ma ei viitsi uut teemat teha, sama ürituse alt küsimus,


kas mehaanilise karpaga ja siis selle elektrilise karpaka 2.0 ochil on sisselaske kollektorid samad ? elektrilisel tuleb sealt paar juhet ja asja.. aga ideepoolest klapivad ?

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 30 Aug 2009, 22:40
Postitas xr4
tann kirjutas:no vaja võtta kindalaegas ja vb ka armatuuri alumine osa ära, et sealt tagant aju pistikust hargnevad juhtmed ära võtta (see siis salongi pool). Ja kapoti all sellest samast aju kimbust lähed edasi(aku alt tuleb läbi luti) ja võtad ära. Ja kui doonorit lammutad, siis võtad ka selle juhtmestiku mis mootori juurde käib(kui on mingi tarkus seda juhtimas). starteril siis paks punane juhe,mis läheb otse aku klemmile ja teine peenem,mille jaoks on pistik olemas(kust ühendad dohci oma lahti). Minul oli cvh-dohc vahetus ja siis oli lihtne. Ehk siis on umbes sama. ABS jäi nii nagu oli, seda ei torkinud ja jäi tööle.
Staretri juhtmed ja aku taga 3 pistikut:
Pilt
kasti pistik(peaks natuke kõrgemal olema, seal serva vahel vb)
Pilt

Ilmselt tuleb jama ka roolivõimendiga, vb aitab, kui doonori pealt teised torud võtta, vast latt on sama. Kui aga tahad ilma roolivõimuta jätta, siis pead lati ka vahetama.


Ei hakka uut teemat tegema!
Vend ostis is ohc mootori millega tuli kaasa selle juhtmestik kolme pistikuga, pärast selgus et meie omal polegi seda pistikut seal aku taga ja juhe jookseb otse mööda lansekat igale poole-autoks siis 84a 2.0 ohc karpaga!
Et siit küsimus, et kas on lihtsamat lahendust ka kui kogu juhtmestiku hankimine ja peale aretamine või kannatab kuidagi lihtsamalt seda asja teha!?
mille juhtmed seal pistikutes jooksevad?

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 31 Aug 2009, 08:04
Postitas kniht
ei tea, minu och-il küll seal midagi keerulist pole, starteri juhtmed seal kus vaja, vesi, õli, tagasivool ja ongi kõik. SiAga noh eks targemad selgitavad ligemalt sest sierra mul alles suht uus asi mis ei lagune nii tihti kui näiteks opel või golf :mrgreen:
minul siis 77KW 2.0 OCH-iga tegu

Re: -dohc- -> OCH iks

Postitatud: 31 Aug 2009, 09:15
Postitas tann
Tundub, et hakkab mingi seaduspärasus tulema, millel on lihtne vahetada ja millel peab muud juhtmed ka vahetama. Aga on see siis seoses aastaarvuga või pritse-karpa vahe, ei tea. Eks swapi peale mõeldes tuleb vist ennem vaadata, kas need 3 pistikut on olemas. Ei oska öelda, mis nendest pistikutst läbi käib, ilmselt nende tekitamine eriti lihtne pole :(

Re: DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 31 Aug 2009, 13:45
Postitas vvallo
mina täiesti loobusingi nendest juhtmetest, vedasin ise elutähtsad juhtmed ise, õigemini siiamaani vean neid :mrgreen: Sädet ei ole, aga viga ilmselt kommutaatoris, sai korra vool läbi lastud sellest , kui tal korralikku massi ei olnud, ilmselt läks läbi.
Kas starteri andmise hetkel peab kommukasse või süütepooli tulema ka veel ekstra voolu peale ?

Re: DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 31 Aug 2009, 18:02
Postitas jaan175
ei pea
vvallo kirjutas:mina täiesti loobusingi nendest juhtmetest, vedasin ise elutähtsad juhtmed ise, õigemini siiamaani vean neid :mrgreen: Sädet ei ole, aga viga ilmselt kommutaatoris, sai korra vool läbi lastud sellest , kui tal korralikku massi ei olnud, ilmselt läks läbi.
Kas starteri andmise hetkel peab kommukasse või süütepooli tulema ka veel ekstra voolu peale ?

Re: DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 31 Aug 2009, 18:19
Postitas jaan175
IS mootoril peaks olema kolm elutähtsat juhet seal pahna sees
31(pruun) maandus aku külge.
30(paksem juhe punane või mingi lilla triibuga) + aku külge
15( must või must kollase triibuga. ei ole paks juhe) süüde on off

Re: DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 31 Aug 2009, 21:47
Postitas xr4
jaan175 kirjutas:IS mootoril peaks olema kolm elutähtsat juhet seal pahna sees
31(pruun) maandus aku külge.
30(paksem juhe punane või mingi lilla triibuga) + aku külge
15( must või must kollase triibuga. ei ole paks juhe) süüde on off
oh, hakkab looma-kipun arvama et elutähtsad juhtmed sinna pistiku on lihtsam vedada kui tervet juhtmestiku vahetada!

See pistiku puudumine võib olla tingitud mõlemast nii aasta arvust (84)kui ka ilma ajuta karpa versioonist, vaatasin ka enda XR4i 83a masina pealt ja seal ka polnd neid pistikud

Re: DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 01 Sept 2009, 17:58
Postitas jaan175
kellel juhtmetega jama on tõmmake endale internetist autodata. mina sain sellise lehe pealt nagu http://www.mininova.org/search/?search=autodata&cat=0" onclick="window.open(this.href);return false; ja tõmbamiseks on vaja programmi utorrent väga asjalik progre autohaigetele :D

Re: DOHC -> OHC-ks

Postitatud: 01 Sept 2009, 18:07
Postitas Tehnic
üldiselt on neti teel raske seletada ja aru saada juhtmestiku ümbertegemise teemat...kui karpaga siis hea lihtne on sigulli oma peale visata :mrgreen: