1. leht 1-st

mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 25 Aug 2009, 00:57
Postitas alxkilla
kas mk1 roolilatt sobib ka mk2 le?
nimelt panin mk1 he lati mk2 peale ja käisin ka sillastendis, aga auto hakkas peale vahetust jõhkralt ujuma. ennem ei olnud mingit jama.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 25 Aug 2009, 07:23
Postitas Tarmo
ujuma võis hakata ta ju sellest et kokkujooks muutus vahepeal lahkujooksuks, kas peale sillastendi kah jama oli?

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 26 Aug 2009, 17:58
Postitas alxkilla
just see oligi huvitav, et peale stendi ujus ikkagi edasi. viskab tagumist otsa külgede peale. just kui august läbi sõita suuremal kiirusel või kui sõita ebatasasel teel. Väga heal asfaltkattega maanteel sõites ei ole probleemi...

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 27 Aug 2009, 17:58
Postitas martint
Mul on sama teema. Vahetasin õõtshoovad ära ja peale seda jõhker ujumine teepeal. On näha ka et edasi sõites jooksevad rattad lahku ja tagurdades jooksevad rattad tahapoole lahku (ehk eest vaadates jooksevad kokku). Mina nüüd vahetan omal roolivardad ära ning eks siis paistab mis saab.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 12 Veebr 2010, 20:26
Postitas jaaanus
Reguleerige oma autodel jooksud paika ja asi korras, korras jooksuga sierra ei uju ei suurel ega väiksel kiirusel 8)

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 12 Veebr 2010, 22:00
Postitas kalevipoeg
martint kirjutas:Mul on sama teema. Vahetasin õõtshoovad ära ja peale seda jõhker ujumine teepeal. On näha ka et edasi sõites jooksevad rattad lahku ja tagurdades jooksevad rattad tahapoole lahku (ehk eest vaadates jooksevad kokku). Mina nüüd vahetan omal roolivardad ära ning eks siis paistab mis saab.
Sama siin, vahetatud ees KÕIK .Puksid,vardad.otsad, õõtsad .Ujub hullemini kui enne vahetust.S.t. enne ei ujunud vaid olid mõningad lõtkud. Leidsin vist ka selle põhjuse Nimelt uuel õõtsal uskumatult pehmed stabika varda puksid. Ratast võimalik edasi tagasi liigutada +/- 5 cm. Tuleb vist uued puksid panna.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 13 Veebr 2010, 21:35
Postitas contact
kas seda on ka A-varuosaga juhtunud või ainult B-varuosaga ?

et hakkab kuskile ujuma :P
nii ei saa rallit maapeal sõita,siis tuleb sierra vette lasta.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 13 Veebr 2010, 22:05
Postitas kalevipoeg
Tegemist B-osaga, millel stabika varda puks juba küljes.Sai hangitud uued puksid, lähevad vahetusse kui see ujumine ikka väga näevidele hakkab käima. Ilmselt saaks ka plemasolevad puksid jäigemaks kul saagida puksi sees olev toru lühemaks.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 14 Veebr 2010, 14:21
Postitas nustu826
Naljamehed

Need puksid mis õõtsaga kaasas on, need ei kõlba karup.sse ka mitte. Osta täiskummist puksid nende asjade asemel ja korras.
Mõni aeg tagasi oli lugu selline, et nende puksidega mis õõtsaga kaasas, nendega ülevaatuselt läbi ei saanud, sest liiga vedelad. Nood täiskummist puksid maksid mumäletamist mööda kuskil 80kr pool(või komplekt, ei mäleta täpselt)

Imelik et koos õõtsadega sulle täiskummist pukse ei müüdud kaasa...

Ja paigaldusel vaata et seibid õiget pidi saaks - kauss väljapoole

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 22 Veebr 2010, 15:02
Postitas siim_o
Minul näiteks olid nende kaasatulnud pukside varianti seibid pehmeks kulunud, paindusid läbi ja lasid õõtsal "mängida".
Kui vea avastasin, siis võtsin seibid maha, peksin sirgeks ning keevitasin välimistele külgedele metalli juurde.
Siiamaani on kõik korras.
Aga jah, kogenud mehhanikud räägivad, et sierral on täiskummist puksid kokkuvõttes kõige kindlamad.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 14 Apr 2010, 21:20
Postitas motohead
tervist!
Tekkis sama jama nende stabika puksidegqa. Sai ostetud uued õõtsad koos puksidega,nüüd pidurdades ja kohati ka aukudes kobin. Pidurdades just siis kui lased uuesti piduri lahti käib kolks läbi. sai siis vaadatud ja välimine puksi äär umbes 2mm väljas. Vahetasin varda ära aga ikka sama viga,kas tõesti loeb see et puksid liiga pehmed?

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 15 Apr 2010, 10:22
Postitas legendaarne666
Ja paigaldusel vaata et seibid õiget pidi saaks - kauss väljapoole
Sa mõtled,et seibid peaks olema sedasi )-( nagu ka juhend näitab. Ma endal panin nii (-) ja algul käis kergelt vastu õõtsa aga siis keerasin puksi ringi(paksem osa tahapoole) ja enam vastu ei käind ja ei käi siiani. Nüüd on rool vähe täpsem kurvides ja esiots jäigem ka.

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 22 Mai 2010, 14:48
Postitas Tanel
Roolilatid samad nii mk1 kuni mk3,vahe siis ainult sellest et uuematel üldjuhul roolivõim peal.
Kusjuures nende õõtsa puksidega on vaieldud päris pikalt,üks ütleb et kauss tuleb sisse poole panne teine et välja,isiklikult olen igakord pand väljapoole nagu nustu juba mainis,sissepoole kauss panna siis ta ei suru puksi korralikult kokku ja jääbki ninim "vedelaks".
Siiani olen originaal osasid kasutand,aga scorpal proovisin tuttava soovitusel audi quattro pukse,aga ilmselt tema stabikas oli teise jämedusega ja mul need ei aidandu(audi puksid tunduvalt jäigemad ja kummi vähe kasutatud seal).

Re: mk1 ja mk2 roolilatt

Postitatud: 03 Juul 2010, 16:39
Postitas AlarT
Tuleb osta ja korralikuld uued stabilisaatori varda otsapuksid, mis on tugevdatud ja millel on metalltoru jupid sees.
need puksid käivad kahest otsast kokku ja toru vahele.
kõik komplektis kaasas.