nu asi algas selles kui nägin saab 9000 pagassi katet
siis mõtlesin veits ja asi hakkas arenema
kiskusin selle vana katte maha (mis on sellel mudelil tõesti ikka porr)
ja lasin mõõdulindil käia
mõõdetud ja paberile pandud siis saagisin (kate oli vist niiskuskindlast vineerist)
katte välja ja panin riide alla (riideks kasutasin katteriiet mida mida myyakse pea igalpool)
riide kinnitasin klambritega (muidugi oleks vist pidand liimima oleks äkki oleks ka ilusam jäänud aga ega see ka kole ole vähemalt mulle meeldib)
ylejäänud kast sai tehtud siis nii
kõigepealt mõeldud et milline teha ja siis mõõdulint kätte ja mõõtma
alus plaat tuleb teha mõõtudest nats väiksem (sest muidu ei mahu teda sisse panema
ja siis kylje plaadid(sai kinnitatud nurkade ja kruvide abil(materjaliks siis seekord 13mm niiskuskindel melamin plaat)
ja naeb välja asi siis selline peale alusplaadi lõikamist ja mõne kylje paika panemist
http://s-tuning.ee/galerii/sierra%20pro ... elline.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s-tuning.ee/galerii/sierra%20pro ... elline.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; (kysimus niikuinii et mis see sinine on?)
see sinine on 10mm makrolon ääristatud anodeeritust alumiinium profiilist(panin lihtsalt ilu pärast)
ja see suur ava on siis varu ratta koht
esmalt soovitan asja tegelikult kuivalt kokku panna(sest siis saab veel midagi parandada kui vaja)
siis sai asi jälle lahti arutatud ja alus plaat pagassi sisse vägistatud(selleks varuda aega ja kannatust sest ega ta hästi sinna minna ka taha)
siis sai asi nagu sisse mahutatud ja jälle kinni keeratud kyle detailid
http://s-tuning.ee/galerii/sierra%20pro ... autos1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ka siis sai tehtud veel parandusi sest ikka tuli võtta kuskilt mõni mill või sent väiksemaks saagida
ja siis jälle kogu kompott lahti kruvida ja välja kiskuda
ja riidega jälle katta
seekord katsin jälle sama katte riidega ja klambritega kinnitasin
ning jälle kõik sisse ja eraldi kinnitada
sest kõigepealt alusplaat sisse ja siis pärast alles saab kylgesid kinnitada
http://s-tuning.ee/galerii/sierra%20pro ... iruum4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s-tuning.ee/galerii/sierra%20pro ... iruum2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
tagumisse äärde sai ka tehtud hingedega avanevad avad et sinna panna igast nänni ja muidugi ka pirne vahetada kui vaja oleks
et siuke see töö on nagu
võtab aega umbes terve nädala vahetuse kui väga palju õlle ei tarvita
ja kui on veel mõni arusaamatu koht mille unustasin kirja panna siis kysiga ja vastan ja kui võimalik siis isegi pildiga vastan
et kysige julgelt