-dohc- - kiirendades tühi koht
Postitatud: 29 Sept 2009, 19:41
Tere
Sain siis ka lõpuks uuesti sierraomanikuks. Masinaks siis kasutaja tann15-ne 760 APH
Kapoti all 2,0Doch koos scorpio kkastiga.
Siit aga on tekkinud paar probleemi masinaga. Nimelt oli alguses tühikäik pisut kõrge(1200rpm). Panin kinni ühe koha et lisaõhku enam ei tõmbaks. see ei muutnud miskit. sõitsin siis mõnda aega ringi ja täna lihtsalt huvipärast tõmbasin lisaõhuklapil(ees õhutoru küljes vastu radikat) pistiku tagant ära ja pöörded vajusid normi. Kas siis see klapp tuksis või mis? Loogiliselt peaks ta ju külma mootori korral lisaõhku andma. Termostaadi vahetasin, seier ikka alumise kolmandiku peal
ja teiseks siis tühikäigult pedaali põhja vajutades tahab algul välja surra, kui pöörded üle 1500, siis läheb ilusti pöördesse. Gaasiklapi poteka tagant pistikut ära võttes ei muutunud miskit. Kas see siis ka saba andnud või mis? Eeldatavasti peaks ju miski ikka muutuma kui juhe tagant ära.
Kütusekulu kohta ei oska vastust anda, kuna usumõõdik ei tööta.
Ja kui kellelgi on pakkuda normaalse hinnaga LSD difrit sellele mootorile siis oleks huvi. Praegu pöörded 2700 90-ga sõites.
Sain siis ka lõpuks uuesti sierraomanikuks. Masinaks siis kasutaja tann15-ne 760 APH
Kapoti all 2,0Doch koos scorpio kkastiga.
Siit aga on tekkinud paar probleemi masinaga. Nimelt oli alguses tühikäik pisut kõrge(1200rpm). Panin kinni ühe koha et lisaõhku enam ei tõmbaks. see ei muutnud miskit. sõitsin siis mõnda aega ringi ja täna lihtsalt huvipärast tõmbasin lisaõhuklapil(ees õhutoru küljes vastu radikat) pistiku tagant ära ja pöörded vajusid normi. Kas siis see klapp tuksis või mis? Loogiliselt peaks ta ju külma mootori korral lisaõhku andma. Termostaadi vahetasin, seier ikka alumise kolmandiku peal
ja teiseks siis tühikäigult pedaali põhja vajutades tahab algul välja surra, kui pöörded üle 1500, siis läheb ilusti pöördesse. Gaasiklapi poteka tagant pistikut ära võttes ei muutunud miskit. Kas see siis ka saba andnud või mis? Eeldatavasti peaks ju miski ikka muutuma kui juhe tagant ära.
Kütusekulu kohta ei oska vastust anda, kuna usumõõdik ei tööta.
Ja kui kellelgi on pakkuda normaalse hinnaga LSD difrit sellele mootorile siis oleks huvi. Praegu pöörded 2700 90-ga sõites.