1. leht 1-st
K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks
Postitatud: 15 Okt 2009, 13:43
Postitas jaan175
kas keegi on pannud 3 juhtmega anduri asemele 4 juhtmega anduri? minumeelest vahe neil peaks olema aint see, et neljajuhtmega anduril on maandus juhe ja 3 juhmega anduril ei ole. seega maandus kere külge panna ja teised kolm juhet siis vastavalt ära ühendada.
kes midagi kuulnud on sellest võiks teada anda. tänud!
üks tark lehekülg ka
http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks
Postitatud: 15 Okt 2009, 17:09
Postitas Teet01
Just hiljuti mõõtsin MB e260 lambdat ja tollel oli 3 juhtmega lambda. +12, maandus, ja signaali juhe. Sinu antud lingil oli näidatud skeemil, et 4-juhtmelisel 2 kütteelemendi juhet Huvitav kas teine juhe on siis mingi eraldi toide või küttekeha jaoks vaja minev mass?.
edit: kuramus, nüüd juhtusin mingile teisele lehele, kus väidetakse, et neljas juhe siiski lisamaandus:
http://www.autodiagnos.com/fileadmin/as ... ensors.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmselt ma sain sinu antud lingist valesti aru midagi.

Et siis jah neljas juhe lihtsalt lisamaandus ja kui muud parameetrid sobivad, siis peaks saama 4 juhtmelist ka kasutada 3se asemel.
Re: K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks
Postitatud: 15 Okt 2009, 18:55
Postitas jaan175
proovisin siis järele. panin üleliigse maanduse kerekülge ja asi paistab toimivat.

Re: K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks
Postitatud: 15 Okt 2009, 21:38
Postitas Tehnic
me koolis panime 1juhtmelise asemele ka 4se ja töötas
