1. leht 1-st

K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks

Postitatud: 15 Okt 2009, 13:43
Postitas jaan175
kas keegi on pannud 3 juhtmega anduri asemele 4 juhtmega anduri? minumeelest vahe neil peaks olema aint see, et neljajuhtmega anduril on maandus juhe ja 3 juhmega anduril ei ole. seega maandus kere külge panna ja teised kolm juhet siis vastavalt ära ühendada.
kes midagi kuulnud on sellest võiks teada anda. tänud!
üks tark lehekülg ka :D http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks

Postitatud: 15 Okt 2009, 17:09
Postitas Teet01
Just hiljuti mõõtsin MB e260 lambdat ja tollel oli 3 juhtmega lambda. +12, maandus, ja signaali juhe. Sinu antud lingil oli näidatud skeemil, et 4-juhtmelisel 2 kütteelemendi juhet Huvitav kas teine juhe on siis mingi eraldi toide või küttekeha jaoks vaja minev mass?.
edit: kuramus, nüüd juhtusin mingile teisele lehele, kus väidetakse, et neljas juhe siiski lisamaandus: http://www.autodiagnos.com/fileadmin/as ... ensors.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmselt ma sain sinu antud lingist valesti aru midagi. :? Et siis jah neljas juhe lihtsalt lisamaandus ja kui muud parameetrid sobivad, siis peaks saama 4 juhtmelist ka kasutada 3se asemel.

Re: K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks

Postitatud: 15 Okt 2009, 18:55
Postitas jaan175
proovisin siis järele. panin üleliigse maanduse kerekülge ja asi paistab toimivat. :D

Re: K: lambda-anduri vahetamine 3juhtmega 4 juhtmeliseks

Postitatud: 15 Okt 2009, 21:38
Postitas Tehnic
me koolis panime 1juhtmelise asemele ka 4se ja töötas :)