1. leht 1-st
K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 04 Nov 2009, 16:26
Postitas juss412
õigemini siis tahaks teada, kas valida 2.8 või 2.9 mootor.
ise eelistaks 2.9, aga valiku teeb raskemaks see et kui ma 2.8 valiks siis ma saaks 2tk neid, aga 2.9 saaks ühe.
teine asi mis ma välja lugesin sierra clubi kodulehelt et 2.9 kast on sama mis DOHC mootoril (MT75 siis)
ja tundus et Type9 kast on siis OHC´il ja 2.8´l.
mul endal muidu kere on sedaan ja enne oli mootoriks 2.0 karpa 74kW, nagu ma aru sain siis mulle selle kasti otsa istuks 2.8!?!?!
keegi võib pajatada mulle siia teemasse omadest kogemustest midagi tarka...saame kõik targemaks

Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 04 Nov 2009, 17:32
Postitas Tarmo
kastid on erinevad niikuinii v6'l ja r4'l. Tüüp on lihtsalt sama
xr4ja peal on tehase andmed 2,8'l paremad kui 2,9'l. Samas muud 2,8'd enam nii rõõmsalt edasi ei lähe, saa siis aru kas asi on mootoris või ülejäänud autos.
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 04 Nov 2009, 23:10
Postitas xr4
mina eelistaks juba el pritsega 2.9 motot millel on ka kummalgi poolel 3 väljalaske ava, ehk siis paremad eeldused edasi arendamiseks
Tarmo kirjutas:kastid on erinevad niikuinii v6'l ja r4'l. Tüüp on lihtsalt sama
xr4ja peal on tehase andmed 2,8'l paremad kui 2,9'l. Samas muud 2,8'd enam nii rõõmsalt edasi ei lähe, saa siis aru kas asi on mootoris või ülejäänud autos.
see on jah naljakas et 83a väljalastud 2.8 on võimsam kui uuemad 2.9 motod
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 04 Nov 2009, 23:23
Postitas juss412
xr4 kirjutas:mina eelistaks juba el pritsega 2.9 motot millel on ka kummalgi poolel 3 väljalaske ava, ehk siis paremad eeldused edasi arendamiseks
noh jah, mul seda edasi arendamise plaani esialgu pole küll, pole nagu plaanis tänaval kihutama hakata.
Teine asi mis mul nüüd pähe lõi on see, et kardaani sobivus. ütleme ni et ma võtan 2.8...kasti tüüp on siis sama nagu
2.0 OHC´l, kas siis kast on väliselt sama, et vana kardaan nagu peaks sobima siis we ?
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 04 Nov 2009, 23:27
Postitas Tarmo
xr4 kirjutas:mina eelistaks juba el pritsega 2.9 motot millel on ka kummalgi poolel 3 väljalaske ava, ehk siis paremad eeldused edasi arendamiseks
Tarmo kirjutas:kastid on erinevad niikuinii v6'l ja r4'l. Tüüp on lihtsalt sama
xr4ja peal on tehase andmed 2,8'l paremad kui 2,9'l. Samas muud 2,8'd enam nii rõõmsalt edasi ei lähe, saa siis aru kas asi on mootoris või ülejäänud autos.
see on jah naljakas et 83a väljalastud 2.8 on võimsam kui uuemad 2.9 motod
no see on tõenäoliselt roheliste teema, kuid xr4ja kiirendus on kah parem märgitud kui muidu 2,8l mootoritel
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 05 Nov 2009, 18:48
Postitas juss412
selline mure ka veel et, kas scorpa 2.8 mootori käpad sobivad sierrale.
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 05 Nov 2009, 19:43
Postitas PriiMarko
2,0 OHC-l ja 2,8-sal kardaanid on samad ja Scorpio 2,8 käpad peaks sobima ka Sierrale, kuna sillatala on mõlemal sama(kui Scorpio 2,8 sillatala pole selline nagu nelikutel ja XR4-jal)
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 05 Nov 2009, 19:49
Postitas juss412
siis tekkis veel üks küsimus...kas karpaga 2.8 pritseks ehitamine on raske kui jupid olemas?
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 05 Nov 2009, 20:04
Postitas PriiMarko
See ei ole üldse keeruline, kui sul kõik jupid olemas siis keera karpa süsteem maha ja sissepritse süsteem asemele. Kui see vastus teid ei rahuldanud siis võid saata ps ja ma seletan täpsemalt kuidas.
Re: K: Kumba mootorit eelistada?
Postitatud: 05 Nov 2009, 21:44
Postitas juss412
scorpio92 kirjutas:See ei ole üldse keeruline, kui sul kõik jupid olemas siis keera karpa süsteem maha ja sissepritse süsteem asemele. Kui see vastus teid ei rahuldanud siis võid saata ps ja ma seletan täpsemalt kuidas.
kui mul asjad käes siis ja tahe teha seda siis võtan ühendust!
