1. leht 1-st

K:pidurid

Postitatud: 05 Nov 2009, 01:01
Postitas kalmer1989
Pidurid jube kehvad,põhimõtteliselt peab sellele pedaalile peale ikka päris kehamassiga suruma et pidurdaks...
sedaaniga tegu,absi ei ole.

Re: K:pidurid

Postitatud: 05 Nov 2009, 09:15
Postitas Visible
Mis seisus klotsid on ? Süsteemis õhku pole sees ?

Re: K:pidurid

Postitatud: 05 Nov 2009, 10:04
Postitas kalmer1989
ostsin siis omanik väitis et käis juulis 2008 ülevaatusel ja aasta on seisnud auto kuni praeguseni,oli ilusti puhtalt ülevaatusel käinud,isegi käsipidur toimib... eks ma pean õhutamisega alustama vist siis?!!
esimesed kettad tunduvad küll normaalsed,eks pean klotse ka piiluma kui õhutamiseks läheb :)

Re: K:pidurid

Postitatud: 05 Nov 2009, 19:51
Postitas PriiMarko
Kontrolli kas piduri vaakumvõimendi töötab neil kipub seismisega membraan ära mõranema. Kui õhk vahel oleks siis vajuks pedaal lihtsalt tühjalt põhja ja pidur hakkaks võtma alles mitmekordse pedaali vajutusega

Re: K:pidurid

Postitatud: 05 Nov 2009, 19:54
Postitas nustu826
Mootori tüüp puudu.... Dislal muidu väsib vaakumpumba membraan ära

Re: K:pidurid

Postitatud: 08 Nov 2009, 15:15
Postitas kalmer1989
2.3 d enne oli sama kapoti all 1.8td... pedaal on päris kõva vajutamisel seega ei tohiks lisaõhku juurde õtta kuskilt-pedaal ka alla ei vaju ise

Re: K:pidurid

Postitatud: 09 Nov 2009, 13:28
Postitas Sulo
Mul siin tuttav avaldas arvamust, et diisli generaatori otsas on vaakumpump, millel on midagi viga. Membraani seal ei olevat, labadega pump. Aga seismisega võivad ka piduri supportid kinni jäänud olla, igaksjuhuks läbi pesta.

Re: K:pidurid

Postitatud: 14 Nov 2009, 11:29
Postitas kalmer1989
vaakumpumpa üldse pole seal geneka juures- aga eelmisel kerel oli abs ja absi puhul teeb vaakumpumba töö ära siis seesammune kopsik http://fotoalbum.ee/photos/xxxxxxy/59299425" onclick="window.open(this.href);return false;
:oops:

Re: K:pidurid

Postitatud: 14 Nov 2009, 13:53
Postitas legendaarne666
Sellel pildil oleval süsteemil pole vaakumiga midagi pistmist.Kui süüte sisse keerad siis peaks pidurid kergeks minema tal kohe.Järelikult sul praegusel süsteemil vaakum puudu v?

Re: K:pidurid

Postitatud: 19 Nov 2009, 23:38
Postitas kalmer1989
kalmer1989 kirjutas:vaakumpumpa üldse pole seal geneka juures- aga eelmisel kerel oli abs ja absi puhul teeb vaakumpumba töö ära siis seesammune kopsik http://fotoalbum.ee/photos/xxxxxxy/59299425" onclick="window.open(this.href);return false;
:oops:
aga mis asi siis absi puhul pidurid "toimivaks" teeb?
kuna mootor sai võetud teiselt kerelt kus oli abs(pildil) siis pole vaakumpumpa geneka juures....
Asi juba päris segaseks läinud,mis ma tegema pean et pidur toimima hakkaks,pean vaakumpuba sinna geneka juurde panema? ...

Re: K:pidurid

Postitatud: 20 Nov 2009, 20:11
Postitas nustu826
Abs sierral on hüdrovõimendiga. St. et kui süüte sisse keerad siis el. pump tekitab sinna musta ballooni mis kapoti all on surve(pildil peapumba taga juhipoolel), ja seda kasutatakse pidurite võimendamisel. Kui rõhk langeb siis lülitatakse pump sisse ja kui rõhk saavutab teatud piiri, siis lülitatakse pump välja.

Diislil aga on eraldi vaakumpump kui abs-i ei ole. 2,3-l asub see kõrvalistuja pool mootori üleval otsas(mitte geneka taga) ja käitatakse eraldi rihmaga. Usun et kui sul mahub, siis peaksid selle hüdrovõimendi peale panema. Teine variant on jah panna sellelt 1,8-lt genekas koos vaakumpumbaga. Kolmas on osta eraldi vaakumpump.

Tee aga oma hetkelisest kapotialusest pilti ja siis räägime edasi

Re: K:pidurid

Postitatud: 24 Nov 2009, 20:27
Postitas Tehnic
fordidel küll pole kohanud et see pump oleks geneka küljes...pigem japsidel on...mondeo 1.8diislil on nukkvõlli pealt käitus näiteks...põhimõtteliselt on sul vaja panna mootori külge vaakumpump või kui pead lihtsamaks siis see elektriline pidurivõimendi mis sul kuskil doonor autopeal oli aga sellega mingi juhtmete teema ka kindlasti millega ma pole kokku puutunud.
1.8D peaks olema juhi pool plokikaane küljel selline asi..mondeol on ka sarnane. Pilt