1. leht 2-st
rehvid
Postitatud: 28 Nov 2009, 15:22
Postitas tavka007
Kusagile mujale ei osanud küsimust postitada. Kas esi ja tagateljel tohib kasutada erinevaid rehve? Nt ees naaste ja taga lamelle?
Re: rehvid
Postitatud: 28 Nov 2009, 16:25
Postitas jaan175
minumeelest ei tohkis sellest probleeme tekkida
Re: rehvid
Postitatud: 28 Nov 2009, 16:55
Postitas Jaan
Ei tohi kasutada eri tüübi rehve. Võivad olla ees ja taga erinevad jooksud kas naaste või lamelle.
Re: rehvid
Postitatud: 28 Nov 2009, 18:56
Postitas Tarmo
arkist öeldi et ei ole probleem, kuna seaduses on kirjas vaid et ühel teljel ei tohi olla erinevad rehvid. Muud ei ole seaduses öeldud
Re: rehvid
Postitatud: 28 Nov 2009, 21:09
Postitas AlarT
Jap, seadus on selline, et ühel teljel peavad olema ühesugused rehid.
Seega taga võib kasutada ühtesid rehve ja ees teisi vabalt.
Samas ilma naelata rehv ei ole veel lamell, on olemas nii suvalisi m+s ilma naelata rehve, kui ka lamelle, lamell on kindel mustritüüp, läbilõigatud muster.
Ka tänapäeva naelrehvid sisaldavad ohtralt lamelli paljud.
Re: rehvid
Postitatud: 28 Nov 2009, 23:43
Postitas contact
aga miks see variant hea on ? et ees on lamell ja taga naast ?
vahet pole kas on neli lamelli või neli naastu, kui minema hakkab, siis läheb ja ei päästa sind ka see kruvi kummis. (juhul kui sa selle õige hetke maha magad kus peaks reageerima.)
pigem on küsimus siin rahas, või kuidas?
kui roolis on tumba ei pea need naelad teda ka teel, olgu need naelad - kas või lindi sisse pekstud. suudab ta ikka selle lennumasina orbiidilt kõrvale juhtida.
Re: rehvid
Postitatud: 29 Nov 2009, 23:17
Postitas Teet01
Nael ikka andestab mõningad vead, mida lamelliga enam ära ei päästaks. Mõnel kõrvaltänaval on teinekord selline jää olnud, et olen pleki mõlkimis vältimiseks kõnniteepeale keeranud. Olen täiesti kindel, et samas olukorras oleksin ma naelrehviga pidama saanud. Aga see-selleks.....
Teema jätkuks küsiks sellist asja, et kas ees ja taga teljel peavad olema veljed ja rehvid sama mõõtu? Kas nii ei tohi, et ette panna 13 tolli ja taha 14 tolli? Küsin selle pärast, et üks auto oleks vaja liikuma panna, aga mul on kaks 14 tollist talverehvi ainult. 13 tolliseid leidsin ka kaks tükki. Kuna see auto ei ole igapäevaseks liikumiseks, siis ei raatsi uusi rehve ostma hakata. Et kas võib niimoodi kombineerida?
Re: rehvid
Postitatud: 29 Nov 2009, 23:58
Postitas xr4
Teet01 kirjutas:Nael ikka andestab mõningad vead, mida lamelliga enam ära ei päästaks. Mõnel kõrvaltänaval on teinekord selline jää olnud, et olen pleki mõlkimis vältimiseks kõnniteepeale keeranud. Olen täiesti kindel, et samas olukorras oleksin ma naelrehviga pidama saanud. Aga see-selleks.....
Teema jätkuks küsiks sellist asja, et kas ees ja taga teljel peavad olema veljed ja rehvid sama mõõtu? Kas nii ei tohi, et ette panna 13 tolli ja taha 14 tolli? Küsin selle pärast, et üks auto oleks vaja liikuma panna, aga mul on kaks 14 tollist talverehvi ainult. 13 tolliseid leidsin ka kaks tükki. Kuna see auto ei ole igapäevaseks liikumiseks, siis ei raatsi uusi rehve ostma hakata. Et kas võib niimoodi kombineerida?
no tegeleikult ei tohi, vähemalt nii öeldi mulle ülevaatus punktis, aga noh linnas keegi mind selle pärast tüütama ei tulnud
Re: rehvid
Postitatud: 30 Nov 2009, 01:43
Postitas Tarmo
kas seaduses on selline punkt? kas mitte osadel uutel autodel ei ole mitte erimõõdus veljed ees ja taga. Seadus on ikka kirjutatud ühe telje kohta
Re: rehvid
Postitatud: 30 Nov 2009, 12:45
Postitas xr4
Tarmo kirjutas:kas seaduses on selline punkt? kas mitte osadel uutel autodel ei ole mitte erimõõdus veljed ees ja taga. Seadus on ikka kirjutatud ühe telje kohta
no tegelikult ei tohi sa midagi peale orginaal mõõdu sinna panna-EESTIS EI TOHI MIDAGI MUUTA
Ja nii ongi kui sul ei ole orginaal mõõtu siis võidakse sul korduv teha jne
Re: rehvid
Postitatud: 30 Nov 2009, 15:33
Postitas AlarT
Kui rääkida originaal mõõdust, siis see peaks olema see, mida tehas on ette näinud, Kuid sierrale on tehas ju mitu velje ja rehvimõõtu ette näinud, nii 13" kui ka 14", samuti erinevad rehvimõõdud.
See tekitab küsimusi, ma tean jah et tehase veljemõõdust ei tohi välja minna jne.
Samas kui paned ette sierrale 13" ja taha 14", siis tehase mõõte sa pole ületanud, ainuke küsimus ongi selles, et kas erinevad tohivad olla.
Kui rääkida nüüd rehvide haakuvusest, siis rehvil ja rehvil on ikka väga suur vahe ja nael võib päästa küll.
Meil on liikluses väga palju lolle, kelle päästavad just väga head lamelli täis naelrehvid ja uued autod.
Loomulikult teatud maalt pannakse matsu iga rehviga, aga tahan öelda seda, et rehvi turvalisusse tasub investeerida, ka mõistusega sõitjal on heast rehvist kasu.
Re: rehvid
Postitatud: 30 Nov 2009, 18:30
Postitas Tarmo
ka 15" on sierral tehasest ette nähtud, kuid see siiski cossu
erinevad rehvimõõdud sierral tehasest
13"
165
175
185/70
14"
185/65
195/60
195/65
15"
195/55 (talv)
205/50
Re: rehvid
Postitatud: 10 Dets 2009, 17:17
Postitas vvallo
Igasugu kombinatsioone võib teha, aga minule on silma jäänud selline lause:
"Kui sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad kõik sõiduki rehvid olema naastrehvid"
Re: rehvid
Postitatud: 11 Dets 2009, 21:27
Postitas Tarmo
kust sa sellise lause leidsid? pealegi kui vedaval sillal lendavad naastud välja siis on ikka pmst naast vs lamell

Re: rehvid
Postitatud: 12 Dets 2009, 00:25
Postitas marts777
Minu teada on olemas isegi mingi % palju naelu võib olla kummist eraldunud.