1. leht 1-st

Klapi klõbin

Postitatud: 14 Dets 2009, 00:23
Postitas meinuuu
küsin igaksjuhuks üle, kuna ei taha niisama lahti kookida klapikambri kaant. et siis mis võib klapiklõbinat põhjustada ?
kas klapi paisu vahe on liiga suur, või klapi pesad läbi ?

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 14 Dets 2009, 00:28
Postitas Teet01
Klapi vahed liiga suured jah.

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 14 Dets 2009, 01:06
Postitas meinuuu
Teet01 kirjutas:Klapi vahed liiga suured jah.
okei väga hea, see lihtne ära teha kohe :P mingi 30 min töö õnneks :)

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 19 Dets 2009, 11:45
Postitas waher
vana õli võib ka klõbistamist põhjustada

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 21 Dets 2009, 20:31
Postitas motohead
palju peab 2.3D klapivahed olema?

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 21 Dets 2009, 20:46
Postitas Miku
motohead kirjutas:palju peab 2.3D klapivahed olema?
kapoti all kleebisel peab kirjas olema..

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 21 Dets 2009, 22:07
Postitas nustu826
Just regullisin enda 2,3D-l
Vaja nr.11 silmusvõtit, kruvikeerajat ja üldjuhul kui ei ole ammu vahetatud siis ka klapikambrikaanetihendit.

Sisse - 0,30 mina panin 0,28
Välja - 0,35, mina panin 0,33

Ikka oluliselt vaiksemaks läks asi.

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 20 Apr 2010, 18:02
Postitas kalja112
Selline küsimus, et pole ise väga mootoritega tegelenud, et keegi ehk oskab juhendada, kuidas klapi vahet väiksemaks keerata?

Re: Klapi klõbin

Postitatud: 21 Apr 2010, 09:28
Postitas Miku
kalja112 kirjutas:Selline küsimus, et pole ise väga mootoritega tegelenud, et keegi ehk oskab juhendada, kuidas klapi vahet väiksemaks keerata?
kleebise peal on ka see ära näidatud :) aga mul on mk1, ei tea kas teistel ka on