1. leht 1-st
Klapi klõbin
Postitatud: 14 Dets 2009, 00:23
Postitas meinuuu
küsin igaksjuhuks üle, kuna ei taha niisama lahti kookida klapikambri kaant. et siis mis võib klapiklõbinat põhjustada ?
kas klapi paisu vahe on liiga suur, või klapi pesad läbi ?
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 14 Dets 2009, 00:28
Postitas Teet01
Klapi vahed liiga suured jah.
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 14 Dets 2009, 01:06
Postitas meinuuu
Teet01 kirjutas:Klapi vahed liiga suured jah.
okei väga hea, see lihtne ära teha kohe

mingi 30 min töö õnneks

Re: Klapi klõbin
Postitatud: 19 Dets 2009, 11:45
Postitas waher
vana õli võib ka klõbistamist põhjustada
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 21 Dets 2009, 20:31
Postitas motohead
palju peab 2.3D klapivahed olema?
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 21 Dets 2009, 20:46
Postitas Miku
motohead kirjutas:palju peab 2.3D klapivahed olema?
kapoti all kleebisel peab kirjas olema..
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 21 Dets 2009, 22:07
Postitas nustu826
Just regullisin enda 2,3D-l
Vaja nr.11 silmusvõtit, kruvikeerajat ja üldjuhul kui ei ole ammu vahetatud siis ka klapikambrikaanetihendit.
Sisse - 0,30 mina panin 0,28
Välja - 0,35, mina panin 0,33
Ikka oluliselt vaiksemaks läks asi.
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 20 Apr 2010, 18:02
Postitas kalja112
Selline küsimus, et pole ise väga mootoritega tegelenud, et keegi ehk oskab juhendada, kuidas klapi vahet väiksemaks keerata?
Re: Klapi klõbin
Postitatud: 21 Apr 2010, 09:28
Postitas Miku
kalja112 kirjutas:Selline küsimus, et pole ise väga mootoritega tegelenud, et keegi ehk oskab juhendada, kuidas klapi vahet väiksemaks keerata?
kleebise peal on ka see ära näidatud

aga mul on mk1, ei tea kas teistel ka on