1. leht 1-st

Sierrais 2,0 ohc

Postitatud: 12 Jaan 2010, 09:05
Postitas Sierrais
oli siis selline mure et mootor puterdas kolmas silinder ei töödanud korralikult ja sai siis
igasuguseid jubinad vahetatud küünaldest anduriteni välja ja siis ei olnud enam varjanti
arvasime ei pihusti on läbi sai siis lahti võetud ja mis vastu paistis et hoopis kolektori tihend oli täpselt kolmanda silindri juurest
puruks tükk oli väljas kohe :shock:
tegin siis uue tihendi ja hakkas käima kah
selline huvitav lugu :roll:

Re: Sierrais 2,0 ohc

Postitatud: 12 Jaan 2010, 19:49
Postitas tann
Jah imelik küll, aga vahel juhtub, kuigi nagu loogiliselt ju mõlemalt poolt metall surub tihendit ja ei tohiks tihend vahelt kaduda.

Re: Sierrais 2,0 ohc

Postitatud: 12 Jaan 2010, 20:49
Postitas kalevipoeg
tegin siis uue tihendi ja hakkas käima kah


Millest tegid?

Re: Sierrais 2,0 ohc

Postitatud: 13 Jaan 2010, 10:16
Postitas Sierrais
kalevipoeg kirjutas:tegin siis uue tihendi ja hakkas käima kah


Millest tegid?
mingi vene aegne tihendi paber või mis iganes see oli
ja mootori silikoni ka veidi vahele

Re: Sierrais 2,0 ohc

Postitatud: 13 Jaan 2010, 10:25
Postitas Sierrais
tann kirjutas:Jah imelik küll, aga vahel juhtub, kuigi nagu loogiliselt ju mõlemalt poolt metall surub tihendit ja ei tohiks tihend vahelt kaduda.
jah aga mulle tundus nagu oleks see enne lahti käinud sest neljanda silindri ümber oli silikoni päris palju
eks keegi oli kunagi lahti võtnud ja ei olnud uut tihendit pannud

Re: Sierrais 2,0 ohc

Postitatud: 13 Jaan 2010, 14:25
Postitas Jaan
Kas 2,0 hooratas ja 1,8 hooratas on Sierrade puhul erinevad? (üks on SOHC, teine ilmselt CVH?)