1. leht 1-st
Puuriga või puurita
Postitatud: 06 Jaan 2007, 14:18
Postitas TOm
siin läx vales teemas läbuks ära juba...tuli uus teema teha
arutelu siis selle üle kas ja kellele on puuriga auto ohtlik
eelneva tico ja volga võrdluse kohta ütleks seda veel, et daewoo plekk on mitu korda õhem kui volga raud ja neelab löögienergiat kõvasti paremini.
h1 on ka üsna õhukese metalliga...nägin pilti, kus tavaline nissan navara mõõtu kastikas oli hummeri ikka nii segi sõitnud, et paha vaadata....kusjuures hummeril olid suuremad kahjustused.
uunikumid on üsna ohtlikud küll liikluses...jube selle pärast, et turvavöösid pole

Postitatud: 06 Jaan 2007, 14:47
Postitas Priit
no kui nii võtta et uunikumid on liikluses ohtlikud siis hakkab see ka sierrasid mõjutama varsti...

minu teadmiste järgi on auto mille vanus 25 või üle uunikum. see tähendab siis et 82aasta autod on juba uunikumid! ja sellises vanuses pille vist ikka liigub veel suht palju.
ja vanade autode kohta veel niipalju et uunikumidel on ju osadel veel 4xtrummelpidur, seega aktiivne ohutus ka vilets. kere deformeerumist mõjutab veel ka ntx rooste. ja ka see kuidas eelnevaid avariikahjustusi remonditud. minuarust tehti isegi mingi test et kas remonditud avariiline auto on ikka sama turvaline kui avariivaba sama pill. tulemuseks oli vist see et tehasenõuete kohaselt remonditus masin oli peaaegu samaväärne aga külaseppade oma juba tunduvalt ohtlikum... ja ma arvan et päris suur protsent avariilisi autosid on "odavalt ja hästi" remonditud...
Postitatud: 06 Jaan 2007, 14:50
Postitas erki
italianopriit kirjutas: minu teadmiste järgi on auto mille vanus 25 või üle uunikum.
ja minu arust pidi auto mingi protsent stock ka olema
Postitatud: 06 Jaan 2007, 15:09
Postitas Tarmo
seda stock osa ei oska öelda aga 25 vanus oli küll ja kas sierrasi ei hakatud 83 müüma?
ja kas h1 on ikka metallist kuskil pildil tundus see küll klaaskiu moodi rebenenud olema
Postitatud: 06 Jaan 2007, 15:35
Postitas TOm
h1-e võiks united motorsisse uudistama minna...võtad haamri kaasa ja kukud kolkima müügisaalis
no vanadel sierradel puudub taga turvavöö...kui selle matsu paned siis on eesistujatel suur risk surma saada ka 50 km/h juures...90 km/h kokkupõrkel seinaga oli vist minu keha löökjõuks 13 tonni...ütle milline iste vastu peab sellisele paugule. ja kui autos oleks puur sees, siis auto kere ei deformeeru ka normaalselt ja keha löökjõud esiistmesse oleks veel suurem.
Postitatud: 06 Jaan 2007, 18:03
Postitas Tarmo
samas pannakse puur üldiselt salongi osale mitte kapoti alla niiet seal deformeerub nagu vanasti, kuid külje pauguga ja suurema pauguga jah on teised lood. samas pannakse tänapäeval juba tehasest ustesse ja karpidesse turvatalasid

tahaks näha kuidas neid turvatalasid läbi näritakse
Postitatud: 06 Jaan 2007, 19:09
Postitas TOm
tänapäeva autod ongi liiga turvalised...sellepärast juhid ei põe oma s-klassi mesas, kui üliohtlikke manöövreid maanteel teevad.
uksepostide ja katuse turvamise laseb ark vast läbi (ümberehitusena) aga täis puuri autosse niisama naljalt ei lasta panna (kui rallit ei sõida) aga puurid, kus torud läbivad tuleseina ja kinnituvad amordikannude külge ning torud on ukseaugus, ei ole kusagil maal lubatud tänaval sõitmiseks. bhra lehelt leiad joonised, mis on lubatud EAL'i poolt (selleks tuleb teha vastav märge teh. passi. need on tglt turvakaared kas 4 või 6 kinnitusega.
Postitatud: 06 Jaan 2007, 19:39
Postitas Tarmo
turvakaar b piilaris kah keelatud?
mida arki onud ei näe ei tee ka halba, seega ukse sees nad ei näe - polster ees laepolstri alla nad ka ei näe ja üldse polsterduse alla. samas piiri ületades rõntgeni alla läheb siis lammutavad auto laiali et vead narkotsi või midagi
Postitatud: 06 Jaan 2007, 19:47
Postitas TOm
kuidas sa laepolstri alla pistad torud nii, et keegi ei näe....seal on ju nii vähe ruumi...vbla 1..2 cm toru saad panna, aga see ei anna peale kaalu lisamise küll mingit tulemust
mingid turvakaared on lubatud, aga siis pead saama ka EAL'i märke passi sisse. torud ainult uste sees annavad üsna vähe juurde....pigen siis juba ukse paku juures eest juni taha välja karpraud keevitada. kuidas sul aken hakkab lahti käima kui torud ees?
Postitatud: 06 Jaan 2007, 20:07
Postitas Tarmo
lakke saab panna nelikant toru, polstri võid ju tuua moni cm allapoole (osavalt tood ei pane keegi tähele. uste sees vist väga palju ei anna jah, küljekarbi sisse pannes küll ja b-piilari annab kah juurde, sest autode nina mis lõhub on tavaliselt kõrgemal kui ukse karp.
endale niikui nii panema ei hakka. kui just kerele jäikust ei ole vaja kuna niivõimas mootor on aga sinnani on mitmeid aastaid kindlasti aega
Postitatud: 07 Jaan 2007, 21:37
Postitas karvaendel
Postitatud: 07 Jaan 2007, 23:10
Postitas xr4
tarmo kirjutas:seda stock osa ei oska öelda aga 25 vanus oli küll ja kas sierrasi ei hakatud 83 müüma?
Mnjah mul ju 83 aasta masin
Aga vaadates seda videot siis nagu üle 70 ei julgekski enam sõita

Postitatud: 08 Jaan 2007, 22:16
Postitas Dexter
Oi oi....90km/h võib peast ilma jääda....
Postitatud: 08 Jaan 2007, 22:51
Postitas tamar
See sõltub paljudest asjadest, kas jääb pea alles või mitte
Aga jah seda videot näidati meile koguaeg autokoolis, õps oli kah selline kes kiitis AINULT riisikaid. Suht nagu oli tal et tojoota tertsel on igatahes etem auto kui ford eskort....
Nojah, igatahes 20mnendaks sünnipäevaks ostan endale mõne vanema aga kindlasti jaaguari kuna neil mõnus pikk nina mida annab kortsutada ja suur salong mõnusalt

.
Ostke siis suurem auto, jääte terveks. Samas landvikis saad 50mnegagi surma
``Ära võta elu liiga tõsiselt, eluga sa nagunii sellest eipääse`` by Peoloom Van Vilder
