1. leht 1-st
K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 29 Jaan 2010, 02:40
Postitas hondamtx
mootoriks siis 2.0 ohc, lambdagasai siis esimese külmaga 2009 aastal tööle mindud, üks hetk oli plaks mootor jäi seisma, rihm hüppas mingi valemiga 4 hammast üle, see selleks, plokikaas maha vaatasime klapid korras, küünla elektroodid lõi küll kõveraks aga pealt näga ei mingeid jälgi klappidel.
kindluse mõttes vahetasin lambdaga mootori (kuna oli olemas teine sierra sama mootoriga aga ILMA lambdata) mootori vastu, juhtmestik jäi vana (lambdaga variandi) oma, aju panin ka ilma lambdata variandi oma, seega nüüd uus mootor mis eelmise sierra peal töötas laitmatult, peale vahetust aga asi läheb käima, tühikäigul töötab mootor nagu ameeriklane, lainetab kohutavalt, pöördesse läheb ilusti
küünlad, juhtmed, jagajakaan, rootor vahetatud, muud nagu ei ole
ei oska kuskilt otsast mõelda ka enam
aa muide, küsin igakjuhuks juhtmete järjekorda jagajal, 1,3,4,2? aastaid tagasi jäi nagu kuskilt kõrvu kõlama
kui oleks võimalik kuidagi ülipaindlikult aru saada, mis ma siin kirjutan siis oleks hea kui saaks ehk mõne vihje, näpunäide, kui siia lolluse kirjutasin kokku, pole mõtet karjuda

Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 29 Jaan 2010, 10:48
Postitas contact
võta tester pihku ja keera ta siis 20V peale ja hakka pistikuid üle käima. kas kõik andurid saavad oma voolu.
siis keera takistuse peale ja käi andurid üle kas kõik andurid näitavad takistust.
kokku panemisel või siis ühendamisel jälgi, et otsad ei hakka pistikust tagant välja ronima ja on kindlas kontactis nagu tootja seda mõeld on. vanad pesad kipvad lagunema ja kummitihen paigast liikuma.
kas jagajakaane peal pole pisikesi numbreid?
1,3,4,2 pole veel kõik ,mida jälgida, sul see vast keeratava jagajakaanega.
ka süütenurk vaata üle siis, kui mootor soe.
kuidas ta sul külmalt tööle läheb?
kohe või pead tükkaega käiama?
et mis asi, mida näitama peab, selle kohta võid infi saada juba järgmisel küsimisel.
ah jaa lambda ei ole ju mootori osa, see loeb sul co'd. sa oleksid võinud, selle lamda ka täiesti alles jätta, ka sama aju! ainult mootori uue panna.
Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 29 Jaan 2010, 20:42
Postitas hondamtx
nii, infot siis veel niipalju aju vahetasin ka sellepärast, et orig. mootori ajuga lihtsalt käima ei läinud, süüdet ei ole mul vaja üldse puutuda, sest teiselt autolt võttes, võtsin kogu krempli: mootor koos kasti ja õhulugeja, nii välja kui sisselaske kolded jäid külge, lahti ühendatud ainult voolikud, starteri, geneka juhtmed, tempi andur, õhulugeja, mootori mass, mõni asi või nimistust välja jääda
aa orig mootori süsteemil oli küljes veel lisaks see väljalaskekoldest tagasi õhufiltri kopsikusse jookseb heitgaaside torustik, see lendas suure kaarega minema, aga kusjuures kapoti all on veel lisaks mingeid vaakum voolikuid, söefiltreid ja vaakumiga seoses asju mida toonor sierral polnud, kas asi võib kuidagi sinna taha jääda?
Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 29 Jaan 2010, 20:44
Postitas hondamtx
ma teen täna kapoti alt pilte, missugune ta mul praegu välja üldse näeb, ja mis on lahtised otsad ja kust need tulevad, siis saate vast täpsema ettekujutluse
lisaks tahaksveel nende lahtiste otsade kohta teada kas ma pean need alles jätma või ei kuna tahaks sellest jamast lahti saada mis kuhugi ühendatud pole
Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 01 Veebr 2010, 10:03
Postitas contact
no uuri siis, nende sisse minevate (andurite, torude) ja ka välja tulevate otse erinevused.
vanal mootoril ja uuel mootoril, kas midagi on rohkem või ei.
võibolla pead mõne vidina hoopis asendama mootori küljes.
vaakumotsad tulevad-lähevad sisselaskest.
nagu sa mainisid, et ühel oli ja teisel pold, siis tee nii, et on.
Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 09 Veebr 2010, 21:53
Postitas hondamtx
vahepeal sai vihast auto juures käidud taas ja nikerdatud ja proovitud erinevaid võimalusi
Alustaks siis 3nda aju proovimist + selle sama ajuga seonduv õhulugeja, tolku mitte essugi, proovisin siis kõik oma kolme aju õhulugejatega eri moodi sobitada, ei miskit,
Auto ei läinud enam käimagi, ühe korra lubas mingi aga jäi siis ka edasi ainult tühja ketrama.
Kütet on, sai keeratud surveregulaatori juures mutuuer lahti et igaksjuhuks ikka üle vaadata see asi, bena tuli. Järgmine idee on proovida vahetada veel lisaks ehk see MOTORCRAFTi misiganes sädemekiip(sõber kutsus nii) mis siis kundepool lanseka külge kinnitub.
Tuli meelde nüüd lõpus, ennem seda korda auto juures käis auto käivitus, ühe ajuga ei käinud madalast teisega kõrgelt,
ühesõnaga esimese postituse jutt aga tol päeval kui sain masina vähemalt käima siis oli nii et hakkasin salongi pool ette poole tulema järjest piipe maha võttes, 4 silku ära võetud ei midagi, 3 silku ära võetud ei midagi, 2lt võtsin piibu pealt muutus mootori töö, noh loogiline esimeselt ära võttes suri välja, vaatasin naljakas. panin piibud peale proovisin esiotsast salongi poole tulla, 1 silku piip maha ei muutu midagi, teiselt sama moodi ei muutunud miskit ja alles siis kolmanda eemaldamisel muutus mootori töö. ma ei saa aru mis sellise mootoritöö põhjustas

Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 11 Veebr 2010, 01:30
Postitas hondamtx
sai täna suht õhtuni proovitud asja taaskord, sai vahetatud kommutaator, proovitud küünlaid, veel õhulugejaid ajusi, süütepooli, no mitte mõhkugi

hakkab ausaltöeldes see sportlik huvi ka ära kaduma no sellise jama peale.
kütet on, pihustid löövad, piibu küljes küünlaga niisama säde on, mootoris küünlad, sädet ei löö
keerad küünlad välja küünlad jumalast ilusad bensuselt puhtad, pistad mootori pihta küünla massi koos piibuga, säde on. ISEGI EETER EI AIDANUD HÄDAST VÄLJA

mingi silinder peaks ju ikka töötama või lubamagi midagi.
süütejärjekord on pandud siis jagaja kaanel nn joonisena 4 2
O-süütepooli juhe
3 1
kui mootor on Ü.S.S(ülemises surnud seisus) siis rootor on suunal nr.1. mootor käib ju 1342 suunas ringiratast. loogika ei ampsa enam välja, teistpidi ei saa ju mootor käia
Re: K: vihjed kuluksid ära :S 2.0 OHC
Postitatud: 22 Mär 2010, 10:12
Postitas Jaan
hondamtx kirjutas:mootoriks siis 2.0 ohc, lambdagasai siis esimese külmaga 2009 aastal tööle mindud, üks hetk oli plaks mootor jäi seisma, rihm hüppas mingi valemiga 4 hammast üle, see selleks, plokikaas maha vaatasime klapid korras, küünla elektroodid lõi küll kõveraks aga pealt näga ei mingeid jälgi klappidel.
Mis moodi need küünla elektroodid rihmaga on seotud? Hari mind palun. Ma arvasin siiani, et küünlad keeratakse kaande ja thats it. Reaalsuses juhtub see ainult siis kui kaan on maha lihvitud, aga siis pole ka rihmaga mingit seost.