1. leht 1-st

K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 26 Veebr 2010, 12:23
Postitas alert
oskab keegi öelda et kas oleks mingit vahet või kasu sellest kui panna 2.0 -dohc- mootorile sportpihustid või siis lihtsalt 2.3 -dohc- mootori pihustid
on keegi näppinud teinud midagi?

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 27 Veebr 2010, 11:16
Postitas Tarmo
pane opeli pihustid, mõningad flatspotid toidavad ära, kuid üldislt korrigeerib ju aju pihusti lahtioleku aja lambdalt saadud info järgi, seega suurt vahet ära oota

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 28 Veebr 2010, 12:30
Postitas PriiMarko
Aga tõsta hoopis latis kütuse rõhku. Dohc-il see ju väga lihtne.

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 28 Veebr 2010, 15:14
Postitas Tarmo
puurid rõhuregulaatoril punni eest ja kuuskandiga keerad.
ise eelistaksin ikkagi esimest varianti

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 01 Mär 2010, 14:43
Postitas alert
aga kindlat vahet ei ole kui panna suurema kubatuuri pihustid?

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 01 Mär 2010, 18:12
Postitas Tarmo
pmst kui keegi käiks dünos korralikult töötavate originaal pihustitega ja korralikult töötavate suuremate pihustitga siis oleks näha kas on reaalselt kah mingi vahe, sama kehtib ka suurema survega võibolla lihtsalt hakkavad paremini tööle. muidugi eeldab test aju restarte ja õpetamist et ei oleks vanu andmeid ees

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 02 Mär 2010, 18:28
Postitas lapik
tegelikult oleks suurematest pihustitest märgatavalt rohkem kasu, kui aju ära chippida, vajadusel kõrvetada ise vajalik soft kokku. niisama tapad külmkäivitustega mootori ja lamda-kat'i ära, kuna lamda hakkab tööle alles siis, kuii ta on jõudnud ca 600 kraadini. pigem kasutada ka wide-band lamdat, mis oleks võimeline andma palju täpsemat infot segu koostise kohta.

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 02 Mär 2010, 22:39
Postitas Rain
Mul on dohlakal suuremad pihustid peal.
Oopeli omad täpsemalt siis.
On küll kasu, mul mootor käib piirajasse ilma ühegi jõnksatuse või nn flatspotita ära.
Erksamaks läks nagu ka, kui ma õigesti mäletan.
Linna vahel paarutades jaksab bensiini ka loomulikult rohkem läbi lasta.

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 03 Mär 2010, 01:06
Postitas Tarmo
no sul on lisaks ju porditud, chipitud jne

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 05 Mär 2010, 13:45
Postitas alert
Rain kirjutas:Mul on dohlakal suuremad pihustid peal.
Oopeli omad täpsemalt siis.
On küll kasu, mul mootor käib piirajasse ilma ühegi jõnksatuse või nn flatspotita ära.
Erksamaks läks nagu ka, kui ma õigesti mäletan.
Linna vahel paarutades jaksab bensiini ka loomulikult rohkem läbi lasta.
Oskad öelda palju sul küttekulu suuremaks läks?

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 08 Mär 2010, 18:26
Postitas Rain
Keskmine kulu ei läinud oluliselt üldse, see tuli ikka mingi 8,5 kanti.
Aga ma sõidan suht palju ka maanteel, mingi 60/40 maantee/linn.
Väga sõltub kas ja kui palju tallata.

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitatud: 20 Mär 2010, 19:54
Postitas Jaan
No kõik on tegelikult ikka õiges küttesegus kinni. M-techil on 350cc pihustid. Ma pakun, et stock 2,0 Sierral on mingid 190 või 210cc kandis. Lihtsalt tal juhib neid megasquirt ja ega pihustid siis ka täisvõimsusel tööta vaid ikka nii palju annavad kui vaja läheb. Point siis see, et kui on vabalt hingav mootor siis vahet pole millised pihustid on, õhk on see millega bensiini koostööl küttesegu tehakse ja õhku imeb sama mootor sama pöörde juures ikka ühe palju, olenemata kas on 200cc, 300cc või 400cc pihustid. Jõu annab kokkuvõttes ikkagi õige segu.