1. leht 1-st
K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 28 Veebr 2010, 14:19
Postitas thunder
Selline mure siis autoga et iga kord kui ilmastik vähekenegi niiske on, hakkab auto jõnksutama ja puterdama. Eriti hull on asi vihmase ilmaga. Siis pannes auto käima, sureb ta välja kohe kui mootor soojaks läheb. Käima siis enam ennem ei lähe kui mootor maha jahtunud on.
Selline viga esineb ainult märja ilmaga. Suvel kuivaga ja talvel külmaga polnud mingit muret. Ometigi peaks ju isegi -20 juures kapotialune ikka soojaks minema?
Et oskab keegi äkki mingeid ideid pakkuda mida ma kontrollima peaks?
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 28 Veebr 2010, 15:31
Postitas kristo219
thunder kirjutas:Selline mure siis autoga et iga kord kui ilmastik vähekenegi niiske on, hakkab auto jõnksutama ja puterdama. Eriti hull on asi vihmase ilmaga. Siis pannes auto käima, sureb ta välja kohe kui mootor soojaks läheb. Käima siis enam ennem ei lähe kui mootor maha jahtunud on.
Selline viga esineb ainult märja ilmaga. Suvel kuivaga ja talvel külmaga polnud mingit muret. Ometigi peaks ju isegi -20 juures kapotialune ikka soojaks minema?
Et oskab keegi äkki mingeid ideid pakkuda mida ma kontrollima peaks?
vaheta küünla juhtmed ära:D
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 28 Veebr 2010, 16:47
Postitas tann
Ja kui süütesüsteemi osad vahetatud(jagaja kaas,rootor, juhtmed, küünlad ja muud jupid mille töös vähegi põhjust kahelda on), siis vaata üle ka need juhtmed, mis mootori tööks vajalikud on. Juhiks tähelepanu ka sellele, et kui küünlajuhe on küünla peal piibus üle löönud (küünla peal on tahmajutt), siis tuleb küünlad ja juhtmed korraga ära vahetada, sest muidu ei saa ikka korda, üks rikub teise!
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 28 Veebr 2010, 17:08
Postitas nustu826
Märja ilma probleemi tekitab ka süütepool juhul kui sul selline asi autol ikka on... Enda kogemus
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 07 Mär 2010, 14:20
Postitas thunder
Jagaja kaas, rootor, küünlajuhtmed on vahetatud u. 20k km tagasi. Kahtlen et viga selles on. Pigem siis vaatan süütepooli.
Kunagi varem oli sama mure, siis oli veaks immobilaiser mis küttepumbale aegajalt voolu ei tahtnud anda. Kas väntvõlli andur võib sarnast jama tekitada?
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 07 Mär 2010, 14:46
Postitas xr4
20k on tegelikult juba päris pikka aeg
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 07 Mär 2010, 15:53
Postitas thunder
Vahetasin need süütesüsteemi osad tookord lihtsalt igaksjuhuks välja. Vanad osad olid vähemalt 150k km sõitnud ja viga polnud midagi neil. Kas tõesti minu ostetud uued osad võivad siis 20k km jooksul juba läbi olla? Samas võin ma ju need vanad osad tagasi panna kui ma nad üles leian. Vaevalt et sellega midagi küll muutub, aga proovida ma võin.
Re: K: Probleem märja ilmaga.
Postitatud: 07 Mär 2010, 23:04
Postitas soosu3
thunder kirjutas:Vahetasin need süütesüsteemi osad tookord lihtsalt igaksjuhuks välja. Vanad osad olid vähemalt 150k km sõitnud ja viga polnud midagi neil. Kas tõesti minu ostetud uued osad võivad siis 20k km jooksul juba läbi olla? Samas võin ma ju need vanad osad tagasi panna kui ma nad üles leian. Vaevalt et sellega midagi küll muutub, aga proovida ma võin.
Tegemist ilmselt niiskusega(kondensaadiga) jagaja kaane all. Puhasta jag. kaas seestpoolt ja lase õrna kihi aerosoolõliga üle, aitab igal juhul. Ka väljast võib üle pihustada koos küünlajuhtmetega, sama süütepooliga.