1. leht 2-st

K: CO liiga kõrge

Postitatud: 17 Jaan 2007, 14:13
Postitas tarxs
Käisin ülevaatusel ja lubatud on 500 co-d aga mul 1900 millegagi. Et küsimus ongi selline, et kuidas seda normi saaks ajada. Annab sierral kuskil midagi kruttida, et bena palju peale ei saaks, v miskit.
Auto ise on ford sierra 2.0i 89a efi 74kw
Igasugune abi teretulnud, tänan

Postitatud: 17 Jaan 2007, 16:02
Postitas TOm
74 kw ei saa olla EFI, sul peaks olema ikka karpaga mitte täispritsega.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 16:24
Postitas tarxs
karpaga pole kindlasti

Postitatud: 17 Jaan 2007, 17:05
Postitas TOm
siis sul peaks olema vähemalt 80kw mootor.

ühes teises teemas küsisid segukruvi asukohta...kui sul efi siis sellist asja nagu sefukruvi ei existeerigi...efi = electric fuel injection ehk sul igal silindril oma pihusti ja neid juhib aju. sel juhul kontrolli lamda korrasolekut

Postitatud: 17 Jaan 2007, 17:25
Postitas tamar
Mul 2,0i efi 74kw ja aasta kah 89.

Ja ma olen TÄIESTI kindel et mul on sissepritse, või sa tom väidad vastupidist ?:D

Postitatud: 17 Jaan 2007, 17:28
Postitas tarxs
ok, väga hea kontrollin ja vaatan mis seis on

Postitatud: 17 Jaan 2007, 17:49
Postitas Tarmo
kus juures tarxsil ja tamaril täiesti õigus. kontrollisime sama asja daniga reedel

Postitatud: 17 Jaan 2007, 18:07
Postitas Tarmo
nii võtsin nüüd haynesi manuali ja seal ütleb et on olemas NES ja NET mis on 77 kw ja karpaga, ning NRB ja N4A mis on 85 kw ja sissepritsega, ning NAE mis on 57 kw.
dani emal on kah efi ja sohc (ohc) ning ark pani 74 kw. mis tegelikult on kindlustuse kohapealt hea ju :wink: kuid tahaks teada tõde

Postitatud: 17 Jaan 2007, 19:59
Postitas TOm
tamar kirjutas:Mul 2,0i efi 74kw ja aasta kah 89.

Ja ma olen TÄIESTI kindel et mul on sissepritse, või sa tom väidad vastupidist ?:D
näita mootori pilti ja ütlen kas ikka on efi :P sõbral oli ka 2.0 74 kw...monopritsega minu teada...kindlasti mitte efi ja kindlasti mitte tavaline karpa.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:00
Postitas Tarmo
haynes ütleb mixture adjustment check kohta nii:
fuel injection 2,0l sohc
22 the idle mixture can be checked and if necessary adjusted as follows:
23 run the engine until it is at normal operating temperature.
24 stop the engine and connect a tachometer and an exhaust gas analyzer in accordance with the manufacturer's instructions.
25 start the engine and run it at 3000 rpm for 15 seconds, ensuring that all electrical loads (headlamps, heater blower etc.) are switched off, then allow the engine to idle and check the co content. note that co reading will initially rise, then fall and finally stabilize.
26 if adjustment is necessary, remove the tamper proof cap from the base of an airflow meter, and turn the mixture screw using a suitable Allen key to give specified co content (see illustration)
27 checking and adjustment should be completed within 30 seconds of the meter reading stabilising. if this has not been possible, run the engine at 300 rpm, for 15 seconds, then allow the engine to idle. re-check the co content and carry out further adjustment if necessary.
28 on completion of adjustment, stop the engine and disconnect the tachometer and exhaust gas analyser. fit a new tamperproof cap to the mixture screw.
Pilt

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:09
Postitas tamar
TOm kirjutas:
tamar kirjutas:Mul 2,0i efi 74kw ja aasta kah 89.

Ja ma olen TÄIESTI kindel et mul on sissepritse, või sa tom väidad vastupidist ?:D
näita mootori pilti ja ütlen kas ikka on efi :P sõbral oli ka 2.0 74 kw...monopritsega minu teada...kindlasti mitte efi ja kindlasti mitte tavaline karpa.
EFI on kirjutatud peale, samasugune on moto nagu ametivennal.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:57
Postitas TOm
aaajjaaa...ma unustasin ära, et sellel motol ka 74kw variant...neid palju ka 85 kw.

mul oli silme ees koguaeg see karpa variant

ärga kõvasti lööge :roll:

Postitatud: 17 Jaan 2007, 21:19
Postitas karvaendel
Tarmo pandud pildil on õige koht kust kruttida aga minu vokil ei avaldanud see mingit mõju, diagnostikast öeldi, et kas ülevoolu klapp tuksis või aju pees. Minu teada sellel pole aju??? Ülevoolu klapp sai ka vahetatud kuid kasu ei miskit, samas pole ülevaatusel koinitud, nii et savi.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 21:58
Postitas tamar
Kas sul nagu kõrvalistujajuures (pardatsjokist üleval) on tasku või on nö luuk ees? Kui taskut pole seal siis peaks olema ajuga pill, tõmbad luugi lahti ja hall karp paistab.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 23:08
Postitas karvaendel
Mul on taskuga pill, samas olen välismaa foorumitest uurind ja chipe saab alates 87 aasta vokkidele vanematele mitte.Mul 85 a