1. leht 2-st

K:2,0 vs 2,9

Postitatud: 19 Jaan 2007, 21:24
Postitas rx-7
et siis oleks selline kysimus..kui keegi oskab vastata..mul siin yks ford transit ja 2,0 karpa.mootor kottis..ja siis mõtlesin ,et paneks peale 2,9 kuna see 2,0 jääb transitil lihtsalt lahjaks..et siis kysiks asjaga tegelenute käest kui raske ettevõtmine see on ja kas see sama kasti otsa istub kui 2,0? ja mootori käpad ja muud vidinad ka ..ja millega piirdub pritsesysteemi elekter?

Postitatud: 19 Jaan 2007, 22:32
Postitas TOm
ohsa...sellist ideed pole varem nähtud :D

aaga on transiti 2.0 sama mis sierradel/scorpadel? kui jah siis pole erilisi raskusi...kui ei siis on ikka nikerdamist.

Postitatud: 19 Jaan 2007, 22:39
Postitas rx-7
2,0 mootor täpipealt sama mis sierral.aga siis 2,9 ja 2,0 mootorid istuvad ilusti omavahel vahetades kastide otsa?? ja kui sidurid erinevad siis kas need ka kinnitustelt samad?et mis vahetama peab ,et asi klapiks?

Postitatud: 20 Jaan 2007, 02:23
Postitas IvoK
Ei usu et seal midaki rasket on, kui olemas see 2.9 mootor, koos vaja mineva juhtmestiku, ajude, plokkidega siis asi väga lihtne ju, ainult pead vaatama siis käigu kasti. :) :) :) ja selle probleemi lahendab edukalt ka 2.0 dohc sierra MT-75 k, kast. :D


edu igaljuhul, ootame siis 2.9 transit-it 8) 8)

Postitatud: 20 Jaan 2007, 11:09
Postitas TOm
rx-7 kirjutas:2,0 mootor täpipealt sama mis sierral.aga siis 2,9 ja 2,0 mootorid istuvad ilusti omavahel vahetades kastide otsa?? ja kui sidurid erinevad siis kas need ka kinnitustelt samad?et mis vahetama peab ,et asi klapiks?
2.9 on V6 mootor ja kinnitused teised..muidu ruumi poolest mahub (vähemalt sierradele/scorpadele). uued juhtmed vaja vedada + uus aju, sest 2.0 oma ei saa V6 mootoriga kindlasti hakkama.

Postitatud: 20 Jaan 2007, 12:30
Postitas rx-7
kinnitused teised?? nagu siis käigukast ei istu otsa R4 v6-le või mootorikäpad teises kohas? ja kui käpad siis kas neid saab äkki omavahel vahetada?
ma uurin seda sellepärast ,et kui asi väga keeruline ei hakka ma doonorit yldse otsimagi ja matan idee maha..kergem enne inffi uurida kui pea ees tulle joosta..
ja sellest saan ma aru kyll ,et kogu pritse juhtmestik tuleb vahetada..

Postitatud: 20 Jaan 2007, 12:57
Postitas TOm
mootorikäpad kindlasti teised...osadel transititel oli vist mt75 kast all isegi...sinna otsa peaks ka v6 ilusti istuma....aga ega ma ei tea mis kast sul praegu all on ja kuidas 2.9 moto sinna otsa istub

Postitatud: 20 Jaan 2007, 13:21
Postitas rx-7
ma siin uurisin ja mõõtsin ja vaatasin yhe scorpa pealt ja leidsin ,et väga teostatav..et siis kui kellegil oleks mulle pakkuda mõni 2,9 scorpa millel mootor hea ja muu tehnika väga pähh ja kere ussi täis v midagi muud halba siis ma viiks hea meelega symboolse summa eest selle scorpa jalust ära.. tänud teile info eest ka.

Postitatud: 20 Jaan 2007, 14:34
Postitas KRANTS
kas ma olen liiga paranoiline, kui pakun et 2.0 käigukast ei ela 2.9-t üle :?: :roll: :lol: :lol:
ega ilmaasjata võimsamale mootorile võimsam kast pole ehitatud :wink:

Postitatud: 20 Jaan 2007, 14:52
Postitas TOm
ei tea öelda...las katsetab, siis saab meile infi anda :D mis kast üldse v6-l all on...ma mõtlen manuaali...kui oli mt75 siis kast sama ehk siis 2.0 on saanud suurematele võimsustele mõeldud kasti :D samas 325 bemmi (e30) kast kannatab endiselt ligikaudu 200 ja üle selle hobust...tagadiffer samamoodi :D

Postitatud: 20 Jaan 2007, 16:53
Postitas xr4
nuut peaks olema erinev, minu arust!

Postitatud: 20 Jaan 2007, 18:12
Postitas rx-7
need tyhised 30-40 kw ei tee väga vahet...ega ma pidevalt paugutama ei plaani hakata autoga..ja 2,0 v 2,9 mis vahet? see transit ja selle kast on ette nähtud vedama koormaid mis on nagu raskem ruunamine kui tyhised mõned kilovatid.niiet ma kaldun arvama ,et seal on varu ikka ette nähtud..

Postitatud: 21 Jaan 2007, 01:24
Postitas Tarmo
ma sain aru et isegi cosworth scorpal on mt75 vahel, niiet tava 110kw ei tohiks küll probleeme tulla siis

Postitatud: 21 Jaan 2007, 02:55
Postitas rau1
rx-7 kirjutas:need tyhised 30-40 kw ei tee väga vahet...ega ma pidevalt paugutama ei plaani hakata autoga..ja 2,0 v 2,9 mis vahet? see transit ja selle kast on ette nähtud vedama koormaid mis on nagu raskem ruunamine kui tyhised mõned kilovatid.niiet ma kaldun arvama ,et seal on varu ikka ette nähtud..
üle 50nm jõulisa tuleb ka mängu, mis peaks olema peaaegu 1/3 2.0 karpa mootori väändest

Postitatud: 21 Jaan 2007, 16:59
Postitas xr4
no aga alusta käikari võrdlemisest, see nuut (mitu sälku on) tean et sõiduautol on vähem sälke nuut on väiksem, siis kummal pool on starter(v6 peaks olema vasakul siis-juhi pool)- sealt tulenevad sidurikoja erinevused(kojad on osadel kastidel vahetatavad)
samas see sama cossu2.9 istub ilma igasugu ümberehituseta 2.8 kasti otsa, mootori kinnitused sisuliselt samad :roll: