1. leht 4-st

jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 05 Apr 2010, 23:50
Postitas FLAMEWAR
nii nii jama selle mootoriga..

1. õli tuli põleb tykk aega ja kui enne starti gaasitada, kustub ära... vahest kustub kohe aga viimasel aja ei taha ka 5 min. jooksul kustuda.. kui just mootor nati agega tagasi töödanud pole
...2. jonksutab ja tyhikäigul sureb välja.. jama hakkas enne jõule ja lõppes peale jõule ning algas taas 2 nädalat tagasi, on korduvalt sõites jonksutanud ja foori taha veeredes välja surnud.. vahet pole kas soe või kylm mootor...
3. mingi klapp klõbiseb ja alates tänasest on asi hullemini kõlama hakanud, varem ikka oli nati vaiksem ja kui mootor soe- kadus ära...


naabrimees arvas, et äkki kuskilt õlikanal umbes ja sooviats diisliga läbi pesta. isa aga arvas et see keeraks mootori tuksi ja et parem osta kolksuvastast lisandit!

ega teagi mis teha, kust abi saaks või oodata kuni kooku jookseb?
ise nagu vaid oskan õli varrast checkida... :(

uploadin väikest videot ka!


http://www.youtube.com/user/flamewargod ... C8CVkMlJWw

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 06 Apr 2010, 07:23
Postitas tann
Mul üks ilusti käiv dohc mootor müüa, kui vaja, sellel kõik korras. Õlitulega vilgutamisel seda mootorit sul kauaks ei ole varsti koos või laiali.

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 06 Apr 2010, 09:48
Postitas Priit
1. Millal viimati õli vahetasid?
2. Vabalt võib asi olla gaasiklapi asendi anduri rikkes. Väga levinud värk

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 06 Apr 2010, 11:54
Postitas siim_o
tundub et õlisurve on madal, kauaks seda motot ei ole
klapi tiksumine on ka ehk tingitud puudulikust survest

aga mustan seda teemat vähe
mis vahe on tavalisel dochil ja -dohc- gt-l?

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 06 Apr 2010, 14:28
Postitas HighMax
Mitte midagi, Gt-l on salong natukene teistsugune ja tume polster!

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 06 Apr 2010, 23:02
Postitas siim_o
sierra insenerid on ikka osavad

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 07 Apr 2010, 00:20
Postitas Priit
siim_o kirjutas:sierra insenerid on ikka osavad
Ega see GT oligi pigem varustuspakett, mitte mingi tavaauto sportvariant(a´la golf gti, astra gsi jne.) Sportlikumad sierrad on hoopis teiste lisanimedega :wink:

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 07 Apr 2010, 01:17
Postitas FLAMEWAR
ma ei saa aru et salong eriti tumedam olex aga no cool on kui >GT tagumikus :P

ostsin 1. juuli eelmine suvi ja millalgi sygisel sai pandud sisse odav poolsynt ja väljalastud täissynt. mis oli suht musta tonaalsusega...

täna sai lisatud Valvoline õli lisand ja paarkilti sõites ning kohapeal tiksudes.. julgen öelda et see klõbin kadus ära.. ei tea kui kauaks aga sain normi!!!!!!!!!!!!

ja see gaasiklapi asend võib pendeldada kuidas juhtub? paar päeva on mootor normaalselt tiksunud.. kolmapäev plaanis natsa rohkem sõita ja siis saab ka käitumist rohkem analyysida.!

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 07 Apr 2010, 19:14
Postitas Priit
FLAMEWAR kirjutas:
ja see gaasiklapi asend võib pendeldada kuidas juhtub? paar päeva on mootor normaalselt tiksunud.. kolmapäev plaanis natsa rohkem sõita ja siis saab ka käitumist rohkem analyysida.!
Gaasiklapi asend sõltub sellest, mis asendis sul gaasipedaal on. Anduri ülesanne on sellest asendist ajule signaal saata. Kui andur jukerdab, läheb ajule vale signaal ja aju teeb selle põhjal vale segu jm järeldused ja ongi mootori töö häiritud. No vähemalt mina olen asjast niimoodi aru saanud.

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 22 Apr 2010, 02:14
Postitas FLAMEWAR
jonksutamine on õnnex ära kadunud, kuigi vahest jätab vahele või no ma ei tea pöörded kaovad korraks ära..

sierra oli 5 päeva nokk õhus ja sai vahetatud supord, piduriketas, ratta laager (pidurdades nyyd väike vibra roolis ja pedaalil) pidurivoolikud, roolivõimendi ja mõned pisiasjad veel!!!

5 päeva nii seistes sai lõpux valmis aga käimapannes hakkas jälle jube klõbin, toppisin veel 0.5 l valvoline kolksu vastast vahendit ja nyyd pea vaikne! mingi järve autokeskuse mehaanik arvas et saaled pees, teine arvas et mootor pestud ja mingid tykid midagi umbe ajanud.. mootor pole ju veel kokku jooksnud!
õlivarras puhas! pole mingit metallipuru!
soe mootor on vaiksem. kui 1 tund seisab kustub õlituli kohe aga kui 4 tundi siis peab paarkorda gaasi põhja vajutama enne kui surve ylesse võtab!
õli vast vahetada pole mõtet sest sees poolsynt ja täis synt vedelam.. vanale mootorile paksem õli parem sest surve peaks suurem olema...

homme vaja tagapidurid ylevaadata kuina tänased testid näitasid et isegi märjal asfaldil ei võta plokki :(
õhta tööle ja reede hommiku otse ylevaatusele kuna selle kuuga lõpeb...

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 22 Apr 2010, 13:27
Postitas contact
kui vibra sisse tuleb siis ketas kõver.

mina sinu asemel vahetaks esialgu, selle õlifitri ära võibolla on ta enda kakat täis tõmmanud.
ja valaks puuduoleva osa 5W-40 juurde. sul seal sees 10W-40. säästu power.

ikka odavam, kui pauguga mootor laiali kiskuda ja siis avastad, et oleks piisanud ka sellest.
kisu laiali siis, kui väljast enam asja pole ja see väline tegevus ei muutnud midagi.

läbi olevaid "saalesid" pakkusin minagi sulle.

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 22 Apr 2010, 13:38
Postitas alert
mina arvan ntks et sul on õlisurve madal ja siis sellest tingituna võivad olla hüdrotõukurite pesad kulunud ja selles ka klõbin sees!
uus plokk osta või vahetada tõukurid ära!

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 22 Apr 2010, 13:42
Postitas alert
FLAMEWAR kirjutas: kui 1 tund seisab kustub õlituli kohe aga kui 4 tundi siis peab paarkorda gaasi põhja vajutama enne kui surve ylesse võtab!
selline teguviis pole just kõige targem!

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 22 Apr 2010, 15:07
Postitas contact
sellel mootoril sai vahetatud õliklappi sõel kuna sellel olev plast tihend loksus ja oli killu välja löönud.õhk pääses vabalt vahelt sisse ja tolm kaasaarvatud. selle sai korda ja klapp töötas ilusti.
peale seda nagu pold kuulda, et klõbiseks midagi hullusti. mootor töötab ilusti, kui õlirõhk on üleval.


kui nüüd filter kakat täis, siis ei pruugi ta piisavas koguses õli sealt algselt läbi lasta.
kui õli paks ka, siis seda raskemini ta sealt jahedalt läbi läheb.

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitatud: 22 Apr 2010, 23:28
Postitas FLAMEWAR
ei ega see filtrivahetuse värk pole maha maetud..

lootsin reede hommiku ülevaatusele minna, sai eile avastatud et taga pidurid ei toimi..
täna sai tagarattad maha võetud ja yle vaadatud, aga pärast asfaldil ikka sama mis enne :(
ilmselt piduri peapump läbi... kui kellelgi pakkuda siis oleks tore!

sai ka veel huvipärast mehaanilise õlisurve mõõdikuga kontrollitud ei too seier tahtnud 0 liikuda, minutid läksid aga ei midagi gaasitamine lõpuks tõi rõhu yles

isa arvab et nagu väntvõll saab õli aga nukkvõllini asi ei jõua.. õlipump vaja vahetada ja pealt poolt sisse vaadata..

huvitav on see ka et kui mootor soe, siis pole surveprobleeme ega klõbinat, ex homme testib lihtsamaid versioone!