1. leht 1-st

Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitatud: 03 Mai 2010, 15:14
Postitas Silver
Mootoriks on 2.0 OCH, 74kw, karpaga. Mis siis saaks, kui karterituulutus klapi asemele Selline filter panna ning vaakum voolik, mis kollektorisse läheb, kinni panna? Pöörded kõiguvad,sest see tihend klapi ja bloki vahel on ära vajunud. See klapp ja tihend pole eriti kuum kaup ka.

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitatud: 22 Mai 2010, 18:38
Postitas Silver
Oskab keegi seletada mida see PCV klapp õieti teebgi? Viliseb jubedalt. Ja mis siis saaks kui klapi asemele filter panna?

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitatud: 22 Mai 2010, 22:24
Postitas Sassu
Mul oli Escortil samasugune filter tuulutuse otsas ja ei juhtunud midagi. Päris paljudel on need, mõnel pole üldse filtrit.

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitatud: 23 Mai 2010, 14:45
Postitas alert
kas sellest filtrist on ültse mingit kasu w?
sellessuhtes et seal ideaalis peab olema ära juhitud õlikindla voolikuga kuhugi õhufiltri kasti!

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitatud: 23 Mai 2010, 23:00
Postitas Silver
See voolik läheb kollektorisse ja see PCV klapp on selleks, et ringlus ühes suunas käiks. Aga mul on see katki, viliseb jubedalt. Ma pole kuskilt uut ka leidnud, ega näinud kus müüakse, selle pärast mõtlesingi selle filtri panna.

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitatud: 03 Aug 2010, 21:22
Postitas motohead
Aga see filter ei ole lahendus,sest sa pead ka karteri tuultest eralduva õli kusagile ära juhtima. Originaalis läheb see natuke õli mootorisse põletamisele aga kui sul ainult filter siis see võib varsti nagu õlikäkk olla.
Lahenus oleks lisada oil catch tank mis püüab selle õli kinni ja laseks ka selle tagasi mootorisse või kallad ise,see aga ei tasu vist selle auto puhul ära.