1. leht 6-st
Postitatud: 22 Dets 2006, 13:01
Postitas Jaanis
OHC on väga hea mootor, mõni kes mind rohkem tunneb teab mu sõidustiili ja mootor kestab küll hästi. Samas kui midagi juhtub on mootorit lihtne ise parandada.
Kui kuskil külavahel või trassil sõidad pole ventikat ette vaja, sest siis küll mootor üle ei kuumene. Kui sa suvel tipptunni ajal ummikus istud, siis soovitan soojalt ventika olemasolu ja seda et ta töötaks.
Roolivõimu läheb mul vaja ainult siis kui minna kuhugi kiiremaid ringe tegema. Teine võimalus kiire latiga rool, sest ei jõua rooli nii kiiresti tagasi kruttida kui vaja. Seda on päris mitu korda ette tulnud, et roolikeeramine võiks kiirem olla.
Postitatud: 22 Dets 2006, 18:08
Postitas Tarmo
ma ei tahtnudki tõestada et dohc on sitaks parem ja ohc on -tsenseeritud-, vaid et pole see dohc ka nii kehva
btw kui ma viitsiks mootorit ehitada siis võtaks kindlasti ohci, juba sellepärast et neile sportnukke lihtsam/rohkem/odavam saada
Postitatud: 16 Mai 2007, 23:06
Postitas Kristjan
ohc vs dohc
Eks nende valimis puhul paneb raha asjad paika. dohc saaks kindlasti palju käredama asja aga kui lendab on ka kulud suuremad. ohc puhul on odavama ehitada. aga see on enamus saksa selle ajastu autode probleem/valikuvõimalus ju
opelil ju 8v vs 16v
vw kah 8v vs 16v
Mõlema puhul ju 8v väga odav teha... aga 16v'l omad võlud
Minujaoks paneb asja paika oma vaev (kuna ise juran ja teen) ja 8v on kindlasti lihtsam teha! seega old school for me

Postitatud: 17 Mai 2007, 08:01
Postitas Tarmo
esiteks on ka dohc 8v teiseks ei ole sealt mootorist suurt midagi võtta, küll aga tuleb ohcist kw rohkem ja teadmisi on ka ohc kohta rohkem
Postitatud: 27 Okt 2007, 09:03
Postitas sierra87
2,0iS (Y)
Postitatud: 08 Dets 2007, 04:19
Postitas AlarT
sry, kuid kuidas saab dohc olla 8 klappi? dohc nimigi ju näitab et tegu kahenukkvõlliga masinaga, siis peab ju olema 16 klappi mida teevad kaks nukkvõlli 8 klapiga? 16 klappi ju ikka -dohc- sierra.
Postitatud: 08 Dets 2007, 07:06
Postitas weix
no dohohh sierral on ikka 8 klappi minu meelest.1 sisse 1 välja.Ärge nüüd näkku lööge

aga kas pole nii et üks nukkvõll liigutab sisselaset ja teine väljalaset. Tundu suht loogiline.Aga ma ka ei tea.

Postitatud: 08 Dets 2007, 11:23
Postitas xr4
sierra ja vanemad scorpa dohc on 8 klapiga!
miks!
kunagi öeldi mulle selline seletus, et too aeg hakkasid kõik tootjad välja andma dohc mootoreid (16 valve) ja ega ford sitem ei saand olla ja lasi samuti välja dohc'i ainult 8 klapilise - see oli niiöelda turundus nipp
Postitatud: 08 Dets 2007, 14:19
Postitas Tarmo
DOHC = Dual Over Head Camshaft
Dual = 2
klappide arvust ei ole midagi öeldud
Klappe on dohcil tõesti kokku 8 igale silindrile 1 sisse ja igale 1 välja. Enamusel autodel on selleks 1 võll 8 nukaga aga sierral on 2 võlli 4 nukaga.
Postitatud: 08 Dets 2007, 23:09
Postitas AlarT
ma olen tõesti pettunud fordis sellisel juhul, jumala mõtetu on dohc osta, nüüd saan aru, miks räägitakse et karburaator on suurema suutlikkusega ,ka tehasest tulnuna. kuigi ametlik kiirendus peaks olema dohcil 9,4 ja karpal 9,7 , aga paistab et reaalses kiirenduses on teine lugu siis.
Postitatud: 08 Dets 2007, 23:59
Postitas Tanel
Kus juures meil yritusel käis üks 2.0 is ja ei saanud sellekohta öelda et see ei liikunud tavalisele sierrale dochile tegi silmad ette niet paha hakkab aga sellel oli plokki kaant ka lihvitud jne

Postitatud: 09 Dets 2007, 12:17
Postitas xr4
al101 kirjutas:ma olen tõesti pettunud fordis sellisel juhul, jumala mõtetu on dohc osta, nüüd saan aru, miks räägitakse et karburaator on suurema suutlikkusega ,ka tehasest tulnuna. kuigi ametlik kiirendus peaks olema dohcil 9,4 ja karpal 9,7 , aga paistab et reaalses kiirenduses on teine lugu siis.
ega dohc kohe pritset tähenda, on ju ka ohc motod pritsega nagu see IS mis tõesti rebib päris hästi!
kui ma ei eksi siis olen vist kunagi ka pilti näid dohc ja karpaga
Postitatud: 09 Dets 2007, 15:19
Postitas Tarmo
dohc ja karpa on täitsa olemas, kunagi vist visible isegi müüs ühte. Ja muide poisid kui dohci ja ohci võrdselt tuunida siis ei tule see vahe nii suur midagi. tuunitud ohc jättab loomullikult tuunimata dohci seljataha ja tuunitud dohc tuunimata ohci sammuti.
muide dohc ei olegi fordil ehitatud silmas pidades tuunitavust, vaid ökonoomsust
Postitatud: 09 Dets 2007, 17:43
Postitas AlarT
ma tean et dohc tähendab kahte nukkvõlli ja on karburaator 77kw dohc olemas, olen sellist müüa näinud osta.ee-s.
Postitatud: 09 Dets 2007, 17:44
Postitas AlarT
jah kuid ärge unustage dohci elektoronika ja muu säärase muresid ning katalüsaator, mida vanal karpal pole:)
eks ka see värk ,et mõlemad on 2 l siis ei saa väga vahet tulla tuunitavuses, kui just mootori ehitus ei erine kardinaalselt ja ise seal midagi kardinaalselt ümber ei tee.
keegi kustutas oma teate vahelt ära? Millele ma vastasin.