89 2.0 dohc abistamine.
Postitatud: 06 Aug 2010, 07:00
Tere.
Paar küsimust.
1. Lugesin foorumist siin, et esimesi pidureid saab järgi aidata cossu piduritega. Ehk siis suportid ja kettad ette (punnsilma omad) ja alla 15" velg enam alla ei mahu. Kuidas aga panna trummelpidurite asemele ketaspidurid? Ja kas 240mm ketta puhul, e siis stock pidurite ja 283mm e siis cossu omade puhul ei pea ka piduri peasilindrit vahetama st kas silindri käigu pikkus jääb samaks?
2. Kust saaksin/mille pealt ja kas saab panna lsd difri taha, kui on trummelpidurid või siis juba ümber tehtud ketasteks? ( või on soovituslik vahetada terve tagumine vedrustus punnsilma/vanema scorpa oma vastu)?
3. On keegi hooratast kergemaks teinud. Pöörded toimetavad kalendri järgi ju dohcil:
Palju on keegi kergemaks teinud et ikka vastu on veel pidanud?
4. Esituled on ilma lisakaugeteta, aga soov oleks siis lisakaugetega tuled panna. Juhtestik lisatulede jaoks nagu puuduks. Kust ma toite saaksin (ainult sildamisega) või miski muu lahendus olemas ja kas sierral käivad lisatuled eraldi nupust (scorpal oli minuteada täistuled kõik koos)
5. Kuna lekter ei ole just mu parim külg, siis küsimus järgmine. dohc probleem liigne kuumus kapoti all. 2 ventilaatorit mis hakkavad tööle vist a la 97 ja 105 kraadi juures. Mõte siis panna see 105 kraadi oma e lisavent tööle nupust seest. Oleks see vaja läbi relee viia või kuidas seda teha?
6. Sierrale omapäraselt tagumik on pehme. Jällegi foorumist lugesin, aga täpsustused puudusid, et on pandud scorpa tagavedrud(mis on kõvemad), millise scorpa omad, oskab keegi äkki rääkida? Sama lugu ka esimese ja tagumise stabilisaatori kohta?
7. Kust saaksin võtta õlirõhu näiduks näidu? Ons plokis miski ettenähtud koht või ainult lisaadapteriga filtri alt?
8. Ja viimaseks. Kuidas saaks jõudu juurde natukesegi? Pole mõtet hakata pakkuma mootori vahetust v6 ja v8 vastu. Seda tean isegi:D Pean silmas turbotamist või vabalthingavana järeleaitamist. Niisama lahmijatel mitte pakkuda. Ootaks siis teadjamate soovitusi ja nende meeste/naiste nõuandeid, kes ise on midagi taolist teinud. Eh siis kus ja mida (turbokolded, kaaned, nukad, soft (MS), rõhud, turbod, coolerid, kolvid, kepsud, vändad jne jne jne) Esialgu ei tahaks küll kohe kolbide, kepsude ja vända juurde minna. Ja palju on jõulisa tulnud.
Ärge siis näkku lööge, muidu löön vastu ja ette tänades Lauri.
Paar küsimust.
1. Lugesin foorumist siin, et esimesi pidureid saab järgi aidata cossu piduritega. Ehk siis suportid ja kettad ette (punnsilma omad) ja alla 15" velg enam alla ei mahu. Kuidas aga panna trummelpidurite asemele ketaspidurid? Ja kas 240mm ketta puhul, e siis stock pidurite ja 283mm e siis cossu omade puhul ei pea ka piduri peasilindrit vahetama st kas silindri käigu pikkus jääb samaks?
2. Kust saaksin/mille pealt ja kas saab panna lsd difri taha, kui on trummelpidurid või siis juba ümber tehtud ketasteks? ( või on soovituslik vahetada terve tagumine vedrustus punnsilma/vanema scorpa oma vastu)?
3. On keegi hooratast kergemaks teinud. Pöörded toimetavad kalendri järgi ju dohcil:

4. Esituled on ilma lisakaugeteta, aga soov oleks siis lisakaugetega tuled panna. Juhtestik lisatulede jaoks nagu puuduks. Kust ma toite saaksin (ainult sildamisega) või miski muu lahendus olemas ja kas sierral käivad lisatuled eraldi nupust (scorpal oli minuteada täistuled kõik koos)
5. Kuna lekter ei ole just mu parim külg, siis küsimus järgmine. dohc probleem liigne kuumus kapoti all. 2 ventilaatorit mis hakkavad tööle vist a la 97 ja 105 kraadi juures. Mõte siis panna see 105 kraadi oma e lisavent tööle nupust seest. Oleks see vaja läbi relee viia või kuidas seda teha?
6. Sierrale omapäraselt tagumik on pehme. Jällegi foorumist lugesin, aga täpsustused puudusid, et on pandud scorpa tagavedrud(mis on kõvemad), millise scorpa omad, oskab keegi äkki rääkida? Sama lugu ka esimese ja tagumise stabilisaatori kohta?
7. Kust saaksin võtta õlirõhu näiduks näidu? Ons plokis miski ettenähtud koht või ainult lisaadapteriga filtri alt?
8. Ja viimaseks. Kuidas saaks jõudu juurde natukesegi? Pole mõtet hakata pakkuma mootori vahetust v6 ja v8 vastu. Seda tean isegi:D Pean silmas turbotamist või vabalthingavana järeleaitamist. Niisama lahmijatel mitte pakkuda. Ootaks siis teadjamate soovitusi ja nende meeste/naiste nõuandeid, kes ise on midagi taolist teinud. Eh siis kus ja mida (turbokolded, kaaned, nukad, soft (MS), rõhud, turbod, coolerid, kolvid, kepsud, vändad jne jne jne) Esialgu ei tahaks küll kohe kolbide, kepsude ja vända juurde minna. Ja palju on jõulisa tulnud.
Ärge siis näkku lööge, muidu löön vastu ja ette tänades Lauri.