1. leht 3-st

Madaldusvedrud vs. amordid

Postitatud: 19 Veebr 2007, 23:38
Postitas TOm
küss siis selline, et millal läheb vaja madalama käiguga amorte. olen lugenud, et kuni 40mm kannatavad originaal amordid välja ja teised jälle väidavad et kas jäigem amort lühema käiguga amort on ainus võimalus. samas originaaliga jääx üsna suur läbilöögi oht.

ehk keegi teab midagi öekda selle kohta midagi tarka :P

Postitatud: 21 Veebr 2007, 14:44
Postitas Tarmo
kersti midagi rääkis sel teemal saaremaal, äkki pajatab siin kah

Postitatud: 21 Veebr 2007, 15:42
Postitas kersti
Ausalt öeldes kui ma oma autole vedrusid ja amorte otsisin, siis ma isegi kordagi ei mõelnud selle peale, et tavalised amordid jätta. Madaldusvedrud ja lühema käiguga amordid peavad ikka koos all olema, eesmärk on ju ka hea juhitavuse saavutamine.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 15:43
Postitas TOm
samas koni amordi käik on sama pikk kui originaalil aga ta on jupp maad jäigem :P

Postitatud: 21 Veebr 2007, 15:47
Postitas Tarmo
kui tahad teha lihtsalt madalamaks, kuid kardad põhja löömist originaal amortidega siis selle vastu aitavad spets kummist rõngad vedrude vahele.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 16:05
Postitas kersti
tarmo kirjutas:kui tahad teha lihtsalt madalamaks, kuid kardad põhja löömist originaal amortidega siis selle vastu aitavad spets kummist rõngad vedrude vahele.
mulle jäi see point arusaamatuks, ehk seletad pikemalt?

imho kui tahta vahetada ainult amorte või ainult vedrusid, siis pigem võiks juba vahetada ainult amorte, võtta koni regullitavad näiteks ja siis saab need edukalt ka tavaliste vedrudega tööle saada. Iseasi kui palju sel mõtet on, sest enamasti soovitakse ju madaldust ka saavutada.
Madaldusvedrud tapavad tavaamordid küllalt kiirelt ära, kuna madaldusvedrudega on amordi nö "tööpiirkond" teine ja tavaamort ei suuda efektiivselt töötada.
Vähemasti nii olen mina asjadest aru saanud, ei pretendeeri 100% kuldsele tõele;)

Kuigi ma ise pole proovinud kompunnida tavaamorte madaldusvedrudega ja ei oska oma kogemustest väita, mida see endaga kaasa tooks ja kuidas juhitavusele mõjuks, ei soovitaks ikka kellelgi seda teha. Pigem koguda natuke kauem raha ja teha asju õigesti.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 16:27
Postitas Tarmo
no ma sain aru et tom tahab lasta oma autot madalamaks, juhitavuse soove ei olnud mainitud (kehvemaks ei tohiks minna), ja et amort põhja ei lööks ja põhi mööda maad ei lohiseks ebatasasustel siis pannakse kummist rõngad vedru ringide vahele

Postitatud: 21 Veebr 2007, 16:38
Postitas kersti
Oma kogemustest saan öelda, et madaldusvedrud ja sportamordid muudavad auto juhitavust võrratult palju paremaks. See, et madal auto ka ilusam välja näeb, on lihtsalt meeldiv kõrvalnähtus :)
Kui madaldamisel juhitavus jääks samaks või muutuks kehvemaks, siis polekski mõtet madaldada ju :wink:

Postitatud: 21 Veebr 2007, 16:59
Postitas TOm
tarmo kirjutas:no ma sain aru et tom tahab lasta oma autot madalamaks, juhitavuse soove ei olnud mainitud (kehvemaks ei tohiks minna), ja et amort põhja ei lööks ja põhi mööda maad ei lohiseks ebatasasustel siis pannakse kummist rõngad vedru ringide vahele
kummirõngad vahele? siis auto tõuseb kõrgemale ju...madalamaks lastakse nii, et kolmveerand keerdu maha vedrult :P

mina pooldan ka ikka koni amorti madalama vedruga, samas räägitakse et aitab ka tava-amordist :S

Postitatud: 21 Veebr 2007, 17:02
Postitas kersti
Nu aga sa võiks ju proovida. Kui peale madaldusvedrude paigaldamist amordid läbi lähevad, siis ongi õige hetk konide vmt peale üle minna :)

Postitatud: 21 Veebr 2007, 17:45
Postitas Tarmo
kummirõngad ei lähe alla ega ülesse vaid keerdude vahele ja see takistab just amordi liiga alla minemist (muidugi auto kah) kõrgemaks ei tee see midagi.
eks pean teile lingi otsima kuskilt

Postitatud: 21 Veebr 2007, 18:07
Postitas xr4
kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid :lol:

siis amordil käivad eraldi põhjalöögi kummipuksid!
samas mul oli enne ees koni tava vedruga ja sealt üleminnes madalale vedrule oli päris hea, kallutas vähem :D

hiljem sai taha ka konid muretsetud ja see tõstis tagumist otsa tiba!
samas hetkel tunnen et tagant võiks ca 2cm kõrgem olla, lihtsalt gonsioris künnad maad kogu aeg kui normaalse kiirusega kulgeda

Postitatud: 21 Veebr 2007, 18:10
Postitas Tarmo
xr4 kirjutas:kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid :lol:
seda ma ei teadnudki et nad lõhuvad, äkki räägid lähemalt

Postitatud: 21 Veebr 2007, 18:35
Postitas Dexter
tarmo kirjutas:
xr4 kirjutas:kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid :lol:
seda ma ei teadnudki et nad lõhuvad, äkki räägid lähemalt
Dexteri auto tagavedrudel kah need samad kummijullad vahel..ja hetkel nagu ei teaks et vedru pooleks oleks :?

Postitatud: 21 Veebr 2007, 20:01
Postitas xr4
Dexter kirjutas:
tarmo kirjutas:
xr4 kirjutas:kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid :lol:
seda ma ei teadnudki et nad lõhuvad, äkki räägid lähemalt
Dexteri auto tagavedrudel kah need samad kummijullad vahel..ja hetkel nagu ei teaks et vedru pooleks oleks :?

nu olen 2 komplekti vedrusi alt ära võtnud kuna nad on katki olnd ja need samad kummijunnid on vahel olnd ja seda kinnitas ka mu mehhaanik et head nad ei ole, eriti käib see vanade vedrude kohta


Kersti, on sul kuskil üle ka seda linti-upitaks ka tsenseeritud veits :roll: