1. leht 2-st

K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 01 Nov 2010, 18:29
Postitas jans
Sierra, 84a.
Olude sunnil vaja rattad rohkem keerama saada.
On keegi kokku puutunud, et kuidas seda kõige lihtsamalt saavutada? Oskab keegi äkki mingeid linke/saite jagada, kust infot saada?
Õõtsasid, käändmikke modifitseerida?




Tänud ette,
Jans

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 01 Nov 2010, 20:54
Postitas FS
Ei ole küll hetkel Sierra käändmik silme ees, aga peaks scorpa omaga sarnane olema, sel juhul saad niimoodi teha:
Jaanus kirjutas:Pilt
Pilt
Ning teine võimalus siis nn. seibituuning...roolilati ja sisemise rooliotsa vahele seib panna, kui õigesti mäletan siis seibi auk oli 14mm ja välismõõt võiks mingi 20mm olla(ideaalis võiks olla nagu pildil).
Pilt
Pilt
See pilt on konkreetselt BMW roolilatist, aga sierral asi sarnane.
Rattaid risti nende nippidega muidugi keerama ei saa, sest stabikas jääb üsna ruttu ette.
Sai võibolla tsipa segane jutt, aga loodan et abiks ikka.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 17 Nov 2010, 22:13
Postitas Tehnic
kahtlane värk...panin sierrale scorpa lati ja käändmikud, nüüd keerab niipalju et rehv läheb vastu kere tagantpoolt.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 18 Nov 2010, 00:16
Postitas Tarmo
Tehnic kirjutas:kahtlane värk...panin sierrale scorpa lati ja käändmikud, nüüd keerab niipalju et rehv läheb vastu kere tagantpoolt.
amordid sierra omad? kuidas on rataste kalle?

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 18 Nov 2010, 17:58
Postitas FS
Tehnic kirjutas:kahtlane värk...panin sierrale scorpa lati ja käändmikud, nüüd keerab niipalju et rehv läheb vastu kere tagantpoolt.
See küll huvitav. Veljed siis liiga suure ET-ga(paistab et sul need originaal scorpa veljed, neil see mingi 34-37vahel) või rehvid parajad balloonid, midagi rohkemat ma küll selle kohta arvata ei oska...Jaanuse masinal lahti ühendatud rooliotsaga käis rehv stabikasse(kerega jäi veel mingi vahemaa sisse), velgede ET oli 22 või 24.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 19 Nov 2010, 01:00
Postitas Jaanus
isegi mitte rehv vaid velg käis stabikasse. rehv peab ikka päris balloon olema, et vastu kere käib. tglt sai isegi korra alla pandud plekid mille 195/65/15 rehvid(6,5J et37veljel) ja need käisid keresse. 195/60/15 (7J et24) pole probleeme.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 19 Nov 2010, 17:50
Postitas plutolane
scorpa stabikaga ei tohiks varras enam ette jääda

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 14 Juun 2011, 23:35
Postitas sierra mees
FSco kirjutas:Ei ole küll hetkel Sierra käändmik silme ees, aga peaks scorpa omaga sarnane olema, sel juhul saad niimoodi teha:
Jaanus kirjutas:Pilt
Pilt
Ning teine võimalus siis nn. seibituuning...roolilati ja sisemise rooliotsa vahele seib panna, kui õigesti mäletan siis seibi auk oli 14mm ja välismõõt võiks mingi 20mm olla(ideaalis võiks olla nagu pildil).
Pilt
Pilt
See pilt on konkreetselt BMW roolilatist, aga sierral asi sarnane.
Rattaid risti nende nippidega muidugi keerama ei saa, sest stabikas jääb üsna ruttu ette.
Sai võibolla tsipa segane jutt, aga loodan et abiks ikka.
Aga kuidas teha need augud nii, et mõlemad rattad ühe palju keeraks?

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 15 Juun 2011, 23:19
Postitas XcosworthX
kui sa seibid vahele paned siis ajad jooksu ainult paigat ju
ja kui panedgi seibid ja siis pärast silda siis pole ju mingit tolku nendest seibidest 8)

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 16 Juun 2011, 02:35
Postitas Jaanus
Oled sa selle läbi mõelnud, proovinud?
Tõsi, jooks läheb paigast ja regullib selle tagasi. Point pigem selles, et latt saab rohkem sisse minna seibiga.
Kuigi, kui ma nüüd õigesti mäletan siis sellest oli ühel pool kasu, teisel pool latt rohkem sisse ei läinud vms.
Variant muidugi latile hambaid juurde teha, kui võimalik, pole eriti süvenenud sellesse.

Omal sai vist liiga palju käändmikel seda auku edasi viidud, keerab parempoolse ratta poolraami vasakule keerates.
Saaks paneks mingi teise esisilla üldse.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 16 Juun 2011, 12:05
Postitas XcosworthX
mõtle nüüd ise kah natuke ja arvan et taipad.nendest seibidest pole üldse tolku.
paned sisemisele vahele seibid ja välimist rooliotsa keerad sissepoole,et jooks paika saada ju.varras läheb lühemaks ju.se on pointless 8)

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 16 Juun 2011, 20:09
Postitas FS
XcosworthX kirjutas:mõtle nüüd ise kah natuke ja arvan et taipad.nendest seibidest pole üldse tolku.
paned sisemisele vahele seibid ja välimist rooliotsa keerad sissepoole,et jooks paika saada ju.varras
läheb lühemaks ju.se on pointless 8)
Tundub et sul on täitsa õigus.

Edit: Tiba mõtlesin, kui latil veits liha maha lõigata sealt kuhu sisemine rooliots vastu käib, siis sellest peaks kasu olema küll, seibe ei ole vaja.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 16 Juun 2011, 20:12
Postitas Jaanus
mingit tolku neist ikka peaks olema :roll:
kusjuures jh see et see krempel lühemaks läheb jäi kahe silma vahele :oops:
vähemalt hullemaks ei lähe. kuigi jh see regull pmst nullib selle seibi juurde antud käigu ära.

kõige edukam viis rohkem keerama saada on siiski käändmikke tuunida.

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 16 Juun 2011, 21:39
Postitas XcosworthX
justnimelt :wink: ma pigem jätaksin seibid panematta :P

Re: K: Rattad rohkem keerama

Postitatud: 23 Juun 2011, 02:44
Postitas plutolane
Seibidest siiski on kasu. Point on selles, et lati piirajaks on sisemine rooliots. Pannes seibid vahele võimaldab latil minna üheltpoolt rohkem sisse, teiselt poolt rohkem välja.