Olemas: 2.0is 85kw või EFI 74kw
Postitatud: 30 Jaan 2011, 23:02
utoopiat ei taha maksta. kere võib olla emeksi lõhnaga.
pakkumised siia, ps, telefon.
pilte tahaks ka näha.
pakkumised siia, ps, telefon.
pilte tahaks ka näha.
Teretulemast meie foorumisse!
https://sierraclub.ee/foorum/
http://www.auto24.ee/used/800633" onclick="window.open(this.href);return false;elav kirjutas: Hinda kauplesin mina 450lt, 330 euro peale ja jätsin ta ikkagi ostmatta, kuna sealt pole minu omale pm mitte midagi võtta,
elav kirjutas:Niisiis ringreisilt tagas. Nimelt käisin Tartus ühte Sierrat vaatamas mida lootsin olevat -dohc-. Ise ei küsinud ka otsustasin nina ja kw põhjal, et tegemist -dohc- mootoriga isendiga. Jutt, siis nimelt sellest autost: http://www.auto24.ee/used/800633" onclick="window.open(this.href);return false; Jutu järgi telefonis pidi olema auto vinks-vonks ja probleemne aint tiivaservad. Kohale jõudes oli muidugi vaatepilt hoopis teistsugune. Esiteks leidsin enda kahjuks kapotialt 2.0 85kw is mootori, mis minu nelikule kohe kuidagi ei sobi. Kapotialt paistis ka kohe silma läbipaistva teibiga parandatud gaasitrossi ots. Esiotsa järgi hinnates on see auto avarii teinud(plekid laines, lohakalt korrastatud), vahetatud oli ka kunde poolne tuli pika tule vastu, juhipoolne oli tavaline. Stanged olid muidu terved ja esimene oli isegi udutule aukudega mis olid kinnikaetud. Veel paistsid OK korras olevat karbilaiendid ja RS veljed millel olid naastrehvid peal. Ühegi ukse egas tiivaga pole pm mitte midagi teha, aint emeksi viia va kapott ja tagumine luuk. Peale seda kiikasin tagant poolt põhja alla ka, et mis olukord seal asetseb. Vastu vaatas paagväline pump mille el.ühendused olid tehtud samamoodi nagu minu segusiibri asendi anduril. Väga lohakalt ja üle tsenseeritud, kusjuures bensiini voolikuna oli kasutatud tavalist rohelist aiakastmis voolikut. Karbilaiendid varjavad peaaega olematuid karpe ja juhi poolse tagumise ukse kerepoolne osa oli Mägeiveri teibiga teibitud(Mõte puudus, nii pude oli kõik all, et paha hakkab). Sisse istudes vaatas vastu samavärvi pruun sisu nagu auto ise on, mis oli küllaltki puhas ja terve. Vastavalt ka nimele oli see auto Ghia ehk kompuutriga, 2*el.akendega ja el.peeglitega. Aknaid sain korra proovida tühja akuga ja tõmbas tuled vilkuma küll aga polnud piisavalt voolu, et aken alla lasta, peeglid toimisid ilusti. Peale mõne ajalist "krokodillidega" laadimist läks auto käima ja käis suht normaaalselt. Vahepeal jättis tõrtsu vahele aga no see väga ei häiridnud( jutu järgi pikalt seisnud). Kompuutril uste andurid toimisid ilusti ja ust lahti hoides näitas ka, et uks on lahti. Ülejäänud tulede märgutuled kompuutri display-l põlesid(kõik ülejäänud asjad) ja ära ei kustnud ka proovisõidu ajal. Mootor tundus toimivat täiesti normaalselt ja see oli ainuke asi ka millega ma rahule vist jäin. Siduri pedaal oli kuidagi väga kange ja gaas ebamäärane. Veermiku osa võib lugeda, et oli keskmises seisukorras ja mingeid hullusid kolinaid polnud. Hinda kauplesin mina 450lt, 330 euro peale ja jätsin ta ikkagi ostmatta, kuna sealt pole minu omale pm mitte midagi võtta, et see ost ennast ära tasuks. Loodame, et tuleb kasuks kellegile kes ostma/vaatama tahab minna, et siis reaalselt olukorda ka teab.