1. leht 1-st

Käigukastide vahe???

Postitatud: 31 Jaan 2011, 22:16
Postitas madis88
Oleks siis selline kysimus et kumb kast kannatab suuremaid jöunumbreid? Mul on 2.9 107(x2)kw järgi aidatud mootor ja mul on mölemad kastid olemas, siis teaks kumma kastiga kokku laduda ? Ennem olen originaal 2.9 otsas keevitatud difriga type9 piinand kyll ja väga julmalt ning pidas vastu ja ei teind teist nägugi. On äkki kellegil mingit infi kannatavuse kohta.

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 31 Jaan 2011, 22:24
Postitas Tanel
ei mäleta küll mis mul 2,8 l alla läks aga kannatas väga hästi valu 1,6 karpa differ oli veel all ja jõu puudust ei olnud kuskilt otsast,lõppkiirus kannatas selle diffri all ainult...

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 31 Jaan 2011, 22:36
Postitas madis88
Mul on ka see suurema ylekande arvuga differ. Aga kas kellegil miskit info allikat neti avarustest? Et kas keegi teab palju nm vöi hp kumbki kast kannatab?

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 01 Veebr 2011, 00:06
Postitas Tarmo
mis mootor sul seal vahel on?
2,9 214kw? kuidas sa sellised numbrid said?
cossu 4*4 kasutab kah mt75 kasti, tagavedu aga mustangi kasti, sellest et type 9't ei kasetatud järeldan et see polnud piisavalt tugev

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 01 Veebr 2011, 00:09
Postitas sõdurpoiss
Netiavarustest on silma jäänud, et näiteks 24v mootorite otsas t9 kastid sihipäraselt kasutades kaua ei kesta. MT75 kast on projekteeritud taluma 300Nm mootori jõumomenti. YB cosworthidel saavad kõvemad sõidumehed umbes 350hj ja 400Nm juures tükid lendama. Kui aga asfaldil siduriga mõistlikult ringi käia siis taluvad nad tihti rohkemgi. T9 kasti sellistel võimsustel reeglina ei pruugita.

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 01 Veebr 2011, 00:38
Postitas oliver85
Borg Warner T5 on sul vaja :mrgreen: .

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 06 Veebr 2011, 15:36
Postitas Jaan
Samas M-techil on stock typ9 kast all, dynost 185kw/395nm number ametlikult tõmmatud ja kast on siiani nii launch controli kui flat shifti üle elanud. Lisaks veel kempi differ mis murrab mõlemat ratast asfaldil ringi. Aga eks see on ikka nii, et juhtub paremaid ja halvemaid isendeid esinema.
Ja minu meelest oli Sepiku pruuni all ka type9, kunagi sai küsitud, aga võib-olla mäletan valesti.

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 06 Veebr 2011, 17:21
Postitas Tanel
Sepikul type 9 jh,kuidagi ei kesta need kastid tal seal all :)

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 06 Veebr 2011, 21:58
Postitas Jaan
Tarmo kirjutas:mis mootor sul seal vahel on?
2,9 214kw? kuidas sa sellised numbrid said?
Föön lükkab vaikselt vuhh... :P

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 07 Veebr 2011, 10:51
Postitas madis88
Bomsch kirjutas:
Tarmo kirjutas:mis mootor sul seal vahel on?
2,9 214kw? kuidas sa sellised numbrid said?
Föön lükkab vaikselt vuhh... :P
8) :lol:
Aga ma proovin siis type 9 järgi vaatame kaua kestab kui teed puhtaks lähevad.

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 07 Veebr 2011, 11:04
Postitas Jaan
Ja pane kindlasti uus õli ka sisse kastile ja üldse oleks ilus uued laagrid panna siis kestaks raudselt paar päeva kauem :wink:
See on vist see Sierra mis Meriväljal veel aasta tagasi samal ajal umbes pesitses? Kas Dynos sai ka sellega käidud ja need jõunumbrid paberil või arvutuslikud?

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 19 Veebr 2011, 21:31
Postitas madis88
Hetkel veel on numbrid arvutuslikud? Aga eks peab ära käima?

Re: Käigukastide vahe???

Postitatud: 19 Veebr 2011, 23:42
Postitas Jaan
Kui sa midagi muutnud ei ole siis ma pakuks enda nähtu põhal mingi 170-180kw max. Mis boostiga sa sõidad hetkel?
Käisin M-techile ballastiks kunagi kaasas kui ta seda autot käis arvutiga sättimas, aga siis ei paistnud maailma lootusrikkaim projekt. Tollel hetkel oli kõik kuidagi isegi toorem kui minu Escort.