K:kütusesüsteem?
Postitatud: 05 Veebr 2011, 13:34
Mootoriks 2.0 pritsung 86a. 85kw. Teema selline, et sõitsin ning mingi hetk kadus jõud ära korraks siis kui kiirendasin, veidi hiljem jäi mulje, et midagi oleks summutisse pandud sama efekt mis kiirendades.Üldse ei läinud pöördesse, gaasipedaali muljumisest polnud kasu.Alguses mõtlesin, et kütuseseier näitab aiateibaid, ostes kütust juurde käivitades korraks hakkas tööle ning kukkus kohe ära. Avarii lülitit pole, vähemalt tagavararatta all polnud. Kütusepump on väline.Süüte sisse pannes oli kuulda seda pumba urinat peale seda jama enam ei olnud kuulda. Eelmise sierral oli sama urina teema kui pump saba andis.
Ning on kohe küsida: millist pumpa osta. ladu24 näitas ainult 1te kuid sobis kõikidele mudelitele ja hind lõi hinge kinni. autodata näitab, et pumba suutlikus peaks jääma 5.2-6.0ni. Ning regulated pressure with vacuum 3.4-3.8. Mida see tähendab ültse. kui sobivad jupid vahele panna kas siis võiks loominguline olla ja mõne muu automargi pumba panna.fixusest pole veel vastust saanud hinna kohapealt.Kes ikka laupäeva hommikul vastab. Kasutatud väga ei taha, sest tiksuvat kellapommi pole päris vaja, auto on juba 25 a. vana ning siiani olen kõik uued jupid pannud.
Kas ma saaks ka nii, et vahetan koos paagiga ära(ajutiselt) millel on paagisisene pump, teoreetiliselt peaks olema võimalik 5D luukpära paak 3D luukpärale alla põhi on neil ju sama..
Kuidas ma saan pihustite korrasolekut kontrollida, midagi hullu pole, kuni kütusefiltri ära vahetasin ning sealt mingi 25a. sade välja voolas
ning kerge paanika tekkis millepeale peaks vist kogu küttesüsteemi ära puhastama ja torud ära vahetama. Torudeks sobib vasktoru ka vaadates Gaz53 siis neil on täitsa mustikad need torud. Need terastorud mis seal all on puhas p0rno tegelikult.Põhjus tegelikult ka nüüd auto laiali võtta ja keretöid tegema hakkata.
Ning kas ma peaks veel tühikäigu mootori pärast ka muretsema. Otseselt pöörded ei kõigu kuid külma mootoriga on sinna alla 1000p/min. ning soojaga üle, kuid vahest viskab kohapeal seistes(soojalt) ligi 1500p/min.
Tühikäigu panin paika külma mootoriga kas see oli viga. Vb. peaks tegema autoteema ära siis saab kõik jutud 1kohta kirjutada
Ning on kohe küsida: millist pumpa osta. ladu24 näitas ainult 1te kuid sobis kõikidele mudelitele ja hind lõi hinge kinni. autodata näitab, et pumba suutlikus peaks jääma 5.2-6.0ni. Ning regulated pressure with vacuum 3.4-3.8. Mida see tähendab ültse. kui sobivad jupid vahele panna kas siis võiks loominguline olla ja mõne muu automargi pumba panna.fixusest pole veel vastust saanud hinna kohapealt.Kes ikka laupäeva hommikul vastab. Kasutatud väga ei taha, sest tiksuvat kellapommi pole päris vaja, auto on juba 25 a. vana ning siiani olen kõik uued jupid pannud.
Kas ma saaks ka nii, et vahetan koos paagiga ära(ajutiselt) millel on paagisisene pump, teoreetiliselt peaks olema võimalik 5D luukpära paak 3D luukpärale alla põhi on neil ju sama..
Kuidas ma saan pihustite korrasolekut kontrollida, midagi hullu pole, kuni kütusefiltri ära vahetasin ning sealt mingi 25a. sade välja voolas

Ning kas ma peaks veel tühikäigu mootori pärast ka muretsema. Otseselt pöörded ei kõigu kuid külma mootoriga on sinna alla 1000p/min. ning soojaga üle, kuid vahest viskab kohapeal seistes(soojalt) ligi 1500p/min.
Tühikäigu panin paika külma mootoriga kas see oli viga. Vb. peaks tegema autoteema ära siis saab kõik jutud 1kohta kirjutada