1. leht 1-st
K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 15:17
Postitas reimoH
Tervist! Küsimus siis selline ,et kui palju võib plokikaanest maha võtta 2.0dochil kui teab keegi?
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 15:45
Postitas Tarmo
mis kütusega sõita tahad?
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 15:53
Postitas reimoH
No palju siis 95-ga sõites ja 98-ga?
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 15:57
Postitas Tarmo
95'ga palju ei saa ja 98 saab natuke
probleemiks on originaal surve aste mis juba 10,3
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 16:06
Postitas reimoH
Siis mingi 0,1 või 0,2 umbes jah?
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 16:08
Postitas Tarmo
otsisin natuke
Not sure of the distortion limits but I know you can't skim the head. It's got nothing to do with the compression ratio though. It's because the head face is surface hardened somehow. When you skim it, the metal becomes too soft and will quit in a very short time. I have heard of skimmed heads giving up the ghost after a couple of thousand miles.
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 16:15
Postitas Tarmo
aga vaata, äkki saad 2,3 vända panna, siis peaks saama nii surveastme ülesse, kui ka töömahtu juurde, kuid peab vaatama kui kõrgele kolvid siis tulevad kuna 2,3 stroke on 90mm ja 2,0 on 86mm
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 19:48
Postitas Jesper
See karastamise jutt on küll valus BS. Mingi 0,1mm lihvi on mõõtmisviga/rutiinne taastusremont, mitte maha võtmine. Seda isegi ei märka.
Üle selle on "tuuningu eesmärgil" jällegi pointless, sealt mootorist nagunii jõudu ei tule ja kunagi ta normaalselt käima ei hakka, mõttetu on raha raisata.
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 21:11
Postitas Tarmo
Jesper kirjutas:See karastamise jutt on küll valus BS. Mingi 0,1mm lihvi on mõõtmisviga/rutiinne taastusremont, mitte maha võtmine. Seda isegi ei märka.
Üle selle on "tuuningu eesmärgil" jällegi pointless, sealt mootorist nagunii jõudu ei tule ja kunagi ta normaalselt käima ei hakka, mõttetu on raha raisata.
jah jesper ma saan aru et sierra ja mondeo ning nende tehnika on valus -tsenseeritud- kaasa arvatud muidgi nende omanikud, kuid äkki viitsid siiski selgitada mõistet et normaalselt käima, mitu % peab olema kw kasv ja kui palju rulli selleks võib kasutada, ning kui palju peab ise tööd ära tegemaja kui palju võib sisse osta.
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 06 Mär 2011, 21:54
Postitas Jesper

kuna sind huvitab vaidlemine rohkem kui info, siis las ta jääda...
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 07 Mär 2011, 21:31
Postitas Jaan
Mondeo tehnika on väga ok, kuna seal on vaese mehe Cosworth e 2L Zetec vahel ja käigukastiks MTX-75.
10k eest saab sinna sisse sepistatud kepsud,kolvid ja siis kannatab ilusasti 3-400 jõudu.
Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 07 Mär 2011, 22:05
Postitas Tanel
Sierrale annab kaane lihvimine päris palju juurde,enda nelikul oli max maha lastud ja jõudu oli ikka loomamoodi

Re: K: Plokikaan!
Postitatud: 11 Mär 2011, 15:27
Postitas Hulkur
Fordi mootoritest kahjuks ei tea aga volkari mootorite kohta räägitakse, et kui tahad üle 250 Kw siis pead sisu juba hakkama vahetama.(Jutt siis 1.8 bents mootorist) Sa võid panna sinna sepis keps/kolb kuid kui juhtimine ikkagi vale siis ei aita ka need..