1. leht 1-st
1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 17 Mär 2011, 00:10
Postitas kermz
Et kas siis istub vahele üks ühele? Mootorikinnitused? Kas sobib 2.3 kasti otsa? Kui ei sobi siis kas koos kastiga 1.8 istub ilusti?
Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 18 Mär 2011, 23:23
Postitas kalmer1989
kapotialused kinnitused kõik samad. vahet pole kas bens/ diisel . 1.8 td asemele olen pannud 2.3d aga käigukasti osas ei tea

Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 21 Mär 2011, 21:30
Postitas Hulkur
Käigukastil vahetad ainult siduirkarteri ära ja paned 2,3D vahele
Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 06 Mai 2011, 20:43
Postitas eestimees
mul ka mõned küsimused mootorivahetusega, aga ma tahaks 1.8td asemele nüüd 2.3d panna, aga ei tea, kui hästi see sinna sobib, keegi võiks puust ette ja punaseks värvida selle
2.3 mootor on koos käimariga, siis käimari otsa sobitamisega mul brobleeme ei ole, aga vaatasin et starter on teiselpool, et kas juhe ikka ulatub selleni, kui näiteks üle käigukasti otsa see vedada ?
siis kas kardaani ühendamisega ka mingeid probleeme tekib, kuna 2.3 käimarist tuleb mingi sisselükatav ots vist välja aga 1.8 kastil on see kummist asi seal, millet poldid läbi käivad.
aga kas on veel mingeid asju, millele ühendamisel probleeme tekkida võivad, kuidas juhtmed ja muud asjad külge istuvad ? ja kas 1.8td veepump 2.3d peale istub ?
Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 06 Mai 2011, 21:21
Postitas nustu826
veepump ei istu
uut kardaani on vaja, või vähemalt selle esimest otsa
juhtmestik peaks enamuses istuma, arvestama peaksid sellega, et 2,3-l on kogu mootori juhtmestik eraldiseisev süsteem. Osadel Sierradel on see nn. Plug and Play, st. et kuskil on pistik, kuhu pead mootori pealt tuleva pundi pistiku pistma ja asi ok. Aga kõigil seda ei ole ja tuleb viia juhtmed salongi ja seal ühendada. 6 - 7 juhet oli vist kui õieti mäletan. aga uus mootor võta koos juhtmestikuga maha, siis asi lihtne....
Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 06 Mai 2011, 21:38
Postitas eestimees
nustu826 kirjutas:veepump ei istu
uut kardaani on vaja, või vähemalt selle esimest otsa
juhtmestik peaks enamuses istuma, arvestama peaksid sellega, et 2,3-l on kogu mootori juhtmestik eraldiseisev süsteem. Osadel Sierradel on see nn. Plug and Play, st. et kuskil on pistik, kuhu pead mootori pealt tuleva pundi pistiku pistma ja asi ok. Aga kõigil seda ei ole ja tuleb viia juhtmed salongi ja seal ühendada. 6 - 7 juhet oli vist kui õieti mäletan. aga uus mootor võta koos juhtmestikuga maha, siis asi lihtne....
no nagu ma eelpool lugesin, et piisab ka sidurikoja vahetamisest ainult, et 2.3 1.8 käimari otsa sobitada, siis ei pea kardaani otsima hakkama, aga nende juhtmetega on natuke nihu, kuna see mootor on juba ennem maha sierra pealt tõstetud, täna käisin vaatamas seda ja ei näinud mitte ühtigi juhet ega pistikut selle küljes, mul 1.8td mootoril oli kõrgsurve pumbapeal üks pistik ja üks väike juhe ainult lahti keerata ja siis oli kõik, ennm oli plokikaan maha keeratud, enam ei mäleta, aga vist peale eelsüüte küünalde juhtme sinna külge midagi rohkem ei läinud, mingi andur oli ka veel vist. ja ka ma ei märganud selle 2.3d mootoriploki küljepeal ühtegi pistikut, kuid 1.8 läheb sinna mingi ümmargune pistik, aga see vast ka mingi andur või midagi sellist.
aga et siis ilma 2.3 juhtmeteta on palju leiutamist jah ?
Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 08 Mai 2011, 23:25
Postitas Hulkur
2,3 D l on vähe ikka juhet. 1.õlirõhk 2.mootori temp 3. pumba magnetklapp. Starterile on 2 juhet lebo vedada. Genekas sul pistikuga või on 3 juhet?
Re: 1.8 td 2.3d asemele??
Postitatud: 09 Mai 2011, 22:03
Postitas nustu826
1 Geneka ergutus(1 juhe, mitte pistik)
2 Õlirõhk
3 Temperatuuriandur
4 Magnetklapp
5 Ülekuumenemise märgutule andur
6 Küünalde punt kui niisugune - ei tea kas 1 : 1 istub. aga peaks istuma
7 Starter
8 Lisamass oli ka vajalik mingile asjale(vbl. küünalde relee vms)
9 Ventika mähise +