1. leht 2-st

m dohc sierra

Postitatud: 24 Mär 2011, 21:08
Postitas tali22
järgmine kuu plaanis auto komplektsena kuusakoski viia ja kui kellelgi huvi siis saaks maha võtta,kui enda katkise vastu annate.
praegu auto igapäevases kasutuses ja mootori proovimisvõimalus kasvõi mitu tundi, kui viitsimist ja tahtmist on.aga niikaua kui mina sellega sõitnud olen(9000km) siis pole mootoriga mitte ainsamatki probleemi old. pole lisand ei õli ega tosooli.ei suitse.käivitub alati esimesest pöördest nii külmalt kui soojalt.
hind kokkuleppel.oleneb kuda keegi tahab,kas lammutatakse ise või mina või äkki tahab keegi koos kerega selle mootori ära viia :D .sel juhul muidugi hind nats kõrgem kui kuusakoski oma. hetke hinnaga 190eur/tonn x 1350kg :?: (hiljuti sai kuusakoski kaalu pealt vaadatud)

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 24 Mär 2011, 21:52
Postitas Tarmo
sul 4*4 et nii raske?

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 24 Mär 2011, 22:47
Postitas Miku
mul universaal kaalub 1130kg..

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 24 Mär 2011, 22:59
Postitas tali22
dohc automaat ja passis oli vist 1115 kg
ma arvan et kaal paneb hullu
eelmine kord viisin cossu ja dohc-i käigukasti vanarauda ja kaal näitas üle 100kg.tegelt oli 2x vähem.ja sama sierraga viisin ja kui käigukastid peal olid siis kogukaal üle 1500kg. ehk siis kaal valetab päris palju

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 25 Mär 2011, 21:07
Postitas tali22
jäi lisamata, et lammutamine/müümine aprilli kolmandal nädalal. kui saan uue auto varem kätte siis ka varem võimalik

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 01 Apr 2011, 19:33
Postitas tali22
enam pole proovimisvõimalust. radikas katki ja uue otsimine suht keeruline.

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 01 Apr 2011, 19:43
Postitas Tanel
Vihjeks niipalju,et manuaali radikat saab ilusti kasutada :P

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 01 Apr 2011, 21:49
Postitas tali22
ma mõtlen ise sama. aga jäi välja mõtlemata kuda käigukast jahutuse torud omavahel ära ühendada.
kohalikus romulas on tegelt õige radikas olemas, aga sealt pole mõtet osta.küsitakse 45-50eur radika eest.

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 01 Apr 2011, 22:21
Postitas Tanel
v6tad manuaali radika,vahetad külgmised purgid ära ja voliaa :D

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 02 Apr 2011, 08:14
Postitas tali22
oled kindel ,et nii lihtsalt asi käib?
kas õli ja tosool kokku ei hakka jooksma?

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 02 Apr 2011, 10:38
Postitas Tanel
Ei hakka ju,õli ja dosool kahes erinevas anumas,juhipool eraldi anum purgi sees kus käib õli.
Jah olen kindel,silikooni pane mõlemale poole tihendit ja asi korras. :wink:

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 02 Apr 2011, 16:16
Postitas tali22
tehke nüüd lollile asi puust ja punaseks ette.mul hetkel mõistus ei võta :D .vähese õlle viga vist.
võtame manuaalkastiga dohc radika.ühest otsast läheb tosool purki sisse ja siis voolab läbi jahutuse teisele poole purki kus see omakorda tagasi mootorisse läheb.nii see jahutus toimib?
kui nüüd võtta aut kastiga radikas. siis on ikkagi kaks purki .aga kui nüüd ühes purgis õli on siis kuda see tosool siis läbi radika jookseb ilma segunemata. ja kuda see õlijahutus toimib.ega sel õlil ei ole oma kanalid kudapidi ta liigub läbi radika.või on?või äkki on nende purkide sees veel omakorda mingid kinnised anumad?

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 02 Apr 2011, 16:28
Postitas Tanel
seal sees kinnine konteiner kus õli on,ei ole seal midagi radikaga yhenduses,joptv6imat:S

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 04 Apr 2011, 20:11
Postitas tali22
nüüd siis kapoti all 1,5 radikat(laisa mehe lahendus) :mrgreen: süsteem toimib ja proovisõiduvõimalus iga kell olemas.
nüüd on kuusakoski mehed oma kaalu ka paika saand :( . magasin õige hetke maha.
mootori hind 55eur kui toote oma vana asemele.võib ka muu mootor olla.diisel,v6 r4.sierra ja scorpa omad kõik sobivad.

Re: m/v dohc mootor v plokikaas

Postitatud: 11 Apr 2011, 18:05
Postitas tali22
terve auto hind 310eur. ja hinna sees ka ümbervormistamine uue omaniku nimele.sobib siis varuosadeks.ise kasutan igapäevaselt töölkäimiseks ja mingeid probleeme mootoriga pole.sõidab normaalselt.pidurdadeb normaalselt, ei kisu kuhugipoole.abs ka enamus ajast töötab.1 tagatuli mõraga-ülejäänud klaasid tuled täiesti terved ja töötavad.esiklaasisoojendus ei tööta.kesklukk paneb kõik uksed kinni ainult autost seest vajutades.võtmega keerates paneb korraks kinni ja teeb uuesti lahti tagasi.bensiinitaseme andur ei tööta.stanged puruks.pagasniku luuk kõver,roostes,mõlkis.tiivad sirged.kõik neli ust täiesti roostest puutumata ja mõlkidevabad v. a juhiukse luku ümber väike muljumisjälg(muukimisest arvatavasti).kapott sirge aga päris kriimuline.summuti viimasel potil kukkus ots küllest.ja summuti keskelt on tihend ära põlenud ja teeb mõõdukat lärmi nüüd.salong ise terve ,aga määrdunud. amordid ok. rattalaagrid häält ei tee.esisillas miskit koliseb aegajalt.käigukastil pole jahutust.käigukast vahetab valel ajal käiku.käsitsivahetamisega annab asja parandada(saab madalamate pöörete peal käiku vahetada).
HETKEL MÜÜN TERVIKUNA