DOHC poob
Postitatud: 03 Juun 2011, 12:16
91a 2.0 88kw masin.
Jama sai alguse juba talvel, kui vahest kiirendades suvalisel hetkel jõu kinni poos(eelkõige kõrgemate käikudega) ja siis mingihetk jälle normaalselt minema hakkas. Ükspäev oli vaja rasket käru vedada(käru + 720kg rauda), enne sõitu oli ka aku mõnda aega maas. Kui talvel tavasõitu tehes probleem eriti ei häirinud, siis nüüd läks asi päris jamaks.
Kohapeal loobib pöördeid väga madalale, vahest sureb välja. Sõites ei lähe enam alguses üldse pöördesse. Kui gaasi peal hoida ja veidi oodata, siis ükshetk hakkab suurepäraselt tõmbama jälle. Kui käruga sõitsin ja poos, siis pikalt gaasi põhjas hoides hakkas kuskilt kärsakat ajama.
Autol on:
*uus õhufilter
*uus jagajakaas
*uus jagajarootor
*uued küünlajuhtmed
*uued Motorcrafti küünlad
*Talvel paigaldasin korraga uue bensiinipaagi ja uue kütusefiltri.
*Testisin kolme erinevat õhulugeja/regulaator vms jurakat, mis seal aku kõrval asub(ostu-müügi teemas on pilt) - ei olnud selles probleem.
*Lasin töötavale mootorile igale poole Stardiabi peale, et äkki tõmbab kuskilt lisaõhku - ei olnud selles probleem.
*Õhuvõtu toru, mis õhufiltri kastist välja tuleb, ei ole mul terviklik, aga see ei pidanud väidetavalt mõjutama, sest paljudel pole seda toru seal üldse.
*Sumpa ajab keskmisest kinnitusest veidi välja. See võtab küll osa võimu ära, aga ei tohiks poomisega kuidagi seotud olla.
*Paagituulutuse toru on pooleks, aga see ei tohiks ka mõjutada.
Hetkel sõidan lahtiühendatud lambda anduriga ja probleem on täpselt vastupidine - kui enne poos madalalt, siis nüüd on alguses väga mõnus tõmme, aga kuskil 3500 peal hakkab pooma.
Lambda andur/tühikäigumootor/potekas/kommutaator/bensupump läbi? Katalüsaator umbes?
Olen kuulnud ka seda, et kui aku maha võtta, siis uuesti peale pannes peab mootor(aju) oma töö jälle paika reguleerima. Et äkki see mõjutas, et peale aku maha võtmist ja uuesti paika panemist oli esimene sõit kohe käruga? Samas oli probleemi juba talvel veidi tunda.
EDIT: Praegu, kui ma ilma lambdata sõidan, siis kohapeal ei taha välja surra.
Jama sai alguse juba talvel, kui vahest kiirendades suvalisel hetkel jõu kinni poos(eelkõige kõrgemate käikudega) ja siis mingihetk jälle normaalselt minema hakkas. Ükspäev oli vaja rasket käru vedada(käru + 720kg rauda), enne sõitu oli ka aku mõnda aega maas. Kui talvel tavasõitu tehes probleem eriti ei häirinud, siis nüüd läks asi päris jamaks.
Kohapeal loobib pöördeid väga madalale, vahest sureb välja. Sõites ei lähe enam alguses üldse pöördesse. Kui gaasi peal hoida ja veidi oodata, siis ükshetk hakkab suurepäraselt tõmbama jälle. Kui käruga sõitsin ja poos, siis pikalt gaasi põhjas hoides hakkas kuskilt kärsakat ajama.
Autol on:
*uus õhufilter
*uus jagajakaas
*uus jagajarootor
*uued küünlajuhtmed
*uued Motorcrafti küünlad
*Talvel paigaldasin korraga uue bensiinipaagi ja uue kütusefiltri.
*Testisin kolme erinevat õhulugeja/regulaator vms jurakat, mis seal aku kõrval asub(ostu-müügi teemas on pilt) - ei olnud selles probleem.
*Lasin töötavale mootorile igale poole Stardiabi peale, et äkki tõmbab kuskilt lisaõhku - ei olnud selles probleem.
*Õhuvõtu toru, mis õhufiltri kastist välja tuleb, ei ole mul terviklik, aga see ei pidanud väidetavalt mõjutama, sest paljudel pole seda toru seal üldse.
*Sumpa ajab keskmisest kinnitusest veidi välja. See võtab küll osa võimu ära, aga ei tohiks poomisega kuidagi seotud olla.
*Paagituulutuse toru on pooleks, aga see ei tohiks ka mõjutada.
Hetkel sõidan lahtiühendatud lambda anduriga ja probleem on täpselt vastupidine - kui enne poos madalalt, siis nüüd on alguses väga mõnus tõmme, aga kuskil 3500 peal hakkab pooma.
Lambda andur/tühikäigumootor/potekas/kommutaator/bensupump läbi? Katalüsaator umbes?
Olen kuulnud ka seda, et kui aku maha võtta, siis uuesti peale pannes peab mootor(aju) oma töö jälle paika reguleerima. Et äkki see mõjutas, et peale aku maha võtmist ja uuesti paika panemist oli esimene sõit kohe käruga? Samas oli probleemi juba talvel veidi tunda.
EDIT: Praegu, kui ma ilma lambdata sõidan, siis kohapeal ei taha välja surra.