1. leht 2-st

K: Klapisääre tihendite vahetus

Postitatud: 12 Mär 2007, 22:10
Postitas ranto26
tere.
kas klapisääretihendite vahetus on hull töö,ja kuda neid vahetatakse.on sellekohta ka mingit infot kellelgi anda.auto on 91a. sierra 2,0 ohc tänan

Postitatud: 13 Mär 2007, 20:47
Postitas karvaendel
Kui täpset seletust vaja on? Sellesmõttes, et kui palju sa mootorist jagad?

Postitatud: 13 Mär 2007, 20:59
Postitas Tarmo

Postitatud: 14 Mär 2007, 09:42
Postitas yax
ranto26 kirjutas:ma just mõtlesingi,kas seda on võimalik oma garaasis teostada.
mootorikohata tean suht palju aga klapisääre tihemtite vahetusega pole kokku puutund

kui vastata tahad siis vasta oma vanas teemas mitte ära tee uut teemat!!
ranto26 vastas, aga vastus sattus väljapoole teemat.

Klapisääre tihendite vahetus

Postitatud: 14 Apr 2007, 14:13
Postitas qit
A kuda need nookurid kätte saab?

Re: Klapisääre tihendite vahetus

Postitatud: 14 Apr 2007, 17:11
Postitas Dexter
qit kirjutas:A kuda need nookurid kätte saab?
keerad nookurite pingutus poldid/mutrid lahti ja ongi käes :lol:

Klapisääre tihendite vahetus

Postitatud: 15 Apr 2007, 07:57
Postitas qit
Aga siis ei pruugi ju klapi vahed paika jääda.Või ma eksin?

Postitatud: 15 Apr 2007, 09:36
Postitas IvoK
nu pärast kokku pannes, saad ka klappi paisumis pilu nende mutrite/ poltide abil õigeks regullida.


:? :? :?

Klapisääre tihendite vahetus

Postitatud: 15 Apr 2007, 10:00
Postitas qit
Aga kui suured need vahed olema peavad?Sisse ja väljalaskel peavad need ju erinevad olema,kui suured?

Postitatud: 15 Apr 2007, 12:45
Postitas Dexter
sisselase 0,2 väljalase 0,25...kui ei usu vaata juhi poolse selle ülemise amordikinnituse peale...seal ilusti kirjas..;)...vähemalt originaalis...minul mõlemal on..

Postitatud: 22 Apr 2007, 23:52
Postitas tugrik
issanda loomaaed...aga siis puust ja punaseks. Rokkerid tulevad vahelt välja vägagi lihtsalt, vajutad klapiveru kokku ja võtad rokkeri vahelt välja.Kas kasutad surumiseks kruvikat või kummiheeblit on vaba valik. Pole vaja seal midagi kruttida, kui just ei taha klappe regullida. Järgmisena võtad lauasahtlist klapivedru kokkusurumiuse rakise , teisest sahtlist küünlaavasse installitava suruõhu ülemineku ja töö võibki alata. Suruõhk silindrisse klappe üleval hoidma ja rakis kah tööpiirkonda. Ühe otsa konsukujuline moodustis nukkvõlli taha ja teisega sihid klapitaldrikut. Pintsetid kah abiks , kui näpud just klaverimängija omad ei ole. Vedru kokku, siis kutsikad ( mitte koerapojad vaid poolkuud , mis klapitaldrikut klapi küljes hoiavad) välja. Järgmine etapp on vana kl. sääre tihend maha võtta. Selleks tööks sobivad näiteks naelatangid , edevamal juhul selleks tööks loodud eksemplar tangilistest. Uhh, nüüd siis pühid higi ja avastad , et pood on kurat teab mida müünud :lol: . Aga pole hullu kiirjooks ja lähebki esimese kl. tihendi installimiseks lahti. Klapisäärele installid õhukeseseinalise plastiktoru lukustussoontele , selleks , et esimesel korral tihendeid lihtsalt ära ei rikuks. Kohale koputamiseks sobib eduliselt nn. pikk padrunvõti. Nüüd siis jälle vedru kohale , rakis peale , kutsikad tagasi vahele ja ...nii kaheksa korda.
NB! rokkerid tuleb tagasi panna samadesse kohtadesse, muidu hakkad klappe kruttima. Simpel.

Postitatud: 23 Apr 2007, 00:10
Postitas IvoK
Siis veiz jama ju kui pole sellist lauda, kus on selline sahtel, kust saaks selle klappivedru kokku surumise rakise.



:D :D :D

Postitatud: 25 Apr 2007, 03:40
Postitas tugrik
töötegemine algab tööriistadest.IMHO.

Postitatud: 25 Apr 2007, 19:43
Postitas IvoK
Seda küll jah, aga mul pole kunagi, mitte ühegi auto juures jäänud töö tegematta, kui mingi spets raksi või tööriist on puudu.


:) :) :) siis lihtsalt peab veiz rohkem mõtlema.

Postitatud: 25 Apr 2007, 23:59
Postitas tugrik
läbi tagumise avause võib kah mandleid opereerida , aga valus on. 100% rakistest on kah omavalmistatud ( included viis erinevat klapivedrude kokkusurumisteks mõeldut).. .Aga ..kui pole ükski töö jäänud tegematta ,siis müts maha su meelekindluse ees (ega sirjed peale klapirakise midagist ei vajagi :lol: )