Pesin just näpud õlist puhtaks ja tõmbasin arvutisse telefonist ühe kehva pildi mille vahetan kunagi järgmine nädal ilmselt paremate vastu välja:

Selline ta on - lärmav mölakas.
Hetkel on niipalju tehtud, et kollektori-leegitoru üleminek sai uueks tehtud, et heitgaasid jõuaks kapotialt kaugemale ja väljuksid kust kord ja kohus. Kleepse eemaldatud siit sealt, veermiku remondi to-do list kokku löödud ja homme läheb mootor seadistamisele, et kütuse rõhk saaks paika ja mootor nurruks ühlaselt.
Plaanid on lühidalt suvel teha vajalikud keretööd ja seejärel masinat nautida niipalju kui ilm ja rahakott lubab. Vasak tagumine poolraam on läbi, parem seevastu nagu tutikas - muu on kere poolelt enamvähem, aga tahaks silumis saada natuke.
Elektroonika on muidugi omaette ooper - kõik andurid armatuuril panevad segast ja ainukesed tulukesed mis minumeelest normaalselt toimetavad on õlirõhk ja akutuli. Kapotialune on lahtiseid otsi, teibiga jätkatud juhtmeid ja muud pornot triiki täis, aga kuna ma ise midagi eletroonikast ei jaga siis sõidab senikaua sellisena kuni midagi häirima hakkab.
Esituled tuleb ka lahti kiskuda ja ära puhastada - sõidutuledega on nagu tikuvalges kuskil urus pimedal ajal. Kui kellegil on neid xr/rs stangesiseseid suunatulesid kuskil, siis tegelikult oleks mõlemaid vaja, killud väljas.
Üldiselt on tore masin, väänet on kõvasti, suurem asi pöördepill pole, aga omaette väärtus on kogu see kooslus kokku ikkagist.