O: kütusevõtturi

Jäid jupid üle või otsid mingit juppi, anna teada
Foorumi reeglid
Teema tõstmine mitte enne 7 päeva mõõdumist eelmisest postitusest. Alati võib lisada uut hinda või uut infot.
KONTAKT andmed (tel number, meil, msn, skype vms).
Asukoht
Dokumentide ostu müügi kuulutused on keelatud.
Vasta
Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

O: kütusevõtturi

Postitus Postitas TOm » 16 Sept 2012, 21:55

Kõik muu olemas, aga endiselt vaja kütusvõtturit (see jublakas mis käib paagile keerates peale). Mootor on pesueht karbuss ja sinna ei sobi paagisisese pumbaga võtturid.

kontakti saate ps-i kaudu. Asjad võiks olla Harjumaa piires.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: O: võimuta roolilati, e. vedrud(või püstakud), kütusevõt

Postitus Postitas Tanel » 17 Sept 2012, 02:03

Esimesed amordi vedrudega olemas,olemas ka roolilatt.

NB: Seletad ehk ära,kust tuleb mk1 ja mk2-3 sillaosades erinevus.Kuulaks hea meelega..
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: O: võimuta roolilati, e. vedrud(või püstakud), kütusevõt

Postitus Postitas Tarmo » 17 Sept 2012, 07:16

esi amordid ja vedrud olid erinevad, vähemalt mingi aastani

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Re: O: võimuta roolilati, e. vedrud(või püstakud), kütusevõt

Postitus Postitas TOm » 17 Sept 2012, 11:03

MK1 oli niisama täpsustus, et keegi ei pakuks monopritse võtturit. Väljast näeb monopritse sarnane karbussiga. Silladetailide vahe on roolilati nuutides (võimuga vs. võimuta) kuhu roolimehhanism kinnitub.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: O: võimuta roolilati, e. vedrud(või püstakud), kütusevõt

Postitus Postitas Tanel » 17 Sept 2012, 11:30

ainuke erinevus oli amortides ja vedrudes,ning seda xr4 mudelil vs tavalisel.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: O: võimuta roolilati, e. vedrud(või püstakud), kütusevõt

Postitus Postitas Tarmo » 17 Sept 2012, 14:59

ma natuke julgeks kahelda, sest mu varuosa mehel pole elus olnud ühtegi xr4 küll aga muid mk1sid, ning vedrud mis pakkus olid samasugused ühtlase läbimõõduga. ja nii palju kui mäletan oli see seotud pigem aasta arvuga kui mk1ga ehk juba mk1 aeg tulid kasutusele uuema tüübi vedrud amordid. aga kogu selle teksti eest pead tulle ei pane

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: O: võimuta roolilati, e. vedrud(või püstakud), kütusevõt

Postitus Postitas Tanel » 17 Sept 2012, 16:01

Olen Kokku puutunud nii mk1 kerega kui ka xr4´jaga.
Veermikus selliseid erinevusi ei ole,et sinna ei saaks teise aasta osasid lisada.
Sorry,amortidel ei olnud erinevust,lisasin ju mk1 xr4´ja amordid mk3 sedaanile ette. tehase sport ja uhke punane,amordid jäigemad ja vedrud tugevamad ning madaldusega.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Re: O: kütusevõtturi

Postitus Postitas TOm » 19 Sept 2012, 21:34

nii, Taneli käest suurem osa asju käes, aga vaja endiselt kütusevõtturit.
powered by 2.0 Ohc

Vasta