Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Tervis!
Mõtlesin siis ka lõpuks teha teema enda masina kohta. Miskt juuli lõpus, otsustasin tuua maalt isa kunagise rallika ära, milleks ostusus tulipunane Ford Sierra. Tegemist siis 1988 aasta mudeliga, mille jõuallikaks on kaheliitrine ühe nukkvõlliga 74kw mootor. Ega auto väljas just suurem asi väljast ei ole, roostet nagu ikka vanadel autodel. Mootor töötas pea kuu aega järjest ilma probleemideta, aga siis hakkas ilmnema probleeme. Eks, siis sai natukene pandud raha alla sinna. Kõigepealt oli vaja ära teha õlivahetus ja õlifilter uus sebida kuna sees oli pea 10 aastat vana õli. Aga nagu vana autoga ikka ei piisa ainult õlivahetusest. Niisiis väike nimekiri, mis veel ära vahetatud selle aja jooksul: küünlad, juhtmed, pidurivedelik, eesmised klotsid, esituled, jagaja kaas, jagaja rootor, aku, õhufilter, bensiinifilter. Nüüd hiljuti sõites oli kuulda vahepeal imeliku hõõrumist tagasillas paremal pool, tõstin siis auto üles ja tuli välja, et tagumised rattalaagrid ka vajavad vahetust. Praeguseks seisuks on rattalaagrid olemas, aga pole vahetada veel jõudnud. Kerest nii palju, et paar koksu on saanud, taga stange, esimene vasak tiib ja parempoolne tagumine uks, mille mõlk on kõige suurem. Roostet leidub kõige rohkem tagumistel koopaservadel. Eks tasapisi peab nende likvideerimisega ka tegelema, muidu kole sõita. Aga, mis ma siin ikka palju jauran, ega paljud ei viitsigi lugeda ilmselt siiamaani, eks siis panen pilte kah natuke.
Mõtlesin siis ka lõpuks teha teema enda masina kohta. Miskt juuli lõpus, otsustasin tuua maalt isa kunagise rallika ära, milleks ostusus tulipunane Ford Sierra. Tegemist siis 1988 aasta mudeliga, mille jõuallikaks on kaheliitrine ühe nukkvõlliga 74kw mootor. Ega auto väljas just suurem asi väljast ei ole, roostet nagu ikka vanadel autodel. Mootor töötas pea kuu aega järjest ilma probleemideta, aga siis hakkas ilmnema probleeme. Eks, siis sai natukene pandud raha alla sinna. Kõigepealt oli vaja ära teha õlivahetus ja õlifilter uus sebida kuna sees oli pea 10 aastat vana õli. Aga nagu vana autoga ikka ei piisa ainult õlivahetusest. Niisiis väike nimekiri, mis veel ära vahetatud selle aja jooksul: küünlad, juhtmed, pidurivedelik, eesmised klotsid, esituled, jagaja kaas, jagaja rootor, aku, õhufilter, bensiinifilter. Nüüd hiljuti sõites oli kuulda vahepeal imeliku hõõrumist tagasillas paremal pool, tõstin siis auto üles ja tuli välja, et tagumised rattalaagrid ka vajavad vahetust. Praeguseks seisuks on rattalaagrid olemas, aga pole vahetada veel jõudnud. Kerest nii palju, et paar koksu on saanud, taga stange, esimene vasak tiib ja parempoolne tagumine uks, mille mõlk on kõige suurem. Roostet leidub kõige rohkem tagumistel koopaservadel. Eks tasapisi peab nende likvideerimisega ka tegelema, muidu kole sõita. Aga, mis ma siin ikka palju jauran, ega paljud ei viitsigi lugeda ilmselt siiamaani, eks siis panen pilte kah natuke.
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Sai siis eile ühe hea sõbra abiga vahetatud ära rattalaagrid taga. Eelmine laager paremal pool oli nii sodi omadega, et kui maha sai, siis pudenes kõik laiali. Peale vahetamist hakkas järgmine jamamine. Kui pidur oli paika pandud, avastasime, et pidur peale jäänud. Sõita väga ei kannatanud, läks kohe tuliseks ja järsemate pidurdamisega uuesti lahti ka ei löönud pidurit. Praeguse seisuga pidurivedelik välja jooksnud üle öö. Ei tea kas pidurisilinder katki?
Siin siis näha paremini seda uksel olevat mõlki, päris kole ikka teine
Siin siis näha paremini seda uksel olevat mõlki, päris kole ikka teine
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Üle pika aja sai tegeletud oma talvemasinaga natukene. Pidurid korda tehtud, talvekad alla keeratud juba mõni aeg tagasi. Kuskil oktoobri lõpus tekkis õlileke, mis oli põhjustatud klapi kambrikaanetihendist. Sai ka see ära vahetatud. Praegult ainukene häiriv asi on see, et tühikäigul ei taha pöördeid hoida paigal vaid kõigub koguaeg, aga välja ei sure.
Pildimaterjali pole väga mõtet panna praegult, kuna suksu pole välimuselt muutunud selle paari kuuga.
Hetkel auto seisab enamus ajast ning ootab jäärada.
Pildimaterjali pole väga mõtet panna praegult, kuna suksu pole välimuselt muutunud selle paari kuuga.
Hetkel auto seisab enamus ajast ning ootab jäärada.
- Ken Pallav
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Ilus näeb välja küll, mulle meeldib... aga see mõlk häirib uksel. On sellega plaanis midagi ette ka võtta?
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Tore lugeda, et meeldib. Mõlgiga peaks tegelt ette võtma miskit küll. Mõtlesin lasta eemaldada mõlgi ekspertidel kuid seni pole jõudnud uurida, mis hinnaga ära tehtaks. Välja taguda ei ole ka mõtet, kuna uksel on topelt plekk ei pääse ligi ja pealegi jääks kole. Kui on mõnda head soovitust, siis loeks meeleldi.
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
fredil95 kirjutas:Tore lugeda, et meeldib. Mõlgiga peaks tegelt ette võtma miskit küll. Mõtlesin lasta eemaldada mõlgi ekspertidel kuid seni pole jõudnud uurida, mis hinnaga ära tehtaks. Välja taguda ei ole ka mõtet, kuna uksel on topelt plekk ei pääse ligi ja pealegi jääks kole. Kui on mõnda head soovitust, siis loeks meeleldi.
Lihtsaim oleks uus uks panna.Sama värvi ilmselt ei leia muidugi,kui just värvima ei viitsi hakata.
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Seal ei tohiks topelt plekki olla, ukse ääred on valtsidud(kui seda topelt plekki all mõtlesid) sealt mingi heebliga vajadusel, soovitan mitte otse haamriga peale lüüa pane näiteks puit alla või kasuta kummihaamrit. Pöörde kõikumine on eeldavasti tühikäigumootorist
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Võta polster ja välimine ukselink maha, topi ukse sisse mõlgi kohale lauajupp, mille on eelnevalt sobilikku pikkusesse-laiusesse lõiganud ja ukse vastu toetava pinna võimalikult ukse sisekülje kujuliseks hööveldanud-lihvinud. Ukselingi august torka sisse liugvasara konksuots, mille sätid lauajupi taha. Selle liugvasaraga peksad mõlgi välja. Nii peaks üsna ühtlaselt tulema, kuna lauajupp toetab seestpoolt kogu sissemuljutud kohta.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Lase see mõlk , mõlgi eemaldajatel üle vaadata , ei ole kohe mõtet ise haamriga siluma hakata ,kui mõlgil pole ääred väga teravad ,siis tõmmatakse see väljast poolt suures osas sirgeks ja arvan ,et varrastega saadakse ka seest poolt piisavalt ligi.Jääks ära igasugune lihvimine ,pahteldamine värvimine jne.
Re: Ford Sierra 2.0 LX - fredil95
Sai masin siis esimest korda lumele lastud minu poolt. Hetkel muud probleemi pole kui ikka see tühikäigu pöörded, ei tea kas õhuleke või tühikäigumootor. Peaks millalgi sellega midagi ette võtma, pole küll väga hull kõikumine ja välja ei sure, aga häirib kõrvu ikkagi, kui seisan valgusfoori taga ja täpsustuseks, siis et just soojast peast hakkab tegema seda, külmalt ei tee.
Kui tahad suuremalt näha siis klõpsa ikka pildil.
Kui tahad suuremalt näha siis klõpsa ikka pildil.