Projekt "Suveks saledaks" algas
Eelmine nädalavahetus kisuti autost kogu sisu välja, eesmärgiga leida roostet. Mõned rooste kohad ikka on, ühes kohas ka läbiv auk (juhi vasak tagumine istmekinnitus) aga ei midagi hullu.
Salongi ventika ümbrus on täis teokarpe.
Nädala keskel tuli ära ka karpa remondikomplekt.
Huvitav, kas see esmaabi karp on auto sünniajast saadik?
Täna sain ka lõpuks ise käed autole külge lüüa ning kogu pigimati lahti nokkida. Sealt alt enam õnneks roostet ei tulnud.
Kui asi plaanipäraselt läheb siis kahe nädala jooksul saab auto juba keevitusse viia.
Vahetusse lähevad:
Karbid
Tagumised tiivakaared
Esimesed tiivad
Ning nüüd küsimuste juurde..
Kuidas kõige paremini esimesi tiibu lahti saaks? Kas kellelgi on korralike tiibu või kannatab B osasi kasutada?
Kust uusi küljeliiste tellida saab?(eeldatavalt need laiemad mk3 omad?)
Karpa ja sisselaske kolde vaheline tihend oli ca 10mm paksune, aga see mis remontkomplektiga kaasa tuli oli 1-2mm paksune. Kas see ajab asja ära või peab selle paksema otsima?
Kust leida karpa reguleerimise juhist?
Brigitt