Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
-
- kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23
Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Pole enne siia oma Sierradest teemasid teinud, aga nüüd üks selline käsil mis ehk väärib ära märkimist. Panen siis kohe väheke pikemalt ajaloost. Pildid on allpool.
Nagu kõigi eestlaste isadel, oli ka minu isal olnud kunagi Sierra ja jätnud mulle poisikesena mulje, ning ka ühed ägedad veljed garaaži. Esimene auto mis ma päris oma raha eest ostsin oli Sierra kupee 1.8. Selle autoga sai sõidetud Saksamaale ja Inglismaale, kus ma õppisin, ja Inglismaal ka maha müüdud mingile kohalikule, kuna tagasi sõita enam ei täind. Aga süda jäi valutama.
Nüüd sel talvel sain hea pakkumise samuti 1,8 kupeele, võtsin ära ja hakkasin uurima kuidas suuremat mootorit peale saada. Moosisin pikalt madisRSi, et ta oma müügis oleva rajapilli pealt 100kw Scorpa dohci mu kupeele vahele paneks (viewtopic.php?f=12&t=10475), omal mul käed selleks piisavalt kuldsed pole. Lõpuks sai tema auto kõige täiega ära ostetud, ja kuna masin igatpidi korralik ja kere paremas seisus kui kupeel, sai hoopis kupee maha müüdud.
Autol on siis vahel Scorpa 2.0 dohc 100kw ja all ka LSD. Sõiduelamus täpselt minu maitse järgi, hakkasin kohe talve ootama. Tehnilise poole pealt väga nuriseda midagi ei ole, kütusetorud kippusid lekkima, neid sai siit-sealt välja vahetatud, ja alla sai pandud ka paagisisese pumbaga bensupaak, ostes oli kanister pagasnikus. Suuri komplimente ei saa teha ka alla aretatud custom väljalaskele, mis neljast kohast keevitustest lekkis – sai leegitorust alates vähe uuema vastu vahetatud.
Võib öelda et auto oli ostes korralik sleeper, aga see pole päris minu maitse, niisiis asusin välimust timmima. Foorumist sain pea tutikad Lesjöfors vedrud 40mm madaldusega, need läksid alla. Ette valged suunad, taha tooniga tuled. Esistange vaatasin mk1 oma millele aretasin külge mahajäetud sõjaväebaasist juhuslikult leitud Renaulti stangelisa. Sebitud sai ka küljelaiendid. Kaua otsisin tagaluugi spoilerit – sõber müüs kevadel maha oma Sierra millel oli ilus spoiler, võrdväärset kuskilt ei leidnud, lõpuks ilmus sõbra auto uuesti müüki ja selle pealt ärisin selle sama spoileri ka endale ära. Esi- ja tagastange, küljelaiendid ja spoiler said värvitud kerevärvi (enamvähem, värv on õige aga plastik ei läigi nii nagu kere). Esituledele kleepisin toonkile peale, kleepimistöö kvaliteet sai esimese klassi käsitöötunni hinde 3- tasemel. Loomulikult ka uued veljed alla, viie kodara ja väikese randiga 15“.
Mis edasi – põhiliselt ootan ja loodan et see talv Männikul korralik jää peale tuleb. Juhiuks on üsna roostene, ideaalis võiks seda suvel veel veidi arstida. Üks esiamort on õhtal, see tuleks uus vaadata. Just täna vajus piduripedaal põhja, peab piduritorud üle käima. Kui saaks kuskilt umbes 1,5cm paksused flantsid, siis tooks hea meelega tagumised rattad veidi väljapoole. Sisu on autol ka naljakas – armatuur on tumesinine, istmed pruunid, uksepolstrid kompott hele- ja tumesinisest erinevate mustritega – aga mind see eriti ei häiri. Kui peaks keegi pakkuma fantastilise hinnaga Recarosid vms siis võib mõelda selle peale.
Esimene kupee, isa vanade velgedega
Talvel ostetud kupee, veljed lisaks ostetud
Sedaan ostmise hetkel
Sedaan täna
Nagu kõigi eestlaste isadel, oli ka minu isal olnud kunagi Sierra ja jätnud mulle poisikesena mulje, ning ka ühed ägedad veljed garaaži. Esimene auto mis ma päris oma raha eest ostsin oli Sierra kupee 1.8. Selle autoga sai sõidetud Saksamaale ja Inglismaale, kus ma õppisin, ja Inglismaal ka maha müüdud mingile kohalikule, kuna tagasi sõita enam ei täind. Aga süda jäi valutama.
Nüüd sel talvel sain hea pakkumise samuti 1,8 kupeele, võtsin ära ja hakkasin uurima kuidas suuremat mootorit peale saada. Moosisin pikalt madisRSi, et ta oma müügis oleva rajapilli pealt 100kw Scorpa dohci mu kupeele vahele paneks (viewtopic.php?f=12&t=10475), omal mul käed selleks piisavalt kuldsed pole. Lõpuks sai tema auto kõige täiega ära ostetud, ja kuna masin igatpidi korralik ja kere paremas seisus kui kupeel, sai hoopis kupee maha müüdud.
Autol on siis vahel Scorpa 2.0 dohc 100kw ja all ka LSD. Sõiduelamus täpselt minu maitse järgi, hakkasin kohe talve ootama. Tehnilise poole pealt väga nuriseda midagi ei ole, kütusetorud kippusid lekkima, neid sai siit-sealt välja vahetatud, ja alla sai pandud ka paagisisese pumbaga bensupaak, ostes oli kanister pagasnikus. Suuri komplimente ei saa teha ka alla aretatud custom väljalaskele, mis neljast kohast keevitustest lekkis – sai leegitorust alates vähe uuema vastu vahetatud.
Võib öelda et auto oli ostes korralik sleeper, aga see pole päris minu maitse, niisiis asusin välimust timmima. Foorumist sain pea tutikad Lesjöfors vedrud 40mm madaldusega, need läksid alla. Ette valged suunad, taha tooniga tuled. Esistange vaatasin mk1 oma millele aretasin külge mahajäetud sõjaväebaasist juhuslikult leitud Renaulti stangelisa. Sebitud sai ka küljelaiendid. Kaua otsisin tagaluugi spoilerit – sõber müüs kevadel maha oma Sierra millel oli ilus spoiler, võrdväärset kuskilt ei leidnud, lõpuks ilmus sõbra auto uuesti müüki ja selle pealt ärisin selle sama spoileri ka endale ära. Esi- ja tagastange, küljelaiendid ja spoiler said värvitud kerevärvi (enamvähem, värv on õige aga plastik ei läigi nii nagu kere). Esituledele kleepisin toonkile peale, kleepimistöö kvaliteet sai esimese klassi käsitöötunni hinde 3- tasemel. Loomulikult ka uued veljed alla, viie kodara ja väikese randiga 15“.
Mis edasi – põhiliselt ootan ja loodan et see talv Männikul korralik jää peale tuleb. Juhiuks on üsna roostene, ideaalis võiks seda suvel veel veidi arstida. Üks esiamort on õhtal, see tuleks uus vaadata. Just täna vajus piduripedaal põhja, peab piduritorud üle käima. Kui saaks kuskilt umbes 1,5cm paksused flantsid, siis tooks hea meelega tagumised rattad veidi väljapoole. Sisu on autol ka naljakas – armatuur on tumesinine, istmed pruunid, uksepolstrid kompott hele- ja tumesinisest erinevate mustritega – aga mind see eriti ei häiri. Kui peaks keegi pakkuma fantastilise hinnaga Recarosid vms siis võib mõelda selle peale.
Esimene kupee, isa vanade velgedega
Talvel ostetud kupee, veljed lisaks ostetud
Sedaan ostmise hetkel
Sedaan täna
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Neljas kere selle mootori jaoks, sõitis scorpa kaalule ja enne veel kahe sierra pealt läbi käinud.
Mootor oli muidu täitsa okei, vahetasime enne müüki veel keti, pinguti ja tihendeid.
Mootor oli muidu täitsa okei, vahetasime enne müüki veel keti, pinguti ja tihendeid.
-
- kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Usu või ära usu aga ma ostsin vahepeal teise Sierra sedaani veel juurde, millel sama mootor vahel.
-
- kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Veidi vahepeal toimunud arengutest. Teine sama mootoriga Sierra, mille vahepeal soetasin, sai maha müüdud. Enda omal sai piduri peasilinder välja vahetatud, pidurid on nüüd tiptop. Sebisin autosse Recarod (pilt allpool), juhi oma kulunud nagu nad kipuvad ikka olema, aga külgtugi on väga mõnus istmetel. Lisaks sai tagaratastele 6mm flantsid vahele (tänud FLAMEWARile) tänu millele on tagarattad sutike vähem koopas sees.
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Nuh, kas silikoon ja Mondeo rõngastihend elasid jääraja üle?
Sierra Is
-
- kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Plokikaanetihendi vahetuse projekti võib nüüd, ligi kaks kuud hiljem, õnnestunuks lugeda. Tegu siis selle teemaga: viewtopic.php?f=2&t=13410
Kokku ladudes selgus et sisselaske kollektori vaheplaadil on jahutusvedeliku kanali rõngastihend puudu, ajapuuduse tõttu sai see aretatud Jaanil leidunud kummitihendist ja silikoonist. Nädalavahetuse pidas see vastu, aga eile õhtuks lekkis juba märgatavalt, nii et nüüd muretsen ikka korraliku tihendi sinna. Igatahes plokikaanetihend peab, heitgaasid enam paisupaagi põhjast üles ei mullita nagu nad seda enne tegid.
Polnud enne piikidega sõitnud, ja see on ikka täitsa ulme mis pidamine nendega on. Väga väga vinge.
Kokku ladudes selgus et sisselaske kollektori vaheplaadil on jahutusvedeliku kanali rõngastihend puudu, ajapuuduse tõttu sai see aretatud Jaanil leidunud kummitihendist ja silikoonist. Nädalavahetuse pidas see vastu, aga eile õhtuks lekkis juba märgatavalt, nii et nüüd muretsen ikka korraliku tihendi sinna. Igatahes plokikaanetihend peab, heitgaasid enam paisupaagi põhjast üles ei mullita nagu nad seda enne tegid.
Polnud enne piikidega sõitnud, ja see on ikka täitsa ulme mis pidamine nendega on. Väga väga vinge.
-
- kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Vasalemmas oli seal karjäärijärve vms peal rada, laupäeval käisime seal ja pühapäeval käisime Männikul, aga seal oli päris vesine juba pilt.
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Heh piikidega jääb kone juba lahjaks. Kurvist välja kiirendades tahaks umbes 50kw juurde ilmselt
Kunagi Mihkli Sierraga sai ka käidud piikidega hullamas siis jah kael väsis ära, sest G-jõud olid palju suurmad kui asfaldil.
Kunagi Mihkli Sierraga sai ka käidud piikidega hullamas siis jah kael väsis ära, sest G-jõud olid palju suurmad kui asfaldil.
Sierra Is
-
- kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23
Re: Ford Sierra 1988 sedaan 100kw cobravello
Tõsi ta on, aeglastes kurvides saab rõõmsalt põiki lasta aga sedagi teise käiguga ja gaas põhjas, kusjuures adrenaliini lisab see et kiirus on silma järgi kaks korda suurem kui harjunud oled selles kurvis sõitma, aga kolmanda käigu kurvides läheb nigu rööpaid mööda täpselt sinna kuhu rooli keerad, lappama ajamiseks tuleb kõvasti vaeva näha.