Sierra 2.9 12V 92a Faric

Kasutajate pikendused
Vasta
OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas OnkelMats » 05 Mär 2018, 09:28

Maanteesõit tõotab tulla põnev diisli kastiga :)

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas MrBungle » 05 Mär 2018, 12:54

Diisli kast on täiesti tavaline mod. Käigu vahed sobivad "sportlikuks" sõiduks paremini ja maantee sõidul on 5. Ikka samas kohas. Seest olid neil vist ka pisut tugevamad jupid kui väiksematel v6 kastidel.

TUUR
kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 03 Apr 2016, 15:30

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas TUUR » 05 Mär 2018, 13:02

http://www.classicfordmag.co.uk/wp-cont ... -guide.pdf
Selle kohaselt on Type9 kastil diisel mootori puhul lihtsalt käikude "vahed" suuremad, aga viimane käik enamvähem sama ülekandega, seega, kui diffrit ei vaheta, siis maanteel jäävad pöörded samaks. MT75-l oli diislikastil see eelis, et viimne käik pidanukjs olema 0.75 ülekandega.

Aga enam ei mäletagi, et mis käigukasti juhtmestiku seal nii palju oli? Lõika ots maha ja pane tagurpidikäigu lülitile õiged juhtmed külge ja muud nagu ei tohiks vaja minna :)

Ja see on ka väga huvitav, et ei käivitu enam. Kütuserõhk on olemas?

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 05 Mär 2018, 13:49

Kastile on vaja jah ainult tagurpidikäigu lülitile juhet, saaks ka ise aretada kui välja raalida milliste klemmide alla nad kapotiall lähevad, õnneks näidiseks üks olemas-tuleb seda teed minna.
Mootori toimimisega nüüd ei teagi milles mäda on, ei ole jõudnud probleemi süveneda. Lähipäevil vaatab kuis aega on, äkki jõuab tegeleda

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 25 Mär 2018, 23:42

Eile siis läks käima imekombel ja väga vaevaliselt käis, sai garaaži ära sõidetud ja nokitsetud natuke aega, ei ole väga aega olnud tegelemiseks ja vahepeal tervis ka ei lubanud.

Murdunud tikkpoldi sain kollektorist kätte, õnneks vedas niipalju, et sai altpoolt keevitusega läheneda, kolle mahavõtmine oleks ilmselt omaette ooper olnud, tagurpidikäigu lülitile vedasin juhtme üles ära, vaja nüüd ainult otsida mis klemmide alla minema peavad ja starteri tõmbereleele sai ka juhe korralikult ära veetud.
Aga no kõige olulisem oleks see mootor käima saada, muu on selle kõrval köha tegelt, ei saa tõesti aru, milles see mäda on, esimene käivitus oli justkui nagu siidi ja nüüd ei tee ta mitte midagi, garaažis hiljem uuesti proovides isegi eetri pealt ei lubanud mitte. Ilmselt peaks küünlad korralikult ära kuivatama ja kolvipealsed bensust puhtaks õhuga laskma siis ehk läheks käima aga kasutegur on suht väike kui ta bentsu niipalju peale surub, et tagant on must lont väljas kui gaas põhja vajutada (vähemalt siis kui ta veel käis, oli nii). Bents kütuselatini jõuab igastahes vägeva survega ja säde on ka korralik olemas. Jagaja sai manuaali järgi paika pandud, mis need muud asjad tal seda käima minekut veel takistada saavad? Ei ole ju päris siks ka, kus pidi alati radika peal kuivad küünlad võtta olema. :/

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas MrBungle » 26 Mär 2018, 00:15

Kütuse tagasivool ei või olla kusagile munepidi vahele jäänud?

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 26 Mär 2018, 12:30

Küttetagasi vool ei mõjuta küll täis jooksmist, isegi kinni pandud tagasivooluga töötab normaalselt.
Kas asi käib EEC IV pealt?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 26 Mär 2018, 14:06

Ei ole kontrollind tagasivoolu, aga pilgu võib peale ikka visata.
Eec-iv muidu jap.

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas MrBungle » 26 Mär 2018, 15:40

009-FMC kirjutas:
26 Mär 2018, 12:30
Küttetagasi vool ei mõjuta küll täis jooksmist, isegi kinni pandud tagasivooluga töötab normaalselt.
Kas asi käib EEC IV pealt?
Juhul kui kütusepump ikka täiesti surnud pole saab tühikäigul tagant kena musta londi kätte kui tagasivool umbe läheb

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 26 Mär 2018, 16:03

Võibolla lööb tahma välja kül aga edasi peaks liikuma jõulisemalt(enda pillil oli nii vänemalt)
Mis aju kood on?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 26 Mär 2018, 17:22

Pilt

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 26 Mär 2018, 18:33

se aju kood annab mulle ainult GRANADA/SCORPIO 8/89 - 2/91 2.9 2,4 ei tea kas aut. või man. su teemat lugedes tundub et oli aut. masinalt se tehnika
aga sul neid mootoreid ju mitu juba koos, ega sul andureid ega muid el, vidinaid mootori küljes vahetusse läinud?? kõikide ajudega ei käi kõik kokku, kaasa arvatud pihustid, bre brf brc brd neil on pihustitel kah vahe vastavalt ajule on koodid erinevad.
ja muidugi on ka vahe kas man kast või aut kast, seal kah softis mingi erinevus.
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Jaanus » 26 Mär 2018, 19:13

MrBungle kirjutas:
26 Mär 2018, 15:40
009-FMC kirjutas:
26 Mär 2018, 12:30
Küttetagasi vool ei mõjuta küll täis jooksmist, isegi kinni pandud tagasivooluga töötab normaalselt.
Kas asi käib EEC IV pealt?
Juhul kui kütusepump ikka täiesti surnud pole saab tühikäigul tagant kena musta londi kätte kui tagasivool umbe läheb
kui kütuse tagasivool tuimalt kinni panna, lendab regulaator ribadeks ja kütus kollesse. küsi kuidas ma tean seda :mrgreen:
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 26 Mär 2018, 19:35

009-FMC kirjutas:
26 Mär 2018, 18:33
se aju kood annab mulle ainult GRANADA/SCORPIO 8/89 - 2/91 2.9 2,4 ei tea kas aut. või man. su teemat lugedes tundub et oli aut. masinalt se tehnika
aga sul neid mootoreid ju mitu juba koos, ega sul andureid ega muid el, vidinaid mootori küljes vahetusse läinud?? kõikide ajudega ei käi kõik kokku, kaasa arvatud pihustid, bre brf brc brd neil on pihustitel kah vahe vastavalt ajule on koodid erinevad.
ja muidugi on ka vahe kas man kast või aut kast, seal kah softis mingi erinevus.
Algul oli automaat kasti otsas see kola jah, aga kuna algne mootor(BRE koodiga) oli katki, seega too käiku ei läinud ja pakuti BRD koodiga mootorit. Kahest sai 1 kokku tehtud ehk siis hetkel on--
Mootori plokk BRD (k.a kogu ploki sisu)
Plokikaaned BRE
Sisselase BRE
Pihustid BRE
Aju BRE
Hapnikuandureid, temp andurit jm mootori tööd reguleerivaid andureid olen proovind ka vahetada

Kütuselatt ja pihustid näisid ainsa erinevusena nende kahe mootori vahel, aga kuna praegused on kooskõlas ajuga siis peaks ju kõik justkui õige olema?

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas MrBungle » 26 Mär 2018, 21:05

Pihustite läbilaskevõime on kõikidel 12v 2,9tel samasse auku nagunii. Töötab isegi 24v pihustitega kuigi need on tsipa suuremad.
Jaanus kirjutas:
26 Mär 2018, 19:13

kui kütuse tagasivool tuimalt kinni panna, lendab regulaator ribadeks ja kütus kollesse. küsi kuidas ma tean seda :mrgreen:
Sul ilmselt pump paremas korras ja regu oli mineku peal :D

Vasta