Sierra 2.9 12V 92a Faric
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
ma ei kavatse siin teemat solkida ega vaielda üritan rida ajada enda masinapeal olnud vigadest mis siis tunduvad samad olema, võis olla -tsenseeritud- küttepump aga pimeda tagasivooluga pill sõitis ja väga edukalt, liikus ka korras tagasivooluga,
ma seedin natsa seda, kohe ei oska midagi muud pakkuda milles viga võiks olla :/ ise olen selle paadiankruga maid jaganud 10aastat juba, siiani on tema alla jäänud a mina sõia saanud
proovi süütega niipalju mängida et se töötaks enamvähem ja loe veakoodid ära, se peaks andma adekvaatse tulemuse, tea asi peab töötama
muidugi kui aut kasti aju siis tuleb ära petta ka P/N switsh vastasel juhul kaotad võimsust,
ma seedin natsa seda, kohe ei oska midagi muud pakkuda milles viga võiks olla :/ ise olen selle paadiankruga maid jaganud 10aastat juba, siiani on tema alla jäänud a mina sõia saanud
proovi süütega niipalju mängida et se töötaks enamvähem ja loe veakoodid ära, se peaks andma adekvaatse tulemuse, tea asi peab töötama
muidugi kui aut kasti aju siis tuleb ära petta ka P/N switsh vastasel juhul kaotad võimsust,
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Autoga tegelema satun jälle siis proovin selle variandi ka ära, et mootori juhtmete pistikud lahti ja ühendan tagasi selle 1 ainsa juhtme, mis esimesel käivitusel ühendatud oli ja bensupump otse järgi, äkki on lihtsalt mingi kehva ühenduse viga(nagunii ei ole, oleks liiga lihtne eksole)
Kunagi üks dohlakas sai ka tehtud atm-> manu ja ei "petnud" ajus midagi ära, ei täheldanud nagu mingit võimsuse kadu, aga see selleks hetkel- tegeleb sellega siis kui mootor käib
Kunagi üks dohlakas sai ka tehtud atm-> manu ja ei "petnud" ajus midagi ära, ei täheldanud nagu mingit võimsuse kadu, aga see selleks hetkel- tegeleb sellega siis kui mootor käib
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Ära alahinda 30 aasta vanuseid pistikuid, jällegi kordades selle otsa astunud
Ma ei jõudnud enda masinat käivitada ka, andsin pumpa mõned korrad ja regulaator andis saba
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Pärast mitmeid kordi küünalde gaasipitsiga kuivatamist ja jagaja "reguleerimist" süttis viimaks kolvil tuli ja käis ta peaaegu nagu auto moodi, kuid sellega seoses on mõned agad:
tühikäik puudulik
jõuetu (sai tehtud väike prooviring)
"lööb tagasi" sisselaskesse vms
surve jahutussärgis (lõdvikud jäigad)
tühikäik puudulik
jõuetu (sai tehtud väike prooviring)
"lööb tagasi" sisselaskesse vms
surve jahutussärgis (lõdvikud jäigad)
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Vaata pihustid üle. Soovitav oleks teha nn pudeli test. Latt maha kõik pihustid pudelisse ja siis vaadata kas pihustab ilusti.
Kas kõik on õhukindel st lisaõhku ei saa? Need tühikäigu mootorid ka teinekord vigased kui on proovi teist. Pinto puhul ka kindel järjekord kuidas see värk paika panna (ala pistik ära mootor soojaks siis külge tagasi jne) V6 pole kursis.
Nukkvõll oli ok? Neil vist kulusid ka need ära mingi hetk.
Süüde paigas?
Kas kõik on õhukindel st lisaõhku ei saa? Need tühikäigu mootorid ka teinekord vigased kui on proovi teist. Pinto puhul ka kindel järjekord kuidas see värk paika panna (ala pistik ära mootor soojaks siis külge tagasi jne) V6 pole kursis.
Nukkvõll oli ok? Neil vist kulusid ka need ära mingi hetk.
Süüde paigas?
sierra mk I 5d
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Nii tänane 2. update
Regullisin törts veel süüdet ja asi läks vähe paremaks, hetkel hoiab tühikäiku, aga 100% ühtlaselt ei käi veel. Tegin uue proovitiiru ka, minek paranes ka tunduvalt ikka.
AGA kaaned tuled nagunii maha võtta ja uuesti tegemisse saata, siis saangi selle raames need pihustid ka üle vaadata. Lisaõhu kohapealt niipalju, et breiki sisselaske peale/kõrvale lastes pöördesse ei kakkund end. Kuid pealmised sisselasketihendid jäid vanad, sest tol hetkel polnud uusi võtta aga nüüdseks olemas ja järgmine kord panen uued.
Rootor ja jagajakaas ka veel vanad, aga kindlasti lähevad uued.
Regullisin törts veel süüdet ja asi läks vähe paremaks, hetkel hoiab tühikäiku, aga 100% ühtlaselt ei käi veel. Tegin uue proovitiiru ka, minek paranes ka tunduvalt ikka.
AGA kaaned tuled nagunii maha võtta ja uuesti tegemisse saata, siis saangi selle raames need pihustid ka üle vaadata. Lisaõhu kohapealt niipalju, et breiki sisselaske peale/kõrvale lastes pöördesse ei kakkund end. Kuid pealmised sisselasketihendid jäid vanad, sest tol hetkel polnud uusi võtta aga nüüdseks olemas ja järgmine kord panen uued.
Rootor ja jagajakaas ka veel vanad, aga kindlasti lähevad uued.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Lambdad on kolmejuhtmelised?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
muidu on küll jah, aga juhipoolne sai dochi oma vastu vahetatud kuna multimeetriga mõõtmise tulemusel vana ei töötanud
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Enamvähem käib nüüd, tundub, et pöördes uputab üle natuke, aga esmalt prooviks jahutussüsteemi korda saada, siis saab korralikult pöördes hoida ja "piinata" teda, pole ammu korralikult kuumaks käinud. Sai rootor ja kaas ka ära tellitud ning tihendikraami teist korda, homme annan teised kaaned tegemisse. Igav ei hakka niipea, aga kevad aina läheneb ja sõita tahaks juba väga
A veel üks asi, et kui tuled peale panna, siis hakkab see andur kellaploki taga üürgama, nagu uksed oleks lahti, peab olema kuskilt mootori juhtmestikuga seotud - kellelgi on aimu midagi sellest?
A veel üks asi, et kui tuled peale panna, siis hakkab see andur kellaploki taga üürgama, nagu uksed oleks lahti, peab olema kuskilt mootori juhtmestikuga seotud - kellelgi on aimu midagi sellest?
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Veider et surve sees, ma pole kunagi neid malm kaasi lihvinud, pinnad puhtaks ja kokku. kui seal põlemiskambris mahlad segamini käivad ei käi mootot kah korralikult. Vaata ikka silindri seinad üle, äkki mõrad sees ja kaaned kah. Äkki on ilma jahutuseta sõidetud ja mõrad sisse söönud. Või hoopis külma saanud. Ned malmkaaned ei tohiks kül kõveraks minna
Summer valesti ühendatud, tuled peal peaks prääksuma avatud juhiuksega. Mootori juhtmestikuga se seotud kül ei tohiks olla.
Nii muuseas mainin kah et mul vedelemas kah kaks molekulideks cologne 2.9 pluss kolmas jooks kaasi ja neljas molekulideks 2.4 cologne, kolvid läksid siksi plokki ainult
Summer valesti ühendatud, tuled peal peaks prääksuma avatud juhiuksega. Mootori juhtmestikuga se seotud kül ei tohiks olla.
Nii muuseas mainin kah et mul vedelemas kah kaks molekulideks cologne 2.9 pluss kolmas jooks kaasi ja neljas molekulideks 2.4 cologne, kolvid läksid siksi plokki ainult
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Need kaaned mis praegu peal võivad olla lõhki külmunud, kuna kui auto toodud sai, oli radikas lõhki aga samas survet sees ei olnud kui radika ära vahetasin ja ringi paarutasin veits. Samuti samad kaani oli juba kellegi poolt varem lihvitud ja tihend nende all oli juba uus, aga nüüd teised kaaned mis lihvi andsin, olid veel originaaltihendiga koos.
Summer töötas õigesti kui -dohc- peal oli veel aga peale moto vahetust üürgab isegi siis kui uksed kinni. Vaatan need uksenupud üle, äkki nende mäda hoopis
Aga tore, et neid mootoreid nüüd välja ilmub igaltpoolt, miskit vaja siis eks võtan ühendust:)
Summer töötas õigesti kui -dohc- peal oli veel aga peale moto vahetust üürgab isegi siis kui uksed kinni. Vaatan need uksenupud üle, äkki nende mäda hoopis
Aga tore, et neid mootoreid nüüd välja ilmub igaltpoolt, miskit vaja siis eks võtan ühendust:)
Viimati muutis Faric, 30 Mär 2018, 17:16, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Mootorijuhtmestik olekski liiga kahtlane olnud, et seda süüdistada 'summeri' rikkes. Kaua ei pidanudki otsima, kui avastasin, et rotid on oma osa tahtnud saada kundepool jalgade juures paarist juhtmest. Seismine ei mõju autole hästi!!
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Majandasin juhtmetega täna, salongis siis oli 3 karva pooleks näritud ja ühel isolatsioon maha järatud, lappisin need ära ja sai selle tulede "summeri" jamale lahenduse. Mootori juhtmestik sai ka koomale tõmmatud ja aju kolis koos paraja kimbu juhtmetega kapotialt salongi ära.
Sai tehtud selline vahetükk siis kere ja mootori juhtmestiku vahele, selleks, et säilitada originaalpistikud
Aku kõrval oli sobiv auk olemas, kust selle kimbu salongi sai sokutada, 8pin-ine pistik mahtus millimeetri täpsusega august läbi. Muidugi pidin võimendi kaabli kõigepealt tagasi sikutama, sest pistik tõesti mahtus sealt vaevu läbi Kere poolel jäi ~7 vaba juhet ja mootori poolel 6 vaba juhet. Sai ka välja otsitud, mis mootori poolel üle jäi, tõenäoliselt neid mootori tööks vaja ei ole??
-vehicle speed sensor
-park/neutral position switch
-kickdown control
-A/C
-trip computer
-brake pedal position switch
Samuti sai tehtud massijuhtmete jaoks terminal aku kõrvale, sierral on ju kõik juhtmed ühe klemmi alla topitud ja jube nõme on majandada seal, kui akut vaja maha võtta vms. Plussi jaoks plaanin sarnase asja teha, seal on veel rohkem juhtmeid ühe klemmi all. Kipuvad ära ka murduma, kui seal liiga palju liigutada neid Mõte käis ka läbi, et aku pagassi viia, aga seda peab kaaluma, kas on mõttekas ja kas seal on sobivat kohta, kus ta segama ei jääks pagasniku kasutamist. Iseenesest korralik kaabel on olemas, et tagant ette tuua
Ja sai ka muid asju koomale pandud, hetkel veel veits läbune on kapotiall, aga kui nüüd ta sõitma ära saab normaalselt, teeb selle mootoriruumi ka viisakaks.
To do list, et sierraga kevadele vastu saaks minna:
-plokikaaned vahetada ja kontrollida, kas seejärel saab jahutussüsteem korda.
-pihustite pihustamine üle kontrollida
-vahetamata jäänud tihendid uued panna
-juhtmestik komplekteerida/lõpetada
-roolivõimendi survetoru
-jahutusradiaator vahetada
-soojaklapp, kas otse panna või scorpa pealt süsteem ringi tõsta
-salong komplekteerida
-salong koristada
-suverattad alla
Sai tehtud selline vahetükk siis kere ja mootori juhtmestiku vahele, selleks, et säilitada originaalpistikud
Aku kõrval oli sobiv auk olemas, kust selle kimbu salongi sai sokutada, 8pin-ine pistik mahtus millimeetri täpsusega august läbi. Muidugi pidin võimendi kaabli kõigepealt tagasi sikutama, sest pistik tõesti mahtus sealt vaevu läbi Kere poolel jäi ~7 vaba juhet ja mootori poolel 6 vaba juhet. Sai ka välja otsitud, mis mootori poolel üle jäi, tõenäoliselt neid mootori tööks vaja ei ole??
-vehicle speed sensor
-park/neutral position switch
-kickdown control
-A/C
-trip computer
-brake pedal position switch
Samuti sai tehtud massijuhtmete jaoks terminal aku kõrvale, sierral on ju kõik juhtmed ühe klemmi alla topitud ja jube nõme on majandada seal, kui akut vaja maha võtta vms. Plussi jaoks plaanin sarnase asja teha, seal on veel rohkem juhtmeid ühe klemmi all. Kipuvad ära ka murduma, kui seal liiga palju liigutada neid Mõte käis ka läbi, et aku pagassi viia, aga seda peab kaaluma, kas on mõttekas ja kas seal on sobivat kohta, kus ta segama ei jääks pagasniku kasutamist. Iseenesest korralik kaabel on olemas, et tagant ette tuua
Ja sai ka muid asju koomale pandud, hetkel veel veits läbune on kapotiall, aga kui nüüd ta sõitma ära saab normaalselt, teeb selle mootoriruumi ka viisakaks.
To do list, et sierraga kevadele vastu saaks minna:
-plokikaaned vahetada ja kontrollida, kas seejärel saab jahutussüsteem korda.
-pihustite pihustamine üle kontrollida
-vahetamata jäänud tihendid uued panna
-juhtmestik komplekteerida/lõpetada
-roolivõimendi survetoru
-jahutusradiaator vahetada
-soojaklapp, kas otse panna või scorpa pealt süsteem ringi tõsta
-salong komplekteerida
-salong koristada
-suverattad alla
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
puht huudisimust mõõtsin olemasolevad nukad ära, et kas vastab tõele väide, pole kunagi isegi mõelnud et võiksid erinevad nukad olla BRE BRF ja ARD mootori nukad vedelemas täitsa ja erinevus supleriga mõõtes olemas.MrBungle kirjutas: ↑16 Veebr 2018, 23:29Kõige magusam oleks leida 2,4 mootori või 2,9 prc mootori nukk. Mäletamist mööda on nad samad ja kõige agressiivsemad stock nukad. Nendel ei ole hüdrosid ja saad klapid vaikseks regullida nagu vana valge mees. NB! Nende nukkade profiil väidetavalt ei sobi hüdrodele (kuigi tänapäeval leiab palju karmimaid profiile stock autodel hüdrodega töötamas), nii et kindlasti pead koos tõukuritega ümber lappama.
BRF nukk oli ikka täiesti erinevat mõõtu kõik nukad, 35,0 35,3 kõikuvad, mis lääne toodangu puhul on ikka väga palju, sigulli puhul normaalne
BRE 35,3 nukk ja ARD nukk kõige täpsem 35.9 kõik nukad, baas mõõt kõigil sama 29.0
seega terve millimeerer 2,4 nukk pikem palju se muidugi juurde annab, seda ei oska väita, paar hp äkki
äkki on asjakohane info mitte postituse reostamine
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica