Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
No need Lesjöforsid on one size fits all. Võibolla v6-te madaldab.
mul jäi ka nokk taevasse. võtsin ühe keeru maha eest, äkki ei lenda minema kuigi võiks taldriku külge paari punktiga panna
Mis asi BAO on?
mul jäi ka nokk taevasse. võtsin ühe keeru maha eest, äkki ei lenda minema kuigi võiks taldriku külge paari punktiga panna
Mis asi BAO on?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
No ei tea, kas ikka tuleb Balti Autoosadest odavam kui näiteks Aerost.. Pole need vedrud seal kuskile veel viltu kukkunud, täiesti tihedalt see asi.
Mootorit ju ka väga pole punasel kapoti all, kus ta ikka vajub
Siin foorumis tamm85 pani terve ringi Excel G amordid ja Lesjöforsi madaldusvedrud, piltide pealt jäi täiesti normaalne. Eks näis, kuidas mul asi laheneb.
Mootorit ju ka väga pole punasel kapoti all, kus ta ikka vajub
Siin foorumis tamm85 pani terve ringi Excel G amordid ja Lesjöforsi madaldusvedrud, piltide pealt jäi täiesti normaalne. Eks näis, kuidas mul asi laheneb.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Kupeel on samamoodi, Lesjöförsi madaldus, eest 1 keerd maha võetud ja KYB gaasikad nii ees kui taga. Väga tiptop.
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Eelmine nädal sai enamus aega veedetud punast täiustades.
Ette uued Gas kõlarid, vanad olid 15-watised Blaupunktid mis juba auto ostupäeval kärisesid. Võtsin lihtsalt juhtmed tagant tol hetkel.
Siis sai huvi pärast tagumised pidurid üle vaadatud, kõige hullem seis ei olnudki. Mõlemad pidurisilindrid lekkisid veidi. Läksid kõik asjad uued.
Trumlid-klotsid-silindrid A.B.S., klotside paigalduskomplekt Quick Brake. "Piduriplekid" said traatharjaga puhtaks, roostemuunduriga üle ja enne trumli külge panekut kerevaha peale lastud nii palju kui ligi pääses. Paras nikerdamine oli kõike kokku laduda, kõige toredam oli käsipiduritrosse uute klotside külge saada.
Käsipidur küll enne toimis, aga kippus peale jääma. Vanadel klotsidel hoovad liikusidki üsna raskelt. Nüüd on väga hea.
Esiamordid ka KYB Excel G, tugilaagrite komplekt KYB, tolmukatted Sachs.
Kõrgus on nii ja naa. Mõne koha peal seistes tundub nagu normaalne olevat, mõnes kohas jällegi oleks nagu nina kõrgemal. Aga sõita on nüüd hea, mis on kõige tähtsam. See jutt, et vedrud lahtiselt tilpnevad või logisevad kui auto üles tõstetud, on küll kellegi loll külajutt.
Esimesed Monroed olid samuti surnud:
Oli hea hinnaga saada, pidin võtma. Lambda auk on küll puudu, aga selle mure saab lihtsalt lahendatud. Uued kummimatid ka autosse, eelmised lõhkusin talvel ära.
Siis ei andnud esimesed pidurid rahu ja päris nii ka ei saa, et vanal rondil on kõik uued jupid, aga igapäeva autol mitte
Jällegi A.B.S. jupid.
Õlivahetus, Motul 5W30 täissünt, DZ hardware magnetiga õlikork. Tellisin muidu õlikorgi db-hp-st ja veljemutritele korgid, aga nendel käib selle tellimusega mingisugune totaalne uimerdamine. Esimene ja viimane kord vist, kui sealt midagi ostan. Mann filter, Liqui Moly õlilisand.
Järgneval päeval sai lõpuks ammune probleem lahendatud ehk sinine suits summutist. Viimasel ajal hakkas ikka päris korralikult ajama, eriti kui tükk aega seinud oli ja kolmandaga kiirendades. Mõne aja pärast kadus küll ära, kuid siiski probleem niisama ju ei lahene. Uued läksid Victor Reinz, ühe komplekti muu firma omi tellisin veel tagavaraks. Pool päeva läks aega sellega, kuna spetsiaalseid tööriistu polnud.
Uus Elring klapikaane tihend ja Bosch süüteküünlad (Fixuses ju NGK omi riiulis kunagi pole, käib kah..). Sinist enam ei ajanud ja tundub, et mootor töötab jällegi paremini kui enne.
Uus Corteco käigukastipadi läks alla, hind oli hea ja mis ikka enam mõelda. Vanal olidki praod sees. Käiguvahetus palju parem.
Uus Hengst kütusefilter.
Prooviks sai selline asi võetud, pole vigagi:
Ls 56200km.
No nüüd sõidab küll nagu uus auto.
Head suve.
Ette uued Gas kõlarid, vanad olid 15-watised Blaupunktid mis juba auto ostupäeval kärisesid. Võtsin lihtsalt juhtmed tagant tol hetkel.
Siis sai huvi pärast tagumised pidurid üle vaadatud, kõige hullem seis ei olnudki. Mõlemad pidurisilindrid lekkisid veidi. Läksid kõik asjad uued.
Trumlid-klotsid-silindrid A.B.S., klotside paigalduskomplekt Quick Brake. "Piduriplekid" said traatharjaga puhtaks, roostemuunduriga üle ja enne trumli külge panekut kerevaha peale lastud nii palju kui ligi pääses. Paras nikerdamine oli kõike kokku laduda, kõige toredam oli käsipiduritrosse uute klotside külge saada.
Käsipidur küll enne toimis, aga kippus peale jääma. Vanadel klotsidel hoovad liikusidki üsna raskelt. Nüüd on väga hea.
Esiamordid ka KYB Excel G, tugilaagrite komplekt KYB, tolmukatted Sachs.
Kõrgus on nii ja naa. Mõne koha peal seistes tundub nagu normaalne olevat, mõnes kohas jällegi oleks nagu nina kõrgemal. Aga sõita on nüüd hea, mis on kõige tähtsam. See jutt, et vedrud lahtiselt tilpnevad või logisevad kui auto üles tõstetud, on küll kellegi loll külajutt.
Esimesed Monroed olid samuti surnud:
Oli hea hinnaga saada, pidin võtma. Lambda auk on küll puudu, aga selle mure saab lihtsalt lahendatud. Uued kummimatid ka autosse, eelmised lõhkusin talvel ära.
Siis ei andnud esimesed pidurid rahu ja päris nii ka ei saa, et vanal rondil on kõik uued jupid, aga igapäeva autol mitte
Jällegi A.B.S. jupid.
Õlivahetus, Motul 5W30 täissünt, DZ hardware magnetiga õlikork. Tellisin muidu õlikorgi db-hp-st ja veljemutritele korgid, aga nendel käib selle tellimusega mingisugune totaalne uimerdamine. Esimene ja viimane kord vist, kui sealt midagi ostan. Mann filter, Liqui Moly õlilisand.
Järgneval päeval sai lõpuks ammune probleem lahendatud ehk sinine suits summutist. Viimasel ajal hakkas ikka päris korralikult ajama, eriti kui tükk aega seinud oli ja kolmandaga kiirendades. Mõne aja pärast kadus küll ära, kuid siiski probleem niisama ju ei lahene. Uued läksid Victor Reinz, ühe komplekti muu firma omi tellisin veel tagavaraks. Pool päeva läks aega sellega, kuna spetsiaalseid tööriistu polnud.
Uus Elring klapikaane tihend ja Bosch süüteküünlad (Fixuses ju NGK omi riiulis kunagi pole, käib kah..). Sinist enam ei ajanud ja tundub, et mootor töötab jällegi paremini kui enne.
Uus Corteco käigukastipadi läks alla, hind oli hea ja mis ikka enam mõelda. Vanal olidki praod sees. Käiguvahetus palju parem.
Uus Hengst kütusefilter.
Prooviks sai selline asi võetud, pole vigagi:
Ls 56200km.
No nüüd sõidab küll nagu uus auto.
Head suve.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Kui vedrud lõigatud pole siis ei logise
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Koos lõikamata madaldusvedrudega KYB amortidel tekib mutri kinnikeeramisel ca 1cm eelpinget
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
No vot siis. Makita pornot pole kunagi harrastanud. Kui ikka väga häirima hakkab, siis saab tulevikus alati coilide poole vaadata.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Juuli algul sai ülevaatust külastatud, ei saanud puhast lehte
Parempoolsel õõtshooval oli munakas veidi läbi.
Enamustel varuosalehtedel oli ainult ühe poole õõtsa pakkuda (kvaliteetse firma omi).. Nii et pidin leppima autodocist tellimisega.
Millalgi sai korralikum pesu tehtud, sest tore päike kippus autot jälle roosaks muutma, Meguiarsi vaha ning Gyeon Wet Coat peale tõmmatud.
Siis sai kogunemisel käidud, tipphetkel oli vist 17 masinat.
Sai algust tehtud roima jaoks summutijuppide kogumisega kuna seal põhja all on kõik juba üsna mädad, alustuseks võtsin ühe korraliku kahuri ligi
Aastaid vedelenud tagatiiva sain lõpuks ometi värvimisse viia
Mõne päeva pärast oli valmis
Õõtsad jõudsid kohale
Vanadel oli ammu näha, et puksid läbi
Peale seda remonti on roolivärin kadunud 80-100km/h kiirusel.
56400km.
Eile sai tiib külge. Tikkpoltidega nagu ikka - relakaga küljest, lamellkettaga kohad ära lihvitud, roostemuunduriga üle. Luugi külge läks Dinitroli kerehermeetikuga.
Parempoolsel õõtshooval oli munakas veidi läbi.
Enamustel varuosalehtedel oli ainult ühe poole õõtsa pakkuda (kvaliteetse firma omi).. Nii et pidin leppima autodocist tellimisega.
Millalgi sai korralikum pesu tehtud, sest tore päike kippus autot jälle roosaks muutma, Meguiarsi vaha ning Gyeon Wet Coat peale tõmmatud.
Siis sai kogunemisel käidud, tipphetkel oli vist 17 masinat.
Sai algust tehtud roima jaoks summutijuppide kogumisega kuna seal põhja all on kõik juba üsna mädad, alustuseks võtsin ühe korraliku kahuri ligi
Aastaid vedelenud tagatiiva sain lõpuks ometi värvimisse viia
Mõne päeva pärast oli valmis
Õõtsad jõudsid kohale
Vanadel oli ammu näha, et puksid läbi
Peale seda remonti on roolivärin kadunud 80-100km/h kiirusel.
56400km.
Eile sai tiib külge. Tikkpoltidega nagu ikka - relakaga küljest, lamellkettaga kohad ära lihvitud, roostemuunduriga üle. Luugi külge läks Dinitroli kerehermeetikuga.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Septembris sai käidud hooaja lõpukruiisil. Seekord oli tipphetkel 21 masinat.
Punases külmetamisest sai siiber. Eelnevad talved pidi esimese asjana mündikasse minema, et auto üles sulatada. Ostsin isegi keraamilise soojapuhuri autosse, millest kõige rohkem tolku polnud.
Nüüd kütab mõnusalt kuuma, nii kohapeal tiksudes kui ka sõites. Vana radikas oli veel Fordi kirjaga ja ei imesta kui 32 aastat küljes olnud. Ventilaatorit pole viitsinud veel vahetada.
Mõni nädal tagasi sai pesulasse vahatamisse viidud ning tulevikus tuleb ka poleerimine plaani võtta, ei see vahatamine enam seda värvi päästa. Salong tehti ka ilusti puhtaks.
Täiustuseks rehvid läikima ja tervele autole Gyeon Wet Coat peale tõmmatud.
Boschi käkid vahetasin NGK-de vastu. 59600km. Käivitus palju lühem. Hiljem pilti vaadates märkasin, et RUSSIA kiri peal. Pole ime, et saast.
Vahepeal tuli selline number ette:
Et ikka Fordihaigus ka toas näha oleks, sai üks mudel veel riiulisse lisatud:
Muidu ainult muretuid kilomeetreid kogunud nädalavahetustel.
Üks õhtu patrull tõmbas rajalt maha ja muidugi hakati virisema kollaste tulede pärast, et ei tohi olla. Samuti nende meelest peab nii vanal autol EST kleeps küljes olema.. Väga ei viitsinud vaielda, üksmeelsuseni nagunii ei jõudnud "spetsialistidega". Raisati ainult minu aega ja sooviti head õhtut.
Punases külmetamisest sai siiber. Eelnevad talved pidi esimese asjana mündikasse minema, et auto üles sulatada. Ostsin isegi keraamilise soojapuhuri autosse, millest kõige rohkem tolku polnud.
Nüüd kütab mõnusalt kuuma, nii kohapeal tiksudes kui ka sõites. Vana radikas oli veel Fordi kirjaga ja ei imesta kui 32 aastat küljes olnud. Ventilaatorit pole viitsinud veel vahetada.
Mõni nädal tagasi sai pesulasse vahatamisse viidud ning tulevikus tuleb ka poleerimine plaani võtta, ei see vahatamine enam seda värvi päästa. Salong tehti ka ilusti puhtaks.
Täiustuseks rehvid läikima ja tervele autole Gyeon Wet Coat peale tõmmatud.
Boschi käkid vahetasin NGK-de vastu. 59600km. Käivitus palju lühem. Hiljem pilti vaadates märkasin, et RUSSIA kiri peal. Pole ime, et saast.
Vahepeal tuli selline number ette:
Et ikka Fordihaigus ka toas näha oleks, sai üks mudel veel riiulisse lisatud:
Muidu ainult muretuid kilomeetreid kogunud nädalavahetustel.
Üks õhtu patrull tõmbas rajalt maha ja muidugi hakati virisema kollaste tulede pärast, et ei tohi olla. Samuti nende meelest peab nii vanal autol EST kleeps küljes olema.. Väga ei viitsinud vaielda, üksmeelsuseni nagunii ei jõudnud "spetsialistidega". Raisati ainult minu aega ja sooviti head õhtut.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Mida nad veel ei tahaks onju... et 1.6-l ei tohi taga spoilat olla. Ehk siis tüübid polnud tükk aega Sierrat lähedalt näinud ja tundus neile huvitav ilmselt.Üks õhtu patrull tõmbas rajalt maha
Millised tuled sul kollased on? Kuni 1993 olid Prantsusmaal kollased klaasid esituledel (ja väga kollane valgusvihk) lubatud ja siis seega vanematel pillidel igasugune kollasus ees otsas lubatud üle-euroopaliselt.
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Üldiselt pole tülitatud jah, ju oli igav.
Mul on kollased PowerTec halogeenpirnid pandud. Väga suurte vingujate puhuks on mul tagavaraks kollased Philips Colorvision halogeenid, mis on õrna kollase kumaga. Mulle lihtsalt meeldivad, annab retrot juurde ning minu meelest näitavad paremini kui tavalised halogeenid.
Minu teada kollased tuled on ka lubatud kuni 94. aasta masinatele. Kukuti veel targutama, et ma ei näe sõita ju nendega..
Mul on kollased PowerTec halogeenpirnid pandud. Väga suurte vingujate puhuks on mul tagavaraks kollased Philips Colorvision halogeenid, mis on õrna kollase kumaga. Mulle lihtsalt meeldivad, annab retrot juurde ning minu meelest näitavad paremini kui tavalised halogeenid.
Minu teada kollased tuled on ka lubatud kuni 94. aasta masinatele. Kukuti veel targutama, et ma ei näe sõita ju nendega..
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Õlivahetus tehtud, lisatud ka hüdrotõukurite jaoks mingisugune spets õli. Vanast õlifiltrivõtmest sai kõrini ning soetatud palju parem asi, filtri eemaldamine nüüd kiirem.
Motuli 5W30 täissünt, Hengst filter, Wix õhufilter.
61334km.
Motuli 5W30 täissünt, Hengst filter, Wix õhufilter.
61334km.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Kuna pimedas sõitmist on alati rohkem ja tasuta põdravorst eriti ahvatlevalt ei kõla, siis sai lisatuli ette pandud. Ostsin lisatulealuse ka numbrimärgi alla, aga see nii sirge tükk et ei hakanud nikerdama ja ei jääks meelepärane. Kaalusin ka iluvõre ette paigaldamise varianti, aga ka see ei meeldinud.
Ilma aluseta numbrimärgi alla ka ei saanud panna - veoaas jääb jalgu.
Lüliti Oomipoest ja sai viisakalt salongi:
Ilma aluseta numbrimärgi alla ka ei saanud panna - veoaas jääb jalgu.
Lüliti Oomipoest ja sai viisakalt salongi:
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Kahtlustan, et see lööb Sul ninaesise nii valgeks, et sellest edasi ei näe kuigi kaugele. Seetõttu nii madalale peale udukate midagi ei paigaldatagi. Mis selle tule referentsarv on?