Sierra 2,0i Mannerg #171
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM30, 29.01.2022 ja MM31, 27.02.2022 sai läbitud ühel teisel õuepealt võetud sammaldunud esiveolisel, aga see on muu teema
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Pärast kütusesurvete mõõtmist oli selge, et pump on vaja vahetada ja nii sai ka tehtud.
Mõtlesin, et kuidas ees camberit juurde saada ja rehvide kulumist vähendada. Soetasin prooviks MK1 Focuse odavad TA Technix coiloverid ja Focuse tugilaagrid 39924-FEBI. Camberplated tegin ise 3mm terasest, et need Sierra vedrukannu sisse kinni poltida
Mõtlesin, et kuidas ees camberit juurde saada ja rehvide kulumist vähendada. Soetasin prooviks MK1 Focuse odavad TA Technix coiloverid ja Focuse tugilaagrid 39924-FEBI. Camberplated tegin ise 3mm terasest, et need Sierra vedrukannu sisse kinni poltida
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Esimeste õõtsade sisemised puksid jäid viimati kummid, aga kuna need nägid näritud välja, panin sinna ka polyd, need olid veel ainsana vahetamata
New look
New look
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kuna roolivõimu pump nägi stange taga ligasevõitu välja, sai see asendatud ja teha oli vaja sillastend. Ees on nüüd -4,5 kraadi , taga -2,5 kraadi
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM32, 24.04.2022, 8h sõit 12:00 - 20:00
Komandeeringu tõttu ma osaleda ei saanud ja asendajad pilte sellel sõidul ei teinud.
Rada oli niiske ja hakkas sadama. Team tegi 214 ringi, parim ringiaeg 1:40,8
Tulemused https://www.dropbox.com/s/bqbaz6c56ytbj ... s.csv?dl=0
Komandeeringu tõttu ma osaleda ei saanud ja asendajad pilte sellel sõidul ei teinud.
Rada oli niiske ja hakkas sadama. Team tegi 214 ringi, parim ringiaeg 1:40,8
Tulemused https://www.dropbox.com/s/bqbaz6c56ytbj ... s.csv?dl=0
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kuna mootor oli eelmine kord sõidu alguses pikalt puterdanud, arvasin, et selle lõigutud kapoti piludest läheb vesi küünlaaukudesse või on kuskil muu niiskus sees. Igaks juhuks vahetasin kapoti ja peale said uued Bosch küünlajuhtmed, jagaja kaas ning rootor
Soetasin veel 2 Riali 15x7'' kasutatud velge, mis said ka rehvid peale + uute piduriklotside ring ja jälle stardiks valmis
Soetasin veel 2 Riali 15x7'' kasutatud velge, mis said ka rehvid peale + uute piduriklotside ring ja jälle stardiks valmis
Viimati muutis merchant, 19 Juun 2022, 00:22, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM33, 12.06.2022, 8h sõit 12:00 - 20:00
Kasutusel oli uus rajakonfiguratsioon, esimese 2h jooksul referentsaeg puudus. Alates 14:30 kehtestati ajapiiriks 1:29,00 mis oli meie tiimi (ja kogu päeva kiireimast) ajast 1:28,32 natuke aeglasem. Uued asfaldilõigud olid üsna abrasiivsed ja rehve läks seekord isuga. Eks meil oli neid poolpiduseid juba kogunenud kahh. Samas kulutasid tihedad rattavahetused aega ja lühema ringi tõttu kippus vahe esimestega sisse kärisema. Lisaks tankimised, mida oli seekord vaja teha lausa kolm. Kokku sõitsime 287 ringi, millega olime kolmandad. Esimene sõitis 294 ringi
Kasutusel oli uus rajakonfiguratsioon, esimese 2h jooksul referentsaeg puudus. Alates 14:30 kehtestati ajapiiriks 1:29,00 mis oli meie tiimi (ja kogu päeva kiireimast) ajast 1:28,32 natuke aeglasem. Uued asfaldilõigud olid üsna abrasiivsed ja rehve läks seekord isuga. Eks meil oli neid poolpiduseid juba kogunenud kahh. Samas kulutasid tihedad rattavahetused aega ja lühema ringi tõttu kippus vahe esimestega sisse kärisema. Lisaks tankimised, mida oli seekord vaja teha lausa kolm. Kokku sõitsime 287 ringi, millega olime kolmandad. Esimene sõitis 294 ringi
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Väga tore ettevõtmine.
Tulemused ka asjalikud ja arenevad!
Soovida saab vist... enamat pommikindlust süütesüsteemile?
Tulemused ka asjalikud ja arenevad!
Soovida saab vist... enamat pommikindlust süütesüsteemile?
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Süütesüsteem on tal lihtne ja töökindel, lihtsalt varem oli peal lõigutud kapott, kust vihmavesi sai küünlaaukudesse koguneda. Nõrgaks kohaks on paagisisene kütusepump, mis kipub koolema, kuna vähese kütusega jääb kurvides kuivale.
Mõte on juba käinud ka etteandepumba ja pagasnikus vahepaagi teed, aga reeglistikus selle kohta viidet pole...
Mõte on juba käinud ka etteandepumba ja pagasnikus vahepaagi teed, aga reeglistikus selle kohta viidet pole...
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Mõned pildid jagatud galeriist https://drive.google.com/drive/u/0/fold ... tGXbJVh_MC
Boksiteel
Uus rajalõik
Kiire olicheck
Boksiteel
Uus rajalõik
Kiire olicheck
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Uue rajalõigu kate oli üsna abrasiivne ja rehve läks hoolega. Meil oli muidugi mitu varasematest sõitudest kasutuses olnud rehvi kah, see tingis kahjuks rohkemat ajakulu rattavahetusteks. Kulumise järgi saab öelda, et -2° camberit ette on vähe ja -4,5° jälle palju, siseküljed kulusid juba rohkem. Ilmselt Raunol on õigus, et -4° camberit on Sierrale ette paras
Utiil
Utiil
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Liikuvat pilti viimasest üritusest: https://www.facebook.com/mannergutemv/v ... 9954932047
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kuna esimesed kettad on klaasistunud, võtsime plaani esiteljel üle minna suurematele piduritele. Selgus, et varuosadeks seisnud Scorpal on all siiski Ø280mm asemel tavaline 260mm, siis suundusime kohe Ø300mm kettaga piduritele:
Mondeo MK3 RMFD Bosch suportid ja kandurid
Focus ST MK1 kettad
uued liugurid ja muidugi klotsid ka (Bosch)
Vaja veel teha 15mm puksid ketta offseti ja kanduri sobitamiseks. Ja käändmikud Ø12 puuriga üle käia.
Originaalis olid Sirtsul ees Ø240mm kettad ja taga trumlid. See kooslus rajale ei kõlvanud. Taha panime Scorpio Ø253mm ventileeritavad kettad ja ette ABS-iga Sierra Ø260mm kettad. Kahjuks ei taha soojade ilmadega selle kombo korral esiklotsid 8h sõitu hästi vastu pidada. Kangemad racing klotsid peavad, aga need on ca 5x kallimad. Tagumised klotsid kestavad ilusti 2-3 sõitu
Mondeo MK3 RMFD Bosch suportid ja kandurid
Focus ST MK1 kettad
uued liugurid ja muidugi klotsid ka (Bosch)
Vaja veel teha 15mm puksid ketta offseti ja kanduri sobitamiseks. Ja käändmikud Ø12 puuriga üle käia.
Originaalis olid Sirtsul ees Ø240mm kettad ja taga trumlid. See kooslus rajale ei kõlvanud. Taha panime Scorpio Ø253mm ventileeritavad kettad ja ette ABS-iga Sierra Ø260mm kettad. Kahjuks ei taha soojade ilmadega selle kombo korral esiklotsid 8h sõitu hästi vastu pidada. Kangemad racing klotsid peavad, aga need on ca 5x kallimad. Tagumised klotsid kestavad ilusti 2-3 sõitu
Viimati muutis merchant, 25 Juul 2022, 00:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kalestunud ketaste pealispind on väikesi pragusid täis. Kestsid äkki 3 aastat? Paremad esiklotsid olid metallini jõudnud
Viimati muutis merchant, 25 Juul 2022, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Huvitav, et uued klotsid ei ulata ketta välisservani, päris lai osa kettast jääb kasutamata, lausa üle 5mm. Siseserv on friktsioonpinnaga täpne