Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline alar64

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 24 Nov 2010, 22:25

Sai siis eile oma õhupuhasti kopsikut tjuunitud.
See osa mis läheb sisselaske kolle külge seal peaks olema kummipkusi moodi tihend,minu omal aga polnud seda enam,fixus-est öeldi et enam ei toodetagi.Jätsin asja sinnapaika.
Sai siis otsitud paras torujupp,see kinni keevitatud ja tihenduseks üla üla täpne jupp vanast lõdvikust.Tulemus oli väga rahuldav,sest pill käib nii oma poole vaiksemini,pehmelt kohe,hea kuulata lausa 8).Vahepeal mõtlesin et igavusest keevitaks ka torukolde,ehk tõmbab veel vaiksemaks .Ennem oli lihtsalt see lõdviku jupp vahel.paar kuud enne sai tehtud uued kinnitused kopsikule,aga need raisad lähevad mootori vibrast puruks,mõte oli panna vahele kummikuksid.On äkki keegi oma autol sellist varjanti proovinud,kas on tulemust või hakkab pukse lõhkuma.

Kaamerat polnud muidu oleks klõpsu ka teinud tööst,kui aega siis teen :P


järgmiseks oli plaanis salongist eemaldada roheline valgus ning muuta sinakas-valgeks.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas Tarmo » 25 Nov 2010, 00:45

mina olen aru saanud et toru kolle vastupidiselt valjemaks teeb

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 07 Jaan 2011, 21:59

Sai kõrgsurvepump remonti viidud sest võlli otsasimmer hakkas lekkima,küte jooksis lahinal mootorisse ning muutes õli rissoks.
Reguleeritud said ka klapivahed.Avastades et vahe oli 2.5 mm siis tegid kõik ümberolevad suured silmad.Olema peaks Sisselase 0.35mm ja Väljalase 0.30mm.
Väike video ka.Algul reguleerimatta ja siis reguleeritud
http://tinypic.com/usermedia.php?uo=2y5 ... h4l5k2TGxc

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 27 Mär 2011, 19:50

Sai siis paar pilti teha ilusast kevad talv ilmast.
Küljes on ka nüüd elavilt oststud stanged,karbilaienditeni ei jõudnud veel aga paan järgmine nädal paigaldada.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.3 disel 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas tamar » 27 Mär 2011, 20:58

Tarmo kirjutas: tamar üks suvi sõitis toiduõliga, nagu aru sain siis sinnani oli kõik tore kuni oli filtreeritud
Täpselt. Alguses toimis hästi, pärast tõmbas filtreid täis ja iga mingi kilomeetritetagant pidi filtrit vahetama või puhastama (oleneb kui saasta täis oli). Vea põhjuseks oli see, et üks mees ajas kanistrid segi, puhastatud ja puhastamatta õli. Valas sisse muidugi puhastamatta, kõik saast, kõrbend friikad ja pelmeenijupid paaki kogu täiega... Selle saasta paakivalamise tulemuse tõttu sai 2008aasta FFE Hiiumaa kokkutulekul vihamasajus kõrgsurve pumpa vahetada.
Sõiduajal eisaand aru, et minek kehvem oleks olnud või midagi. Sumpsist ei tule pannkoogi lõhna, jube rõve hais tuleb millega harjud kiiresti.

Väga julge minek on panna diisliga pooleks. Siis ei ole midagi karta. Puhastamine on ka ülitähtis ja vajalik osa.

Ja seda toiduõli rohkem ka ei võta eriti kui diislit.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 27 Mär 2011, 21:17

Plaanis oli muidugi pooleks küttega mitte puhtalt sõita.Kui niisama saaks siis pool võitu kütte pealt on juba garanteerirud,suvel ka muidugi rohkem sõitmist ja gruiisimist nii et tasuks ära küll.

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 04 Apr 2011, 13:58

Selline küsimus et kui suur võimalus on et esimesed loksuvad rattalaagrid keeravad pidurikettad pekki(kõveraks)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas Tarmo » 04 Apr 2011, 21:54

imho olematu

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas sõdurpoiss » 05 Apr 2011, 19:56

Pigem jah vastupidi, et korralikult kõverad kettad tekitavad laagritele lisakoormusi, mis võivad nende tööiga vähendada. Samuti imho.
Pilt

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas IvoK » 05 Apr 2011, 20:10

Tarmo kirjutas:imho olematu
sõdurpoiss kirjutas:Pigem jah vastupidi, et korralikult kõverad kettad tekitavad laagritele lisakoormusi, mis võivad nende tööiga vähendada. Samuti imho.
seletage mulle, mida see imho tähendab. ???
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas Visible » 05 Apr 2011, 20:14

IMHO - In My Humble Opinion

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 07 Juul 2011, 22:45

sai paar mollipilti niisma tehtud.See kleeps kapotil ei tähendamidagi :lol:
Pilt
Pilt

Selgus ka selline asi et paartuhat kilti tagasi vahetatud tagarattalaager on läbi,kas see nüüd kvaliteet või paigaldusviga.
Eile sa ka koju toodud -dohc--i roolivõim kogu kupatusega

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas rinu » 08 Juul 2011, 00:57

Sügisel pandi mu escortile taha uus laager, kõige odavam ja paigaldus käis küll töökojas aga haamriga. Kestis umbes 70 km, see on äkki mingi rattalaagri kestvuse rekord. Poolel teel Rakverest Tartusse oli trummel maas ja ladusin laagrit kokku. Pärast sõber pani sinna kõige kallima variandi ja pole siiani midagi häda.
Et siis jah kui vahetama hakkad ohverda need mõned eurod, osta kallis laager ja lase korralikult vahetada.

Kui see kleeps välja arvata siis auto näeb väga hea välja :) Mulle miskipärast luukpärad eriti meeldivad.

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 08 Juul 2011, 09:56

Ise kaldusin arvama et odavuse viga,mingi 10eur oli allahindlusega,paigalduse viga vaelalt oli sest olen juba 3 aastatad mehaanik ja ega lapsepõlvgi ilma autodeta ei möödunud. :P

Tegemist on veel palju igatahes autoga.Nädalavahetusel proovin häid pilte juurde saada.
Mure veel sellega et vist on kaanetihend otsasid hakkanud andma :cry:

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.3 D 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 17 Juul 2011, 00:33

Paar pilti kah vahele,mina siis kaamera taga :P
Pilt
Pilt

Pole kaua kaamerat näppinud,ning õhtune pilt vähe nässus,ei viitsin moudida ka :)

Suletud