Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 11 Jaan 2007, 13:34

mulle ka katuseluugid ei meeldi. mu teisel autol on mitte originaal luuk, millel on tihend läbi ja sõites siis vilistab ja kui pesulasse lähen siis sikutan käega allapoole et vahelt vesi läbi ei tuleks :lol:

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 11 Jaan 2007, 18:37

kersti kirjutas:ühtlasi hakkan otsima ka uut katusepolstrit, mis ei oleks veeplekke täis.
Võta polster maha ja pane uus riie peale, selline milline meeldib :)
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 25 Jaan 2007, 00:26

Niih.. nüüd siis lõpuks madaldusvedrud ja sportamordid alla krutitud :)
Pildid:
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal1
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal2
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal3
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal4
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal5
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal6

Nagu hästi näha, siis taguots läks liiga madalaks. Iseenesest see imelik, kuna vedrud olid uued ja komplektis ning pidid madaldama ühtlaselt 30-40mm.
Seoses madalate vedrudega läksid ka tagarattad lääpa, mis oli muidugi ootuspärane. Sierral teatavasti tagasilda reguleerida ei saa, seega eriti miskit teha ka pole, peale tagaosa tõstmise.

Täna käisin spetsi juures sillastendis, et kokkujooksu paika panna. See jäi siiski esialgu tegemata, kuna ta leidis ühe loksuva sarniiri, mille peaks esmalt välja vahetama. Edasised plaanid ongi mul nüüd see sarniir vahetada ning ka tagumine otsa kuskil 2cm võrra ülespoole tõsta. Seda ei pidanudki väga raske teha olema.. kuidagi pannakse vedrudele alla mingi presendiriba, mis tõstab siis kogu kremplit?! Tundub vb segane jutt, aga ma ise ka hästi aru ei saanud... Õnneks mu remondimees sai aru, mida vaja teha ning kuna soovitajaks oli Eesti üks usaldusväärsemaid sillamehi (Mart Pere kui keegi teab), siis usaldan ta arvamust ja lasen remondimehel ta õpetuse järgi toimida. 8)

Aga üldiselt igas muus mõttes olen uue seadistusega ülimalt rahul. Juhitavus läks ikka palju paremaks ning jäikusetase tundub ka paras.. liiga palju igatahes ei raputa. Oluliselt rohkem muidugi kui enne:)
Samuti tahaks juba suuremaid velgi alla, sest nende pisikeste 14" talveratastega näes see madaldus veits naljakas välja :)

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 25 Jaan 2007, 00:32

Njaaa...tagarattad on lahedasti koopas...aga jah....tagavedrudele mingi paksem rõngas uuesti juurde...ja asi paraneb... :wink:

Bengt
aktivist
Postitusi: 216
Liitunud: 30 Juul 2006, 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Bengt » 25 Jaan 2007, 19:06

Madaldusvedrud teevad ikka mõnusalt madalaks 8)

Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Postitus Postitas valts » 25 Jaan 2007, 19:31

Taha pagasiruumi luugi peale väike tiib (see originaal on kõige parem) ja küljelaiendid, siis on täitsa kena valge masin ;) (muidu ei salli üldse valgeid masinaid :D )

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 25 Jaan 2007, 21:40

Plaanis ongi väike antitiib panna. See juba olemas ka, ainult punast värvi :)
Kui auto värvimisse läheb, siis saab ka tiib külge (kevadel millalgi).
Küljelaiendite kohapealt ma veel pole otsustanud, kas tahan neid või ei taha.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 25 Jaan 2007, 23:37

muidugi tahad küljelaiendeid :wink:

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 26 Jaan 2007, 09:10

Jõle kart näeb välja :lol:

Aga auklikul teel kehvem sõita kui ennem ? St noh kas raputab rohkem ?

Suurem velg alla siis nagu auto kõrgem ja ilusam :wink:
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 26 Jaan 2007, 09:26

kui suurem velg siis õhem kumm. kui ei taha et kogu aeg peab arvutama hetke kiirust, siis ju ratta läbimõõtu ei muuda

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 26 Jaan 2007, 10:22

Raputab ikka aukudel rohkem kui enne.. aga samas minumeelest raputab vähem kui ntx xr4 auto, mida kunagi proovitud sai.
Mul amordid kõige pehmema peale ka praegu sätitud ja see on täitsa OK.
Suvised veljed on mul 15" , sellega peaks pilt ilusamaks minema küll :)
Aga täna tõstetakse tagaosa kuskil 2cm kõrgemaks, praegu ikka liiga madal.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 26 Jaan 2007, 12:24

tarmo kirjutas:kui suurem velg siis õhem kumm. kui ei taha et kogu aeg peab arvutama hetke kiirust, siis ju ratta läbimõõtu ei muuda
mitte aint kiiruse pärast...esirattad jooksevad pööramisel koopasse suure velja ja kõrge rehviga :P
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 26 Jaan 2007, 18:12

silla mees on sul hea jah, isegi tema klient-kuigi harva satun sinna :D
samas mul ju samma moodi tsenseeritud nõksa madalamal kui eesots!
ja selle spido värgi kohapealt niipalju et mul on 205/50R15 ja spido näitab siis täpset kiirust mitte tavapärased 8-9 vähem 100Km/h
orginaal mõõt siis 195/50R14

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 26 Jaan 2007, 19:34

mul originaal 185/65 r14, kuidas sul ainult 50 originaalis on, saaks aru kui oleks r15 või siis 60 ntx

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 26 Jaan 2007, 21:49

xr4 kirjutas:mul on 205/50R15 ja spido näitab siis täpset kiirust mitte tavapärased 8-9 vähem 100Km/h
OT aga mul 205/60R15 ning näitab täpset kiirust, mõõdetud gps-iga.

Samas netis mingi kalkulaatori taoline asi näitas et kui spido näitab 80 siis 105 sees.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Suletud