Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Otsustasin ka siiski teema teha oma Sierrast, kuigi eriti ei viitsi teemasid teha oma tegevustest.
Ford sierra 2.0 OCH karpaga. Omal ajal Saksast toodud. Tegu on suht plank masinaga, tasapisi muudan seda. Vigu leiab kuhjaga, aga mitte midagi suurt. Või noh, suurimad vead on mootor, mis saab kohe vahetatud, ja amordid vedrud, mis samamoodi saavad peagi vahetatud.
Aasta tagasi ostsin korraliku exide aku. Peale nädalt niisama seistes rahumäe tee aia taga pakase käes läks reedeti ilusti käima.
Suve alguses panin elektri aknad. Juhtmed el. akendele tegin ise, sest uste sees ei olnud neid.
Enne suve algust panime sõbraga nalja pärast Golf 3.e kõige tavalisema stange lisa alla. Päris tuus jäi.
Siis veel muusika juhtmetega oli jama, ostsin korralikud Iso pistikud ja korraliku pioneeri maki. Pagassis mütsub Gas subwoofer.
Suureks probleemiks olid esituled mis ei näidanud mitte -tsenseeritud-. Ostsin asemel lisa kaugtuledega, pirnideks läksid philips blue visionid. Nähtavus muutus märgatavalt paremaks.
Mõned pildid ka autost iphonega. Digikas läks katki.
Ostsin ära selle sierra mis siin 150 euroga müügis oli. Sealt pealt saan -dohc- mootori, abs.i, el. tulede kõrgus regulaatori, uuema sisu ja veel mõned detailid. Plaan on madalaks lasta ja laiad veljed alla, aga ei hakka sügisel madaldama, vist. Uut värvi tahaks ka see auto, aga see on juba järgmine aasta loodetavasti.
Kui kellegil küsimusi, kriitikat jagada või midagi muud öelda, siis olge lahked.
Ma pole just suurem asi teema tegija.
Ford sierra 2.0 OCH karpaga. Omal ajal Saksast toodud. Tegu on suht plank masinaga, tasapisi muudan seda. Vigu leiab kuhjaga, aga mitte midagi suurt. Või noh, suurimad vead on mootor, mis saab kohe vahetatud, ja amordid vedrud, mis samamoodi saavad peagi vahetatud.
Aasta tagasi ostsin korraliku exide aku. Peale nädalt niisama seistes rahumäe tee aia taga pakase käes läks reedeti ilusti käima.
Suve alguses panin elektri aknad. Juhtmed el. akendele tegin ise, sest uste sees ei olnud neid.
Enne suve algust panime sõbraga nalja pärast Golf 3.e kõige tavalisema stange lisa alla. Päris tuus jäi.
Siis veel muusika juhtmetega oli jama, ostsin korralikud Iso pistikud ja korraliku pioneeri maki. Pagassis mütsub Gas subwoofer.
Suureks probleemiks olid esituled mis ei näidanud mitte -tsenseeritud-. Ostsin asemel lisa kaugtuledega, pirnideks läksid philips blue visionid. Nähtavus muutus märgatavalt paremaks.
Mõned pildid ka autost iphonega. Digikas läks katki.
Ostsin ära selle sierra mis siin 150 euroga müügis oli. Sealt pealt saan -dohc- mootori, abs.i, el. tulede kõrgus regulaatori, uuema sisu ja veel mõned detailid. Plaan on madalaks lasta ja laiad veljed alla, aga ei hakka sügisel madaldama, vist. Uut värvi tahaks ka see auto, aga see on juba järgmine aasta loodetavasti.
Kui kellegil küsimusi, kriitikat jagada või midagi muud öelda, siis olge lahked.
Ma pole just suurem asi teema tegija.
Long live 88kw!
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Istmekatted ja numbrimärk on vägevad
Muidu suht mu oma sarnane ainult et parem näeb välja.
Ja madaldust eriti ei soovita, see esiots on juba praegu lumesaha moodi. Natuke veel allapoole siis tekib tõsiseid probleeme. Stangelisa ära võtta siis võib küll madaldada kuigi ma ise madalduse fänn ei ole.
Muidu suht mu oma sarnane ainult et parem näeb välja.
Ja madaldust eriti ei soovita, see esiots on juba praegu lumesaha moodi. Natuke veel allapoole siis tekib tõsiseid probleeme. Stangelisa ära võtta siis võib küll madaldada kuigi ma ise madalduse fänn ei ole.
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Ma olen madalduse suur fänn. Sakus on head siledad teed ka. Sellest lisast, et see nii kergelt ära ei tule, see on maad nühkind küll kurvi lõigates.
Ennem unustasin mainida, et kere seisukord on rahuldav. See tähendab seda, et läbivaid roosteid pole, karbid ja ratta koopad on tip top, kuid väike rebane hakkab vaikselt sisse pugema.
Ennem unustasin mainida, et kere seisukord on rahuldav. See tähendab seda, et läbivaid roosteid pole, karbid ja ratta koopad on tip top, kuid väike rebane hakkab vaikselt sisse pugema.
Long live 88kw!
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Täna avastasin, et mk3.e udukate ja klaasisoojenduse lülitite juhtmed käivad kuidagi teist moodi kui mk2.l. Ju peab hakkama skeeme võrdlema.
Ning veel avastasin, et amordid on sinist värvi. On need mingid RS amordid?
Ning veel avastasin, et amordid on sinist värvi. On need mingid RS amordid?
Long live 88kw!
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
RS asjadel on peal kirjas Ford RS. Kui ei ole seda peal kirjas siis on midagi muud.
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Numbrimärk on hea kas tagatuled toonitud/lakitud?
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
need sierra mk2 teine/kolmas facelift tuledRannoP kirjutas:Numbrimärk on hea kas tagatuled toonitud/lakitud?
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
Tänasest Och mootor maas. Oleks jõudnud Dochi vahele panna, aga ei saanud doonori seest kätte seda roostetanud summuti poltide tõttu. Homme relakaga kallele, loodetavasti saab mootori ümber tõstetud.
Numbrimärk on ja tuus. Väljas kuskil chillides jääb inimestele ikka silma.
Numbrimärk on ja tuus. Väljas kuskil chillides jääb inimestele ikka silma.
Long live 88kw!
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 OCH 88a. Silver
abs ei toimi sierral nii nagu võiks