Sierra 91' Six-Fo

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas legendaarne666 » 04 Aug 2013, 01:37

Ma võin näidata sulle kohe kõik toredad kohad kust see vesi sinna pagassi saab.Süüdi on selles kere liitekohad millede vahele pandud liimhermeetik on ajale jalgu jäänud ja jäigaks muutund.Ja see piltidel olev koht on kõigi sierrade probleem mida ma siiani olen oma elus kohanud.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 12 Aug 2013, 12:38

Kardaani puksi vahetasin välja, veojõu järgi võtmisel või siduri lahutamisel sõidu ajal pole enam seda rõvedat loksu sees. Kuid endiselt on kusagil 60-80 vahemikus rõve jõmin sees(võtab teatud interjööri jupid plärisema isegi). Kohati on 90-100ga sõites ka mingit kahinat kuulda(Laureniga arvasime, et käigukasti õli peaks kontrollima, äkki on kuival).

Võibolla tasuks käigukasti ja diffri õli üldse ära vahetada, pole mul teada kuna ja kas seda selle auto puhul üldse tehtud on, kuid mis õli te soovitate?
Selle 60-80 vahemiku jõminat ma ei usu samas väga õli kaela ajama.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Tarmo » 12 Aug 2013, 15:38

äkki rist kuidagi natuke peetis. mul näiteks on palju ja siis ka tugev vibra.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 12 Aug 2013, 17:27

Krt õli oli nii kastis kui diffris sutsuke alla normi aga ikkagi mitte piisavalt vähe et selle nahka seda anomaaliat ajada. Ei oska risti kohta midagi öelda, siin võib neid variante mustmiljon olla et selle vea välja otsimine võib väga kulukaks kujuneda.
(mõni laager või puks või midagi mis äkki kardaani enam niiväga tsentris ei hoia, ja neid on üksjagu).

Ahjaa, see jõmin lööb kusagil 20-40 vahemikus ka välja
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 13 Aug 2013, 22:22

FSco kirjutas:Vaatasin Sr-i foorumist teisi pilte ka ja kuidagi segab see et tagaluugil kirjad ja Fordi märk, Sa ise ei ole mõelnud nende eemaldamisele?
Aga muidu pärast poleeri on täitsa moekas, kiidame heaks.
Nüüd hiljaaegu mõtlesin, et peaks 2.0 CLX embleemid ära eemaldama, näevad kuidagi liiga tahumatud ja võõrkehana välja, SIERRA ja Fordi märgi jätaks alles. Kas see eemaldamine on lihtne protseduur või peab mingid õiged võtted selleks olema?


Legendaarselt sain käetoega keskkonsooli, tänud! Lisaks sain eile kätte 11 kilo pigimatte ja erinevaid helisummutajaid, kui ilmad kuivaks lähevad siis teeb uksed ära, hiljem siis kui laureniga koopa juurest keevitustööd ära teeme siis viskan sinna ka mürasummutuse peale.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Panda
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 11 Mai 2011, 15:55

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Panda » 14 Aug 2013, 07:54

Ise nende märkidega suurt vaeva nägema ei pidanud: lasin fööniga natuke soojaks ja sis kangutasin plastiknoaga. Liimijääägid sai ka pärisedukalt fööniga soojendades kätte.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 15 Aug 2013, 20:58

Kuna päeval oli vihmane ja tööd teha ei saanud siis istusin garaazis ja nokitsesin Sierra kallal.

Uksed katsin pigimattidega ja heliisolatsiooniga ära. Originaalis seal midagi peale poroloni ja 15x15cm pigiruudukese keset ukseplekki polnd :D .
Tagaustesse sai suht paks heliisolatsiooni materjal pandud, aga jäi teda hulga üle siis katsin ka pealtpoolt.
Esiustesse sisse ei pannud peale pigimattide midagi, pealt(polstri ja ukse vahele) panin augud pigimattidega kinni ja katsin siis õhema isolatsiooniga (oleks võind vabalt paksu tellida, kartsin et polster ei mahu peale :oops: ). Väidetavalt peaks uksest niimoodi parem kõlakoda tekkima kõlarile. Takkajärgi mõtlen, et oleks võind esiukse sisse ka paksu heliisolatsiooni toppida.


Tagauste protsessist tegin siis mõne pildi ka.
Pilt[/url]
Pilt[/url]
Pilt[/url]
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 30 Aug 2013, 18:55

Uut niipalju et roostes piduritorude asemel nüüd Würthi vasktorud, esimene parem rattalaager uus, sillastend tehtud. Teeninduses öeldi veel, et parem šarniir vajaks vahetust ja stabika puksid telliti ebasobivad seega need ka veel.
Ja tundub, et katalüsaatoris on sees midagi lahti, löriseb nagu sumps lekiks kusagilt aga mina kanalis seda kohta ei tuvastand, kõrvaga kuuldes on ta seal katalüsaatori kandis aga tuult kusagilt välja ei tule.


Täna oli sellist vaba momenti siis mõtlesin et topin B-piilari heliisolatsiooni täis. Aga juhtus parajat mutrivõtit mitte käepärast olema niiet see plaan jäi korraks katki ja muuseas kakkusin siis hoopis laepolstri ära.
No ikka jube kui minimaalselt Sierras müraisolatsiooni on :)
Pilt



Ustest jäi mul veits pigimatte ja heliisolatsiooni üle seega pool katust tegin ära, mõni teinepäev ostab ülejäänd poole jaoks kah materjali juurde.
Pilt



Väike demostratiivne video mis vahe on pigitatud ja tühipaljal plekil. Kõige rohkem tüütab vihmaga parklas oodates vihmapiiskade kolin katusel niiet selle probleemi peaks saama lõpuks likvideeritud.
http://www.youtube.com/watch?v=howDLFY8 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;




Seejärel heliisolatsioon peale
Pilt[/URL]


Muuseas katsin kasutud augud ka kinni
Pilt
Pilt



Ja polster tagasi :) . Paras ajuvahekord oli ikka tagasi panna, selgus et pidin siit sealt isolatsiooni vähemaks kärpima kuna kasutasin sellist materjali mida kokku suruda ei anna (kokkusurutav oli otsas). Aga seda aint sümboolselt. Teadsin juba alguses et nii juhtub aga lihtsam oli tuugalt kõik kinni panna ja siis lõpus korraga välja uurida kustkohast liiga vastu käima hakkab.
Pilt



Natuke vähemtähtsaid pilte ka
Ebay-special :D
Pilt


Kiskusin natuke embleeme vähemaks, nüüd näeb minusilmis palju soliidsem välja
Pilt
Pilt

Kapott ei taha ka läikiv püsida, paistab et seda ja juhipoolset tiiba on kunagi odavalt üle värvitud, ülejäänd kere läigib pärast kunagist poleerimist nagu prillikivi.
Pilt
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Tarmo » 30 Aug 2013, 22:22

räägi kust august sa laepolstri välja võtsid, oli lihtne? ma olen koguaeg ette kujutanud et seda saab vist ainult esi või taga klaasi vahetuse käigus teha :D

Kasutaja avatar
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Tamm85 » 30 Aug 2013, 22:27

Kõrvalistuja uksest peaks ta välja mahtuma küll kui istme seljatugi alla lasta
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 30 Aug 2013, 23:13

Hulga jauramist oli jah, aga miskitmoodi ta kõrvalistuja uksest välja tuli :D . Mõlemad istmed olid juba eelnevalt pooleldi alla lastud.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 01 Sept 2013, 22:07

Ma mõtlesin, et postitan siis juba igast mürasummutuse etapist siia midagi, ehk kellegil tuleb kunagi kasuks. Küll tulevikus kommenteerin kuidas tulemusega rahule jään.

Senimaani kommentaariks niipalju et uste müraisolatsioon annab tunda juba kusagil 70-80 kandis, katusel tuleb tuntav erinevus sisse kusagil 90 kandis(ja seda on tunda et pool katust on ainutl tehtud, ülevalt tagant kohiseb :D ).

Tegin siis selle ära mida algselt paar päeva tagasi plaanisin, B-piilari. Hirmsasti oleks C piilarit ka tahtnud ühe jutiga teha aga parajat pigimatti on ainult väike tükike järel ja sellest ei piisaks. Diivani all vedeleb veel 2 suurt STB Bomb pigimati lehte aga need jäävad tagakoobaste ja nende lähiümbruse jaoks kui keevitustööd tehtud.

Igastahes C piilar siis, siuke lihtne töö aga kuna see on sõidu ajal praktiliselt kõrva ääres siis üsna mõistlik ettevõtmine.
Pilt

Toppisin igasugused tühjad nurgad üsna suvalt helisummutust täis.
Pilt

Ja katsin nad kinni
Pilt


Seejärel õhukese heliisolatsiooniga kogu post kinni ning plastikpaneelid peale tagasi. Tähelepanu sai ka pööratud liistu ja kere vahelistele kohtadele, sealt sai hoolega isolatsiooniga kaetud et kusagilt vahelt kohinat minimaalselt läbi kostaks.
Pilt



Ja veel niipalju, et vaatasin missugused reflektorid on. Sutsukene on põlenud, juhipoolsel olid mõningad kobrutamise täpid, iseenesest väga hullu pole aga lisakaugtuledest tunnen puudust. Niiet kui kellegil on võimalikult heas korras H3+H4 esitulesid pakkuda siis võtke ühendust :) . Üks kasutaja siin foorumis pakkus aga pole ühendust enam saanud.
Pilt
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas kubilius » 03 Sept 2013, 12:34

Palju materjal maksma läheb umbkaudselt auto peale?
Kuidas tundub, oled rahul ja tasub oma hinna ära :)?
kui palju parem nüüd sõita on?
Ilus sierra krt. Kadedaks teeb.
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 03 Sept 2013, 12:57

See nali läheb kokkuvõttes mul lõpuks vast maksma peaaegu Sierra hinda aga mul endal lihtsalt huvi kogemusi tollega saada ning palju sõidan pikkasi otsi kus teemüra häirima hakkab.

Praeguse töö peale võiks öelda, et vahet on tunda küll, linnas on hästi vaikne ja maanteel on natuke vaiksem. Maanteel siiski esi ja tagukoobastest tuleb peamine kohin niiet nendele pööran mingi moment eriti tähelepanu. Eks praegu on mul muidugi ülekandes mingi jõmin ka mis kõik ära rikub, mõne asjatundjaga veel asi üle vaja kontrollida ja siis ehk kardaan tasakaalustamisse viia.


Isolatsiooni hindadest siis ma kopeerin emailist selle osa välja :) Samu asju on ka noortehnikus müüa.
Tere,
pigimat summutab vibratsiooni. Vibratsioon leevib läbi metalli ja metall ise vibreerib, kui auto kiresti sõidab. see pärast pigimat pannakse just metalli peale mitte pehme isolatsiooni peale või veel kuidagi.

Pehme heliisolatsioon või helisummutajat teoreetiliselt üks kõik kuhu panna, kuna heli leevi õhus. Põhiline on see, et materjal mida võib niiskus sisse võtta ei oleks niiskuse käest, nagu näiteks ukse sees. SPL ja AK ei võtta niskust sisse. BTP aga võttab. AK ja SPL on põhimõtteliselt heliISOLAATORID; BTP on heli SUMMUTAJA. Soojapidavuse omadused on neil kõigil.

1. variant:
esi uksed: ukse sisse Gold; ukse aukude peale Gold (lisasin 1 leht/ iga ukse jaoks); polstri ja ukse vahele BTP 10.
taga uksed: ukse sisse Gold; Goldi peale AK10; ukse aukud lahti
Kogus: Gold - 6 lehti; BTP10 -2 lehti; AK10 - 2 lehti.
Hind: 102€

2. variant:
esi uksed: ukse sisse Gold; ukse aukude peale Gold; polstri ja ukse vahele SPL04.
taga uksed: ukse sisse Gold; Goldi peale AK10; ukse aukud lahti
Kogus: Gold - 6 lehti; SPL04 -2 lehti; AK10 - 2 lehti.
Hind: 90€

1. variant on parem, kuna BTP lihtsam paigaldada, ta summutab heli mis tuleb nii väljast kui seest ja ta on paksem kui SPL04, mis on +.


rattakoobad nagu varem Bomb + SPL08 = 54,40eur

cargobus 6-7 eurot (pigimattid on rasked)
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Sierra 91' Six-Fo

Postitus Postitas Six-Fo » 08 Sept 2013, 09:35

Üsna tegus nädalavahetus, kirjutan vahepeal üht teist ära muidu läheb hiljem postitus liiga pikaks pärast tänast päeva.


Sain Jaanuselt kardaani, kohutav jõmin ja vibra kadus täielikult, hoopis teine tera sõita 8) Tänud Jaanusele!


Üks esituli sai vahetatud lisakaugtuledega variandiks, nüüd veel vasaku poole oma ka leida samasugune kusagilt.

Vana vs Uus, Boschid ka pealegi veel :)
Pilt



Keevitustööd kah laureni poolt. Tagumisest otsast sai kõiksugu suuremad ja väiksemad augud korda tehtud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt






Täna vaatame põrandamati alla :)
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta