Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR

Kasutajate pikendused
Vasta
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 12 Juul 2006, 17:09

Tänaseks on muutunud järgmised asjad:
Nüüd on sees 2 recarot (see juhipoolne mis ülejäi on müügis kui kedagi huvitama peaks)
ja sportrool, roolist pilte pole kuid on täpselt sama mis sparco lab3 vms musta ja punase nahaga aint et firma pole niikõva.

Mõnipäev siis ka uued pildid...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 12 Juul 2006, 17:17

Rääkige koonusfiltritest, mõte oli osta odavam koonus et seda saab ju puhastada ja kõike muud ja on ilus.
Mida peaks ostmisel arvestama ? Milline on ``paras`` sest on suuri ja väikeseid pehmeid ja karvaseid.
Hooldusvälp?
Eluiga?
Head ja vead?
Mida ta juurde annab?

Veel oleks huvitatud el. akende tõstukitest, täiskomplekti (esimesi aga kui kellegil ka tagumisi siis neid ka vaja kasvõi skorpa omi või kas skorpa süsteem läheb sierrale=) ?

Ja oleks odavalt huvitatud sedaanile tagumisest logarist, see õhukesest plastist värgendus, peamine et oleks ühes tükis ja mitte sama habras nagu kartulikrõps (vana oli).

Konditsioneeri vaevalt kellegil leidub :lol:
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Postitus Postitas Visible » 13 Juul 2006, 07:13

tamar kirjutas: kas skorpa süsteem läheb sierrale
Minu teada on seda proovitud, kuid välja pole tulnud, Scorpa tõstukid ei pidavat mõõtmetelt istuma Sierra ukse sisse, pidid liiga suured olema.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 21 Juul 2006, 20:42

Nüüd tõstukid olemas. Eitea, 2 tunniga paika eisaanud mina neid sinna.
Kas tavalise akna see alumine plekk kus need rattakesed jooksevad on samapikk kui elektriakente oma? tundus et tavalisel on see plekike lühem vms.

Haige neid paika sinna panna.

Paluks asjalikke nõuandeid kuidas vahetada tavalist elektrivastu, mõtetuid komentaare paluks mitte kirjutada ``polster maha, vana maha uus sisse``.

Proovisin pärast uuesti, võtsin vana tõstuki ja see sobis peale 20sek paigutamist ilusti uksesisse, elektriline eiistunud ka peale 2 tunnist proovimist (lammutasin kõik kinnitused lahti nagu pidi, ja proovisin mõlemapoole tõstukeid sinna paigutada, tulutult).

Autoks 89 sedaan . . .
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 22 Juul 2006, 23:17

Paartundi jama ja aknasüsteemid valmis, vaja aint juhtmed vedada ja lülititega ühendada.
Jube kehva nendega jobutada.

UU rahvas räägime koonusfiltritest?
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
vuntz
kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 04 Apr 2006, 12:55
Asukoht: tallinn-nõmme-järve

Postitus Postitas vuntz » 23 Juul 2006, 09:45

eh koonusfilter???
minu sugulane kes teab neist masinatest sitaks ütles et koonus on möteteu parem on panna sport filter ei pidand palju rohkem kmaksma ka.
ja koonusega on juramist sest tuleb panna mingeid juppe vahele jne
a muide kas särk meeldis.
ennem maga kaineks ja siis sõida kohe mõnuga

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 23 Juul 2006, 12:30

Särk meeldis.

Misasi see sport filter veel on ? Räägiks lähemalt. Koonus on jah mõtetu (kuigi enamus sõpradest arvab et see annab 5-7kw juurde :lol: ), meeldib et koonus on ilus, noh iluasi sinna.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 23 Juul 2006, 21:59

Enda masinal on Green koonusfilter vahel ja aru küll ei saanud kas tuli kw-e juurde või mitte, aga sellest suurest orig. filtri kastist sain lahti. Kui kw-e juurde ei tulnud siis kaalus võitsin küll :D

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 24 Juul 2006, 14:01

sierramen kirjutas:...kaalus võitsin küll :D
kaalu võit on jah metsik :lol: tglt peax endal ka selle suure kasti sealt eemaldama...pääseb poole lihtsamini mootorile ligi (kui vajadus tuleb)
siiamaani koguaeg seda kasti maha kruttind
powered by 2.0 Ohc

ghost

Postitus Postitas ghost » 25 Juul 2006, 08:52

no koonuse mõte on see, et tal pole katet ümber ja temas käib koguaeg külm õhk läbi (muidugi peab ta olema paigutatud kapoti all nii, et ta mootorile väga lähedal poleks ja oleks avaras kohas). saksa mootoritel ta annab juurde võibolla 1-5kW (oleneb, mis mootor ja kui uus), jaapani autodel annab 5-10kW. kui aus olla, siis ega sa ei tunne seda, kui sulle tuleb 1-2kW juurde ka...

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 25 Juul 2006, 13:33

need kilovatid tulevad parimal juhul ainult kallimate koonuste kasutamisel...ja tavalisest filtrist käib ka ju külm õhk koguaeg läbi :lol:

läbi koonuset on pigem kergem õhku imeda ja samas tuleb seda rohkem. ega koonus siis õhku külmemaks tee. valesti paigaldades võib ta hoopis liiga sooja õhku võtta ja langetada võimsust
powered by 2.0 Ohc

ghost

Postitus Postitas ghost » 25 Juul 2006, 13:40

TOm kirjutas:need kilovatid tulevad parimal juhul ainult kallimate koonuste kasutamisel...ja tavalisest filtrist käib ka ju külm õhk koguaeg läbi :lol:

läbi koonuset on pigem kergem õhku imeda ja samas tuleb seda rohkem. ega koonus siis õhku külmemaks tee. valesti paigaldades võib ta hoopis liiga sooja õhku võtta ja langetada võimsust


külm õhk tavalises filtris? jumala kuum õhk käib sealt läbi, doh :D
ja selles ongi asi, et see tuleb õigesti ja õigesse kohta paigaldada, et talle tuleks otse peale külm õhk.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 25 Juul 2006, 13:48

tavaline filter võtab ju esitule juurest õhku, kus sul seal see "jumala kuum" õhk on :lol:
powered by 2.0 Ohc

ghost

Postitus Postitas ghost » 25 Juul 2006, 14:57

TOm kirjutas:tavaline filter võtab ju esitule juurest õhku, kus sul seal see "jumala kuum" õhk on :lol:


no aga filter ise on mootori peal ju, sealt käib läbi ja filter läheb kuumaks.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 25 Juul 2006, 16:17

aaaa...sul on see vanem mootor ju :lol:
minu omal pole mootori peal...täitsa vasakus nurgas asub :lol:
powered by 2.0 Ohc

Vasta